Turundus ja kommunikatsioon
AI tööriistad ja turundustehnikad tulemuslikuks värbamiseks
Õige kandidaadi leidmine nõuab endiselt põhjalikku lähenemist ja üleloomulikult palju ressursse. Teadlikkus persooni-, turunduse ja tööandja brändingu olulisusest on sama vajalik kui teadlikkus oskuslikult kasutada AI praktilisi tööriistu värbamisprotsessi tõhusamaks muutmisel.
Koolituse eesmärgiks on tõsta osalejate teadlikkust persoonibrändi, turunduse ja tööandja brändingu olulisusest värbamises, omandada praktilisi oskusi ja tööriistu, mida saab kasutada igapäevases värbamistegevustes ning tutvuda AI tööriistadega värbamises ja tööandja brändingu arendamises.
Koolitusel saab ülevaate peamistest turundustrateegiatest ja AI võimalustest, mida kasutada uute talentide leidmisel värbamise erinevates etappides. Omandatakse oskus kujundada ja täiendada kodulehte/karjäärilehte ning koostada atraktiivseid töökuulutusi, kasutada sotsiaalmeedia platvorme, viia läbi töövestlusi esitledes organisatsiooni positiivset kuvandit, luua kandidaadikogemus, mis toetab värbamist ning rakendada AI tööriistu värbamises ja tööandja brändingus.
Koolitaja
Hanni Tomingas
Hanni Tomingas on omandanud turunduskogemused...
Toimumisaeg
3. aprill 2025 10:00-15:30
Toimumiskoht
Koolituse maksumus
kuni 19. märts 239 € + km (kehtib infokirja regulaarsetele saajatele),
alates 20. märts 269 € + km. Maksumus sisaldab koolituspäeva, koolitusmaterjale, kohvipause, lõunat ja tõendit. Lõunapausi sujuvamaks korraldamiseks palume registreerimisel teada anda toiduallergiatest või -talumatusest.
AJAKAVA
09.45–10.00 Kogunemine ja hommikukohv
10.00–10.20 Sissejuhatus ja eesmärkide seadmine
Osalejate ja koolitaja tutvustus
Koolituse eesmärgid ja päevakava tutvustus
Osalejate ootused ja eesmärgid/olulised küsimused ja teemad
10.20–11.30 Tööandja bränding uute talentide leidmisel: olulisus ja alused
Mõisted ja eelarvamuste kummutamine
Kuvandi loomine:
– Organisatsiooni väärtuste ja kultuuri määratlemine/
meeskonna olemuse ja kuvandi väljaselgitamine
– Kandidaadikogemus, kui turundus ja tööandja bränding
Värbaja/HR spetsialisti persoonibränd ja selle mõju värbamisele
11.30–11.45 Kohvipaus
11.45–13.15 Turundusstrateegiad värbamises
Atraktiivsete ja kaasahaaravate töökuulutuste kirjutamine
Kodulehe/karjäärilehe/maandumislehe loomine või täiendamine
Sotsiaalmeedia värbamises ja uute talentide leidmises
13.15–14.00 Lõuna
14.00–14.20 Turunduse ja tööandja brändingu rakendamine töövestlustel
14.20–15.30 AI tööriistade kasutamine värbamises ja tööandja brändingus
EESMÄRK
Koolituse eesmärgiks on tõsta osalejate teadlikkust persoonibrändi, turunduse ja tööandja brändingu olulisusest värbamises, omandada praktilisi oskusi ja tööriistu, mida saab kasutada igapäevases värbamistegevustes ning tutvuda AI tööriistadega värbamises ja tööandja brändingu arendamises.
ÕPIVÄLJUNDID
Koolituse tulemusena osaleja:
- teab:
– tööandja brändingu, persoonibrändi ja turunduse olulisust värbamises;
– peamisi turundusstrateegiaid, mida saab kasutada uute talentide leidmiseks;
– AI võimalusi ja tööriistu värbamisprotsessis. - tunneb:
– organisatsiooni väärtusi ja kultuuri määratlemise olulisust tööandja brändingu osana;
– atraktiivsete ja kaasahaaravate töökuulutuste loomise põhimõtteid;
– turunduse olemust kandidaadikogemuses, töövestluste läbiviimisel ja tööandja brändingus. - oskab:
– kujundada ja täiendada kodulehte/karjäärilehte ning koostada atraktiivseid töökuulutusi;
– kasutada sotsiaalmeedia platvorme uute talentide leidmiseks;
– läbi viia töövestlusi esitledes organisatsiooni positiivset kuvandit;
– luua kandidaadikogemust, mis toetab värbamist;
– rakendada AI tööriistu värbamises ja tööandja brändingus.
SIHTGRUPP
Värbajad, sihtotsingu agendid, HR spetsialistid/juhid, kes vastutavad oma organisatsioonis uute talentide leidmise eest.
MEETODID
Interaktiivne loeng, praktilised kogemused, diskussioon, sisuatsiooni analüüs praktilised ülesanded.
LÕPETAMISE TINGIMUSED JA VÄLJASTATAVAD DOKUMENDID
Koolituse läbimisel täies mahus väljastatakse osalejale tõend vastavalt täienduskoolituse standardis sätestatud nõuetele.
TASUMINE/LOOBUMINE
Registreerumise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja koolitusarve, mille palume tasuda Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus OÜ arvelduskontole: Swedbank IBAN EE74 2200 2210 5162 8618.
Koolitusest loobumise korral palume teatada sellest kirjalikult kuni viis täistööpäeva enne koolituse toimumist, see tähendab hiljemalt 27. märtsiks. Hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest. Alternatiivina võib osaleja leida samale koolitusele asendaja kolleegi näol.
Koolitusjuht