Juhtimine ja personalitöö
Eristuv tööandja bränd ja töötajaid innustav väärtuspakkumine
Parimate töötajate leidmiseks ja hoidmiseks on vajalik ühendada personalijuhtimis-, turundus- ja kommunikatsioonialased teadmised, et kujundada selline tööandja bränd ja töötajaid innustav väärtuspakkumine, mis tagaks organisatsioonile nii oma praeguste kui potentsiaalsete töötajate silmis eelistatuima tööandja staatuse.
Väärtuspakkumine hõlmab nii materiaalseid kui mittemateriaalseid hüvesid ja eeliseid, mis eristavad organisatsiooni konkurentidest ning mõjutavad nii oma töötajate motiveeritust pühendumisele kui potentsiaalsete töötajate eelistusi tööandja valimisel.
Koolitusel omandatakse teadmised, kuidas teadlikult luua ja hoida atraktiivset ning eristuvat tööandja brändi, millest koosneb ja kuidas kujundada töötajat innustavat väärtuspakkumist ning kuidas tööandja brändi ja väärtuspakkumist kommunikeerida nii oma töötajatele kui välistele sidusrühmadele.
Koolitaja
Ülle Pind
Ülle Pind on lõpetanud Tartu...
Toimumisaeg
17. aprill 2019 10:00-15:30
Toimumiskoht
Koolituse maksumus
219 € + km
Maksumus sisaldab: koolituspäeva, kohvipause, buffet-lõunat, koolitusmaterjale, tõendit
AJAKAVA
6 akadeemilist tundi auditoorset õpet
09.45–10.00 Kogunemine ja hommikukohv
10.00–11.30 Kuidas kujundada atraktiivset tööandja brändi töötajatele ja tööjõuturule?
Mis on brändi identiteedi elemendid ja brändi kujundamine?
Kuidas teadlikult kujundada tööandja brändi ja hoida head mainet?
Erinevused ja sarnased jooned ettevõtte/tarbijabrändi ja tööandja brändi vahel
11.30–11.45 Kohvipaus
11.45–13.15 Kuidas kujundada omanäolist ja töötajaid innustavat tööandja väärtuspakkumist?
Mis on tööandja väärtuspakkumine ja milline on selle roll tööandja brändi kujunemisel?
Materiaalsed ja mittemateriaalsed hüved tööandja väärtuspakkumises
Tööandja väärtuspakkumise roll töötajate pühendumuses ja lojaalsuses
Erinevate sihtrühmade ja generatsioonide huve arvestavad väärtuspakkumised
13.15–14.00 Lõuna
14.00–15.30 Kuidas tööandja brändi ja väärtuspakkumist kommunikeerida?
Millised on tööandja brändi ja väärtuspakkumise kommunikatsiooni põhimõtted?
Millised on võimalused väärtuspakkumise kommunikatsiooniks töötajatele ja välistele sidusrühmadele?
Ettevõtte olemasolevad ja endised töötajad tööandja brändi saadikutena
EESMÄRK
Omandada teadmised, kuidas teadlikult luua ja hoida atraktiivset ja eristuvat tööandja brändi, õppida tundma tööandja väärtuspakkumise sisu ning materiaalsete ja mittemateriaalsete motivaatorite rolli selles ning omandada oskused teadlikku tööandja brändi ja väärtuspakkumise kommunikatsiooni kujundamiseks nii oma kui ka potentsiaalste töötajatele.
ÕPIVÄLJUNDID
Koolituse tulemusena osaleja:
• teab, millest koosneb ja kuidas kujundada tugevat ning eristuvat tööandja brändi. Brändi, millesse usuvad nii omatöötajad, kui ka potentsiaalsed kandidaadid tööjõuturul;
• teab, millised on atraktiivsed tööandjad, mida ootavad töötajad ning millest kõnelevad motivatsiooni- ja bränditeooriad;
• teab, millest koosneb tööandja väärtuspakkumine – nii materiaalseid ja mittemateriaalseid motivaatorid ning nende rolli töötajate pühendumuse loomisel ja hoidmisel;
• on teadlik, mis on ajas muutunud ning millist väärtuspakkumist ootavad erinevad generatsioonid;
• oskab koostada tööandja väärtuspakkumist ja korraldada selle kommunikatsiooni organisatsioonis ning hoida seda inspireeriva paketina.
Õppekava rühm: juhtimine ja haldus
SIHTGRUPP
juhid, personalijuhid, personalispetsialistid, kommunikatsioonijuhid, turundusjuhid, turundusspetsialistid, ettevõtjad
Õppe alustamise tingimused: puuduvad
MEETODID
interaktiivne loeng ja arutelu, praktiliste näidete analüüs
Lõpetamise tingimused ja väljastatavad dokumendid
Koolituse läbimisel täies mahus väljastatakse osalejale tõend vastavalt täienduskoolituse standardis sätestatud nõuetele.
Tasumine / loobumine
Registreerumise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja koolitusarve, mille palume tasuda Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus OÜ arvelduskontole: Swedbank IBAN EE74 2200 2210 5162 8618.
Koolitusest loobumise korral palume teatada sellest kirjalikult vähemalt kaks täistööpäeva enne koolituse toimumist, st hiljemalt 12. aprill. Hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest.
Lisainformatsioon
Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner. Koolituskaardi kohta saab lähemalt lugeda SIIT.
Koolitusjuht