Juhtimine ja personalitöö

Eristuv tööandja bränd ja töötajaid innustav väärtuspakkumine

Parimate töötajate leidmiseks ja hoidmiseks on vajalik ühendada personalijuhtimis-, turundus- ja kommunikatsioonialased teadmised, et kujundada selline tööandja bränd ja töötajaid innustav väärtuspakkumine, mis tagaks organisatsioonile nii oma praeguste kui potentsiaalsete töötajate silmis eelistatuima tööandja staatuse.

Väärtuspakkumine hõlmab nii materiaalseid kui mittemateriaalseid hüvesid ja eeliseid, mis eristavad organisatsiooni konkurentidest ning mõjutavad nii oma töötajate motiveeritust pühendumisele kui potentsiaalsete töötajate eelistusi tööandja valimisel.

Koolitusel omandatakse teadmised, kuidas teadlikult luua ja hoida atraktiivset ning eristuvat tööandja brändi, millest koosneb ja kuidas kujundada töötajat innustavat väärtuspakkumist ning kuidas tööandja brändi ja väärtuspakkumist kommunikeerida nii oma töötajatele kui välistele sidusrühmadele.

Koolitaja

Ülle Pind

Ülle Pind

Ülle Pind on lõpetanud Tartu...

Toimumisaeg

14. aprill 2020 10:00-15:30

Toimumiskoht

Park Inn by Radisson Meriton Conference & Spa Hotel Tallinn Paldiski maantee 4, 10137 Tallinn Vaata kaardilt

Koolituse maksumus

229 € + km

Maksumus sisaldab: koolituspäeva, kohvipause, buffet-lõunat, koolitusmaterjale, tõendit

AJAKAVA

6 akadeemilist tundi auditoorset õpet

09.45–10.00 Kogunemine ja hommikukohv

10.00–11.30 Kuidas kujundada atraktiivset tööandja brändi töötajatele ja tööjõuturule?
Mis on brändi identiteedi elemendid ja brändi kujundamine?
Kuidas teadlikult kujundada tööandja brändi ja hoida head mainet?
Erinevused ja sarnased jooned ettevõtte/tarbijabrändi ja tööandja brändi vahel

11.30–11.45 Kohvipaus

11.45–13.15 Kuidas kujundada omanäolist ja töötajaid innustavat tööandja väärtuspakkumist?
Mis on tööandja väärtuspakkumine ja milline on selle roll tööandja brändi kujunemisel?
Materiaalsed ja mittemateriaalsed hüved tööandja väärtuspakkumises
Tööandja väärtuspakkumise roll töötajate pühendumuses ja lojaalsuses
Erinevate sihtrühmade ja generatsioonide huve arvestavad väärtuspakkumised

13.15–14.00 Lõuna

14.00–15.30 Kuidas tööandja brändi ja väärtuspakkumist kommunikeerida?
Millised on tööandja brändi ja väärtuspakkumise kommunikatsiooni põhimõtted?
Millised on võimalused väärtuspakkumise kommunikatsiooniks töötajatele ja välistele sidusrühmadele?
Ettevõtte olemasolevad ja endised töötajad tööandja brändi saadikutena

EESMÄRK

Omandada teadmised, kuidas teadlikult luua ja hoida atraktiivset ja eristuvat tööandja brändi, õppida tundma tööandja väärtuspakkumise sisu ning materiaalsete ja mittemateriaalsete motivaatorite rolli selles ning omandada oskused teadlikku tööandja brändi ja väärtuspakkumise kommunikatsiooni kujundamiseks nii oma kui ka potentsiaalste töötajatele.

ÕPIVÄLJUNDID

Koolituse tulemusena osaleja:
• teab, millest koosneb ja kuidas kujundada tugevat ning eristuvat tööandja brändi. Brändi, millesse usuvad nii omatöötajad, kui ka potentsiaalsed kandidaadid tööjõuturul;
• teab, millised on atraktiivsed tööandjad, mida ootavad töötajad ning millest kõnelevad motivatsiooni- ja bränditeooriad;
• teab, millest koosneb tööandja väärtuspakkumine – nii materiaalseid ja mittemateriaalseid motivaatorid ning nende rolli töötajate pühendumuse loomisel ja hoidmisel;
• on teadlik, mis on ajas muutunud ning millist väärtuspakkumist ootavad erinevad generatsioonid;
• oskab koostada tööandja väärtuspakkumist ja korraldada selle kommunikatsiooni organisatsioonis ning hoida seda inspireeriva paketina.

Õppekava rühm: juhtimine ja haldus

SIHTGRUPP

juhid, personalijuhid, personalispetsialistid, kommunikatsioonijuhid, turundusjuhid, turundusspetsialistid, ettevõtjad

Õppe alustamise tingimused: puuduvad

MEETODID

interaktiivne loeng ja arutelu, praktiliste näidete analüüs

Lõpetamise tingimused ja väljastatavad dokumendid

Koolituse läbimisel täies mahus väljastatakse osalejale tõend vastavalt täienduskoolituse standardis sätestatud nõuetele.

Tasumine / loobumine

Registreerumise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja koolitusarve, mille palume tasuda Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus OÜ arvelduskontole: Swedbank IBAN EE74 2200 2210 5162 8618.

Koolitusest loobumise korral palume teatada sellest kirjalikult vähemalt kaks täistööpäeva enne koolituse toimumist, st hiljemalt 9. aprill. Hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest.

Lisainformatsioon

Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner. Koolituskaardi kohta saab lähemalt lugeda SIIT.

Õppekorra alustega on võimalik tutvuda SIIN ning kvaliteedi tagamise alustega SIIN.

Koolitusjuht

Liisi Männistu

Liisi Männistu

Registreerimine

Registreerimine

Eristuv tööandja bränd ja töötajaid innustav väärtuspakkumine

14. aprill 202010:00-15:30

229 € + km

NB! Registreerides rohkem kui 5 osalejat, küsige personaalset pakkumist

Maksumus
Koolitus Eristuv tööandja bränd ja töötajaid innustav väärtuspakkumine
Osalejaid
Maksumus 229 € + km
Kokku
360 € + km

Registreerumise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja koolitusarve, mille palume tasuda Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus OÜ arvelduskontole: Swedbank IBAN EE74 2200 2210 5162 8618.

Koolitusest loobumise korral palume teatada sellest kirjalikult vähemalt kaks täistööpäeva enne koolituse toimumist, st hiljemalt 9. aprill. Hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest.

Liitu meie infokirjaga

Liitu meie pakkumiskirjaga

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.