Edukas tarkvaraprojekt – teadlik ja tõhus tellija ning täitja koostöö
Rakendusliku koolituse käigus analüüsitakse põhilisi kriteeriume ja praktilisi näiteid, mis tagavad projekti edukuse ja tarkvara kõrge kvaliteedi. Koolitus sisaldab mitut praktilist grupitööd, mille abil on võimalik uusi töövõtteid proovida ja harjutada.
Toimumisaeg
22. oktoober 2014
Koolitaja Raul Ennus omab ettevõttemajanduse bakalaureusekraadi Tartu Ülikoolist ja informaatika teadusmagistrikraadi Tallinna Tehnikaülikoolist. Töötanud üle 13 aasta tarkvaraarenduse valdkonnas, nii et tarkvara tellija, rahvusvahelise tarkvaraarendusettevõtte tootmisjuhi kui ka tarkvarakvaliteedijuhi rollis konsultatsioonivaldkonnas. Viimased paar aastat tegutseb IT audiitori ja konsultandi ning koolitajana.
9.45-10.00 Kogunemine ja hommikukohvi 10.00-11.30 Mis on ebakvaliteetne tarkvara? Selleks, et tagada tarkvaraprojekti edu, tuleb kõigepealt mõista, mida edu selles projektis tähendab ja kuidas seda kõige efektiivsemalt saavutada. Nn üldine lähenemine: „kõigile nõuetele vastavus“ ei ole väga tihti edu võti. 11.30-11.45 Kohvipaus 11.45-13.15 Kuidas tõsta tarkvaraprojektide edukust? Analüüsime võimalusi ja viise, kuidas planeerida ja tagada tarkvaraprojekti edukus. Osalejad saavad ennast proovile panna praktilises grupitöös „edu ja kvaliteedi kriteeriumite“ analüüsi, kirjeldamise ja mõõtmise harjutamiseks. 13.15-14.00 Lõuna 14.00-15.30 Olulisemad tarkvaraprotsessid ja -metoodikad ning nende tähtsus tarkvaraprojektis? Vaatleme olulisemaid tarkvaraprotsesse ja metoodikaid, tutvume kaasaegsete töövõtetega, mis aitavad tõsta tarkvaraprojekti kvaliteeti ja kasumlikkust (ROI). Teine praktiline grupitöö aitab mõisa, kuidas on võimalik tagada fikseeritud eelarve ja tähtajaga tarkvaraprojektis edu, vaatamata muutuvatele nõuetele. 15.30-15.45 Kohvipaus 15.45-16.30 Milline on vajalik dokumentatsioon, et tarkvara arendus- ja hooldustsükkel oleks võimalikult tõhusad ning tagaks kvaliteetse tarkvara ja selle kasutuse? Eesmärk: Omandada teadmised tarkvaraprojekti planeerimise ja läbiviimise olulisematest aspektidest ja seda nii tellija, kui ka täitja rollis. Aitata mõista, miks tekivad tarkvaraprojektides probleemid ning mis põhjustavad põhilisi konflikte tellija ja täitja vahel. Sihtrühm: Avaliku sektori ja äriettevõtete tarkvaraprojektide tellijad ja arendusfirmade esindajad. Meetodid: Lühiloengud, grupitööd, arutelud, praktilised harjutused Toimumisaeg: 22. oktoober 2014 kell 10.00-16.30 (7 akadeemilist tundi) Toimumiskoht: Radisson Blu Hotell Olümpia (Liivalaia 33, Tallinn) Maksumus sisaldab: Koolituspäeva, kohvipause, koolitusmaterjale, buffet-lõunat Tasumine: Registreerumise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja koolitusarve, mille palume tasuda Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus OÜ arveldusarvele: Swedbank IBAN EE74 2200 2210 5162 8618 Loobumine: Koolitusest loobumise korral palume teatada sellest kirjalikult vähemalt 2 tööpäeva enne koolituse toimumist, hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest. Lisainformatsioon: Lily Loidap NB! Korraldaja jätab endale õiguse teha muudatusi koolituse programmis ja ajakavas |