Arhiiv
Tellimuskoolitused
Kliendi tagasiside
   

banner
 
Koolitused
EST » Koolitused
Prindi
     
 

Tulemuslik lisamüük telefonis, näost näkku ja e-kirja teel

14.11.2017

Kliendil on teeninduse osas teatud ootused. Pakkudes kliendile meeldivat ja kasulikku lisandväärtust, saame me ootusi ületades kasvatada nii kliendi rahulolu kui ka organisatsiooni müügitulemusi.

Koolitusel jagab pikaajalise müügitöö ja –juhtimiskogemusega koolitaja Kaire Takjas praktilisi teadmisi ja kogemusi, kuidas märgata lisamüügi võimalusi ja neid tulemuslikult realiseerida.

Koolitaja Kaire Takjas on omandanud Tallinna Ülikoolis pedagoogika ja algõpetuse metoodika eriala. Lisaerialana õppinud andragoogikat. Töötanud õpetajana, kliendihaldurina, müügimeeskonna juhina ja põhikohaga sisekoolitajana olles teenindus- ja müügitreener Eesti suurimas IT ja telekommunikatsiooniettevõttes. Kaire on Eesti Sisekoolituse Arendamise Liidu juhatuse liige.


9.4510.00 Kogunemine ja hommikukohv

10.0011.30 Milline on oma olemuselt lisamüük ja mis on selle kasu?
Lisamüük kui suurepärase teeninduse osa
Suhtlemine telefonis, näost näkku ja e-kirjas: erinevused ja ühisosa
Lisamüük: kasu kliendile, teenindajale ja organisatsioonile

Kuidas saavutada valmisolek ja millised on eeldused lisamüügiks?
Psühholoogiline valmisolek lisamüügiks
Lisamüügiks soodsa pinnase loomine ja võimaluste märkamine
Laused ja fraasid üleminekuks lisamüügile

11.3011.45 Kohvipaus

11.4513.15 Kuidas selgitada vajadusi?
Aktiivne kuulamine
Küsimuste küsimine: avatud ja suletud küsimused
Peegeldamine

Kuidas esitleda lahendusi?
Soovitamine
Kliendikasu väljatoomine
Ideemüük

13.1514.00 Lõuna

14.0015.30 Kuidas tulla toime vastuväidetega?
Märkamine
Põhjuste mõistmine
Vastamine

Kuidas lisamüük lõpule viia?
Müügi lõpule viimise tehnikad
Millal kliendi „ei“-st edasi minna, millal lõpetada
Lisamüük tulevikku

Koolituse eesmärk: Omandada teadmisi ja arendada praktilisi oskusi lisamüügi tegemiseks telefonis, näost näkku ja e-kirja teel.

Õpiväljundid: Koolituse tulemusena osaleja:
•    mõistab lisamüügi tegemise olemust ja kasu;
•    oskab kasutada lauseid lisamüügile üleminekuks;
•    oskab selgitada kliendi vajadusi;
•    oskab esitleda lahendust;
•    on teadlik kliendi peamistest vastuväidetest ja oskab nendega
      edukalt toime tulla;
•    tunneb erinevaid müügi lõpule viimise tehnikaid ja oskab neid kasutada.

Sihtgrupp: teenindajad, konsultandid, teenindusspetsialistid, teenindusjuhid, müügijuhid, kassapidajad, müüjad, müügispetsialistid.

Õppe alustamise tingimused: puuduvad

Meetodid: interaktiivne loeng, arutelud, paaris- ja grupitööd, praktilised harjutused

Toimumisaeg: 14. november 2017 kell 10.0015.30

Koolituse kogumaht: 6 akadeemilist tundi auditoorset õpet

Lõpetamise tingimused ja väljastatavad dokumendid: Koolituse läbimisel täies mahus väljastatakse osalejale tunnistus vastavalt täienduskoolituse standardis sätestatud nõuetele.

Toimumiskoht: Kreutzwald Hotel Tallinn seminariruum (Endla 23, Tallinn)

Koolituse maksumus: Kuni 30. oktoobrini 169 eurot + 20% km osaleja kohta, alates 31. oktoobrist 199 eurot + 20% km osaleja kohta

Maksumus sisaldab: koolituspäeva, kohvipause, buffet-lõunat, koolitusmaterjale, tunnistust

Täiendav info: Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner. Koolituskaardi kohta saab lähemalt lugeda SIIT.

Tasumine: Registreerumise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja koolitusarve, mille palume tasuda Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus OÜ arvelduskontole: Swedbank IBAN EE74 2200 2210 5162 8618.

Loobumine: Koolitusest loobumise korral palume teatada sellest kirjalikult hiljemalt 09. novembriks, hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest.

Lisainformatsioon:
Annika Allikas
koolitus- ja arendusjuht
E-post annika.allikas@excellence.ee  
Telefon +372 648 7000
GSM +372 523 0718
www.excellence.ee

NB! Korraldaja jätab endale õiguse teha muudatusi koolituse programmis ja ajakavas!



 
  Otsing
 
 
Free website - Webbyt