Ajajuhtimine – efektiivne organiseerimine ja ajakasutus
Kuidas seada selgeid eesmärke ja prioriteete? Kuidas saavutada töö- ja eraelu eesmärkide tasakaal? Millised on hea ajaplaneerimise põhimõtted? Kuidas korraldada oma tööaeg nii, et tehtud saaksid kõige olulisemad ülesanded? Millistest tegevustest võiks loobuda? Milline on minu kõige produktiivsem tööaeg ja kuidas sellega tööpäeva planeerimisel arvestada? Kuidas toime tulla „häirijatega“, mis hakivad tööaega?
Toimumisaeg
20. aprill 2016
Koolitaja Dmitri Volov on konsultant-koolitaja ning DVSP Consulting asutaja 2005. aastal. Ta on lõpetanud Tartu Ülikooli majandusteaduskonna 1996. aastal raha ja panganduse ning turunduse erialadel. Dmitri on töötanud erinevates pankades peamiselt korporatiivpanganduse valdkondades. Lisaks finantssektorile on töötanud ka erinevates tööstusettevõtetes müügi- ja turundusdirektori ning ärijuhi ametikohtadel. Omab erinevaid rahvusvahelisi koolitaja sertifikaate – DiSC konsultandi sertifikaat (väljastaja Inscape Publishing), Persona konsultandi sertifikaat (väljastaja Persona Global). Antud sertifikaadid võimaldavad kasutada nii koolitustel kui ka konsultatsioonitegevuses rahvusvahelisi arendusinstrumente (käitumisprofiilid, kompetentsianalüüsid ja organisatsiooniuuringud). Alates 2012. aastast on Dmitri Volov koos Invictaga alustanud koostööd ka maailma 20 parima koolitusfirma hulka arvatud Inglismaa koolituskontserni Hemsley Fraser’iga.
9.45-10.00 Kogunemine ja hommikukohv
10.00-11.30 Enese ja teiste ajajuhtimisest
• Sissejuhatus koolitusse
• Harjumuste teadlik muutmine kui ajakasutuse tulemuslikkuse võtmetegurid
• Tulemusliku ajajuhtimise 12 võtmevaldkonda
11.30-11.45 Paus
11.45-13.15 Prioritiseerimine ajajuhtimises
• Eesmärkide seadmine – isiklikud ja tööalased eesmärgid. Eesmärkide tasakaal ja nende omavaheline mõju. Eesmärgi seadmise põhipunktid.
• Prioriteetide seadmise meetodid:
ABC-analüüs
Pareto printsiip
Eisenhoweri printsiip
• Aja planeerimine
Pikaajalised ja lühiperioodilised plaanid
Aja planeerimise kuldreegel
13.15-14.00 Lõuna
14.00-15.30 Aja efektiivne planeerimine
• Päevakava koostamine
Töövõime kõver
Päevakava koostamise põhimõtted ja põhisammud
Põhivead
Planeerimise abivahendid
• Igapäevase info töötlemise süsteem
• „Häirijate“ juhtimine
15.30-15.45 Paus
15.45-17.00 Efektiivne koosolekute korraldamine
• Ajakao põhjused koostöös teistega – tudengi sündroom, Parkinsoni seadus, tööde halb hakkimine
• Nõupidamiste organiseerimine
Ettevalmistus
Tulemusliku nõupidamise läbiviimise põhimõtted
Probleemlahenduse koosoleku struktuur
• Delegeerimine. Mida saab ja mida ei tohi delegeerida. Delegeerimise sammud ja tasemed
Koolituse eesmärk: Koolituse eemärgiks on tõsta teadlikkust meetoditest ja põhimõtetest, mis aitavad tulemuslikult kasutada tööaega.
Sihtgrupp: organisatsioonide juhid ja spetsialistid
Meetodid: lühiloengud, praktilised harjutused, paaris- ja grupitööd, isikliku tegevusplaani koostamine
Toimumisaeg: 20. aprill 2016 kell 10.00-17.00 (8 akadeemilist tundi)
Toimumiskoht: Radisson Blu Hotel Olümpia (Liivalaia 33, Tallinn)
Maksumus sisaldab: koolituspäeva, kohvipause, buffet-lõunat, koolitusmaterjale, tõendit
Tasumine: Registreerumise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja koolitusarve, mille palume tasuda Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus OÜ arveldusarvele: Swedbank IBAN EE74 2200 2210 5162 8618
Loobumine: Koolitusest loobumise korral palume teatada sellest kirjalikult hiljemalt 15. aprilliks, hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest.
Lisainformatsioon:
Liisi Männistu
Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus
koolitusjuht
E-post: liisi.mannistu@excellence.ee
Tel: +372 648 7000
Gsm: +372 58 417 448
www.excellence.ee