Arengu- ja hindamisvestluste läbiviimine avalikus sektoris
Toimumisaeg
20. veebruar 2014
Koolitaja Riina Rohelaan on lõpetanud Tartu Ülikooli psühholoogia ja Tallinna Ülikooli tervise-, keskkonna- ja perekonnanõustamise erialal ning EBSi rahvusvahelise ärijuhtimise rakendusmagistrina. Töötanud erinevates organisatsioonides koolitus-, personali- ja administratiivjuhina. Viimased 7 aastat töötab HR Outsourcing OÜ konsultandina. On konsulteerinud nii äri- kui ka avaliku sektori organisatsioone töökorralduse kujundamisel ja motivatsioonisüsteemi väljatöötamisel.
9.45-10.00 Kogunemine ja hommikukohv
10.00-11.30 Arenguvestluste roll avaliku teenistuse organisatsiooni juhtimistegevuses
Avaliku teenistuse seadus arengu- ja hindamisvestluste läbiviimisest
Arenguvestlused personali hindamise ja tagasiside andmise/saamise töövahendina
Arenguvestlused personali koolitamise ja arendamise, sh karjääriplaneerimise töövahendina
Arenguvestluste rakendamine personali motiveerimisel
Arenguvestluste rakendamine töökorralduse kujundamisel ja personali planeerimisel
Arenguvestluste eesmärgid ja olulisus
Arenguvestluste läbiviimise peamised eesmärgid
Juhi ja alluva ootuste erinevused arenguvestluse läbiviimisel
Arenguvestluste läbiviimise erisused erineva töötajaskonna esindajatega (nt juhid, spetsialistid, administratiivpersonal)
11.30-11.45 Kohvipaus
11.45-13.15 Arenguvestluseks ettevalmistamine
Arenguvestluse läbiviimise aja ja koha valik
Vestluse läbiviimiseks vajaliku informatsiooni kogumine ja analüüsimine
Arenguvestluste läbiviimise protsessi juhendid ja vormid (nt arengvestluse protokoll)
Juhi ja alluva tegevused vestluseks ettevalmistamisel
13.15-14.00 Lõuna
14.00-15.30 Arenguvestluste läbiviimine
Arenguvestluse etapid: soodsa õhkkonna loomine, vestluse eesmärgis ja kestuses kokkuleppimine, küsimused-vastused, tagasiside andmine/saamine, eesmärkide püstitamine, vestlustulemustes kokkuleppele jõudmine, vestluse kokkuvõtte koostamine, vestlusele järgnevad tegevused
Tööalaste vestluste liigid
Juhtide stiilid vestluste läbiviimisel
Erinevate isiksusetüüpide arvestamine arenguvestluste läbiviimisel
Arenguvestlustel ettetulevate keeruliste situatsioonide lahendamine
Rasked vestlused
Negatiivse tagasiside andmise võimalused konstruktiivses võtmes
Koolituse eesmärk: Koolituse eesmärgiks on teadmiste ja oskuste omandamine arenguvestluse ettevalmistamiseks, tulemuslikuks läbiviimiseks ning arenguvajaduste eesmärgistamiseks.
Sihtgrupp: avaliku teenistuse personalijuhid, esmatasandijuhid, keskastmejuhid, tippjuhid
Meetodid: Loeng, diskussioonid, rühmatööd, rollimäng
Toimumisaeg: 20. veebruar 2014 kell 10.00-15.30 (6 akadeemilist tundi)
Toimumiskoht: Radisson Blu Hotel Olümpia (Liivalaia 33, Tallinn)
Lisainformatsioon:
Annika Allikas
Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus
koolitus- ja arendusjuht
E-post: annika.allikas@excellence.ee
Tel: + 372 648 7000
Gsm: + 372 52 30 718
www.excellence.ee
NB! Korraldaja jätab endale õiguse teha muudatusi koolituse programmis ja ajakavas!