Arhiiv
Tellimuskoolitused
Kliendi tagasiside
   

banner
 
Koolitused
EST » Koolitused
Prindi
     
 

Kaasaegne arenguvestlus – lojaalsuse ja pühendumise töövahend

08.11.2018

Kuidas tegelikult tulemusi mõõta ja hinnata? Millised on X, Y ja Z generatsiooni vajadused arenguvestlusel? Mida töötajad vestluselt ootavad?  Millest lähtuda arenguvestluste planeerimisel ja läbiviimisel? Kuidas rääkida keerulistel teemadel ja kuidas töötajaid motiveerida?

Koolitusel räägib tuntud karjäärinõustaja ja tööõnnespetsialist Tiina Saar-Veelmaa, kuidas arenguvestlusi ette valmistada ja läbi viia ning kuidas karjäärinõustamise meetodit kasutades muuta arenguvestlused töötajaid motiveerivaks ja samas ettevõtte eesmärkide saavutamist toetavaks vahendiks.

Koolitaja Tiina Saar-Veelmaa on karjäärinõustaja, kelle sulest on ilmunud kuus raamatut ning kes on aastaid toimetanud personalialast ajakirja Personali Praktik. Peab loenguid nii koolides kui ka ettevõtetes teemadel tööõnn, karjääriplaneerimine ja ajajuhtimine. On lõpetanud Tallinna Moreno Keskuse, kus õppis psühhodraama lavastajaks.  Tiina on osalenud ERR Tööotsija saates karjäärinõustajana, töötas 6 aastat tarkvarafirmas Proekspert tööõnnespetsialistina, kus võitis 2017. aastal Euroopa Äriauhindadel Future Workplace 4.0 kategoorias I koha. Hetkel tegutseb Aaretesaar.ee alt konsultandi ja koolitajana ning arendab uue aja HR tooteid: Bluemonday.ee ning Happyme.ee
 

 9.45–10.00 Kogunemine ja hommikukohv

10.00–11.30 Uue aja arenguvestlused - miks, kellele ja kuidas?
Muutunud tähendus tööõnnel - mis on hygge, mis on ikigai?
X, Y ja Z generatsiooni erinevad ootused arenguvestlusele
Miks arenguvestlused enamasti ei toimi?
Arenguvestluse suurim väärtus tervikliku töökultuuri loomisel ja organisatsiooni maine kujundamisel
Kuidas töötajate väärtust läbi vestluste tõsta ning kuidas rääkida keerulistel teemadel?
Ettevalmistusest ja kommunikatsioonist
Kuidas disainida vestlus, mis töötaja väärikust tõstab ja millel ta soovib osaleda?

11.30–11.45 Kohvipaus

11.45–13.15 Arenguvestluse läbiviimise raamistik
Väärtuste analüüsist töödisainini
Miks peab palk olema arenguvestluse kohustuslik komponent?
360 live meeskonnas ja kuidas seda läbi viia?
Millist töövahendit kasutada ja millised on eeltegevused – miks word-id ja pdf-id tegelikult ei tööta?
Tagasiside andmine ja küsimine - miks konstruktiivne kriitika ei tööta ja mida selle asemel kasutada?
Interaktiivsete meetodite kasutamine vestluse läbiviimisel
Eesmärkide püsitamine ja jälgimine, vestlusest kokkuvõtte tegemine
Vestlusele järgnevates tegevustes kokkuleppimine
Kuidas küsida miljoni dollari küsimusi, mis inimesi ka tegelikult avavad?

Ülevaade erinevatest tarkvaradest, mida saab kasutada arenguvestluste läbiviimisel  ja dokumenteerimisel

13.15–14.00 Lõuna

14.00–15.30 Vestluse läbiviija karjäärinõustaja kingades ehk kuidas motiveerida töötajaid?
Elukestev karjääri planeerimine ja rätsepatööna õmmeldud töösuhted
Kuidas pakkuda karjäärivõimalusi ilma karjääriredelil tõusmiseta?

15.30–15.45 Kohvipaus

15.45–17.15 Arenguvestlus kui töötaja lojaalsuse ja pühendumise töövahend
Tööõnnevalem ja kuidas seda töökohal luua?
Tervislik töökoht kui 21. sajandi olulisim juhtimisatribuut
Kuidas töötajad tööandjat armastama panna?

Koolituse eesmärk: Omandada teadmisi ja praktilisi näpunäiteid, kuidas arenguvestlusi ette valmistada ja läbi viia, milline on arenguvestlusteks vajalik dokumentatsioon; kuidas kasutada arenguvestluste läbiviimiseks karjäärinõustamise meetodit, mis aitab luua meeldivat vestlusõhkkonda ja samas toetab ettevõtte eesmärkide saavutamist.

Õpiväljundid: Koolituse tulemusena osaleja:
•    mõistab, kuidas juht saab kasutada arenguvestlusi töötajate arengu toetamisel;
•    oskab arenguvestlust eesmärgistada, ette valmistada ja läbi viia;
•    oskab anda tagasisidet ja teha arenguvestluse kokkuvõtet;
•    omab ülevaadet erinevatest tarkvaradest, mida saab kasutada arenguvestluste läbiviimisel ja dokumenteerimisel;
•    oskab kasutada arenguvestlusi töötaja motiveerimiseks, karjääri kujundamiseks ja lojaalsuse kasvatamiseks.

Õppekavarühm: juhtimine ja haldus

Sihtgrupp: esmatasandijuhid, keskastmejuhid, tippjuhid, personalijuhid

Õppe alustamise tingimused: puuduvad

Meetodid: loeng, arutelu, praktilised ülesanded

Toimumisaeg: 8. november 2018 kell 10.00–17.15

Koolituse kogumaht: 8 akadeemilist tundi auditoorset õpet

Lõpetamise tingimused ja väljastatavad dokumendid: Koolituse läbimisel täies mahus väljastatakse osalejale tõend vastavalt täienduskoolituse standardis sätestatud nõuetele.

Toimumiskoht: Tallinn

Koolituse maksumus: Kuni 24. oktoobrini 179 eurot + 20% km osaleja kohta, alates 25. oktoobrist 209 eurot + 20% km osaleja kohta.

Maksumus sisaldab: koolituspäeva, kohvipause, buffet-lõunat, koolitusmaterjale, tõendit

Täiendav info: Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner. Koolituskaardi kohta saab lähemalt lugeda SIIT.

Tasumine: Registreerumise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja koolitusarve, mille palume tasuda Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus OÜ arvelduskontole: Swedbank IBAN EE74 2200 2210 5162 8618.

Loobumine: Koolitusest loobumise korral palume teatada sellest kirjalikult hiljemalt 5. novembriks, hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest.

Lisainformatsioon:

Liisi Männistu
Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus
koolitusjuht
E-post liisi.mannistu@excellence.ee
Telefon +372 648 7000
GSM +372 58 417 448
www.excellence.ee

NB! Korraldaja jätab endale õiguse teha muudatusi koolituse programmis ja ajakavas!



 
  Otsing
 
 
Free website - Webbyt