Eristuv tööandja bränd ja töötajaid innustav väärtuspakkumine
Parimate töötajate leidmiseks ja hoidmiseks on vajalik ühendada personalijuhtimis-, turundus- ja kommunikatsioonialased teadmised, et kujundada selline tööandja bränd ja töötajaid innustav väärtuspakkumine, mis tagaks organisatsioonile nii oma praeguste kui potentsiaalsete töötajate silmis eelistatuima tööandja staatuse.
Väärtuspakkumine hõlmab nii materiaalseid kui mittemateriaalseid hüvesid ja eeliseid, mis eristavad organisatsiooni konkurentidest ning mõjutavad nii oma töötajate motiveeritust pühendumisele kui potentsiaalsete töötajate eelistusi tööandja valimisel.
Koolitusel omandatakse teadmised, kuidas teadlikult luua ja hoida atraktiivset ning eristuvat tööandja brändi, millest koosneb ja kuidas kujundada töötajat innustavat väärtuspakkumist ning kuidas tööandja brändi ja väärtuspakkumist kommunikeerida nii oma töötajatele kui välistele sidusrühmadele.
Toimumisaeg
2. märts 2017
Koolitaja Ülle Matt on Swedbank AS personalijuht alates aprillist 2015. Personalitöö on kutsumuseks ja seda vaimustavat kutsumust järgides on tema huvitavad tööaastad olnud seotud Ericsson Eesti, Elcoteq Tallinna ja Stora Enso Baltikumi personalijuhtimisega. Personalitöö juurde tõi teda aga sekretäritöö Paikuse Saeveski AS-s. Ülle on elukestva õppe usku ja tema enesetäiendused on olnud seotud juhtimise, organisatsioonikäitumise, suhtekorralduse ning tippjuhtide coachingu ja karjääri coachinguga.
09.45–10.00 Kogunemine ja hommikukohv
10.00–11.30 Kuidas kujundada atraktiivset tööandja brändi töötajatele ja tööjõuturule?
Mis on brändi identiteedi elemendid ja brändi kujundamine?
Kuidas teadlikult kujundada tööandja brändi ja hoida head mainet?
Erinevused ja sarnased jooned ettevõtte/tarbijabrändi ja tööandja brändi vahel
11.30–11.45 Kohvipaus
11.45–13.15 Kuidas kujundada omanäolist ja töötajaid innustavat tööandja väärtuspakkumist?
Mis on tööandja väärtuspakkumine ja milline on selle roll tööandja brändi kujunemisel?
Materiaalsed ja mittemateriaalsed hüved tööandja väärtuspakkumises
Tööandja väärtuspakkumise roll töötajate pühendumuses ja lojaalsuses
Erinevate sihtrühmade ja generatsioonide huve arvestavad väärtuspakkumised
13.15–14.00 Lõuna
14.00–15.30 Kuidas tööandja brändi ja väärtuspakkumist kommunikeerida?
Millised on tööandja brändi ja väärtuspakkumise kommunikatsiooni põhimõtted?
Millised on võimalused väärtuspakkumise kommunikatsiooniks töötajatele ja välistele sidusrühmadele?
Ettevõtte olemasolevad ja endised töötajad tööandja brändi saadikutena
Koolituse eesmärk: Omandada teadmised, kuidas teadlikult luua ja hoida atraktiivset ja eristuvat tööandja brändi, õppida tundma tööandja väärtuspakkumise sisu ning materiaalsete ja mittemateriaalsete motivaatorite rolli selles ning omandada oskused teadlikku tööandja brändi ja väärtuspakkumise kommunikatsiooni kujundamiseks nii oma kui ka potentsiaalste töötajatele.
Õpiväljundid: Koolituse tulemusena osaleja:
• teab, millest koosneb ja kuidas kujundada tugevat ning eristuvat tööandja brändi. Brändi, millesse usuvad nii omatöötajad, kui ka potentsiaalsed kandidaadid tööjõuturul;
• teab, millised on atraktiivsed tööandjad, mida ootavad töötajad ning millest kõnelevad motivatsiooni- ja bränditeooriad;
• teab, millest koosneb tööandja väärtuspakkumine – nii materiaalseid ja mittemateriaalseid motivaatorid ning nende rolli töötajate pühendumuse loomisel ja hoidmisel;
• on teadlik, mis on ajas muutunud ning millist väärtuspakkumist ootavad erinevad generatsioonid;
• oskab koostada tööandja väärtuspakkumist ja korraldada selle kommunikatsiooni organisatsioonis ning hoida seda inspireeriva paketina.
Sihtgrupp: juhid, personalijuhid, personalispetsialistid, kommunikatsioonijuhid, turundusjuhid, turundusspetsialistid, ettevõtjad
Õppe alustamise tingimused: puuduvad
Õppemeetodid: interaktiivne loeng ja arutelu, praktiliste näidete analüüs
Toimumisaeg: 2. märts 2017 kell 10.00–15.30
Koolituse kogumaht: 6 akadeemilist tundi auditoorset õpet
Toimumiskoht: Park Inn by Radisson Meriton Conference & Spa Hotel Tallinn seminariruum (Toompuiestee 27, Tallinn)
Lõpetamise tingimused ja väljastatavad dokumendid: Koolituse läbimisel täies mahus väljastatakse osalejale tõend vastavalt täienduskoolituse standardis sätestatud nõuetele.
Maksumus sisaldab: koolituspäeva, kohvipause, buffet-lõunat, koolitusmaterjale, tõendit
Tasumine: Registreerumise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja koolitusarve, mille palume tasuda Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus OÜ arvelduskontole: Swedbank IBAN EE74 2200 2210 5162 8618.
Loobumine: Koolitusest loobumise korral palume teatada sellest kirjalikult hiljemalt 27. veebruariks, hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest.
Lisainformatsioon:
Liisi Männistu
Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus
koolitusjuht
E-post liisi.mannistu@excellence.ee
Telefon +372 648 7000
GSM +372 58 417 448
www.excellence.ee
NB! Korraldaja jätab endale õiguse teha muudatusi koolituse programmis ja ajakavas!