Juhtimine ja personalitöö
VEEBIKOOLITUS: Kaasaegne arenguvestlus – lojaalsuse ja pühendumise töövahend
Kuidas tegelikult tulemusi mõõta ja hinnata? Millised on X, Y ja Z generatsiooni vajadused arenguvestlusel? Mida töötajad vestluselt ootavad? Millest lähtuda arenguvestluste planeerimisel ja läbiviimisel? Kuidas rääkida keerulistel teemadel ja kuidas töötajaid motiveerida? Kuidas edukalt videosilla vahendusel arenguvestlusi läbi viia?
Koolitusel räägib tuntud karjäärinõustaja ja tööõnnespetsialist Tiina Saar-Veelmaa, kuidas arenguvestlusi ette valmistada ja läbi viia ning kuidas karjäärinõustamise meetodit kasutades muuta arenguvestlused töötajaid motiveerivaks ja samas ettevõtte eesmärkide saavutamist toetavaks vahendiks.
Tegemist on reaalajas toimuva veebikoolitusega, mis tähendab, et kõik osalejad on koos koolitajaga ühises veebiruumis, toimub interaktiivne arutelu ja küsimuste-vastuste voor. Koolitus toimub Zoomi e-keskkonnas.
Koolitaja
Tiina Saar-Veelmaa
Tiina Saar-Veelmaa on psühholoog ja...
Toimumisaeg
6. aprill 2021 10:00-17:15
Toimumiskoht
Koolituse maksumus
239 € + km
Maksumus sisaldab: veebikoolitust, elektroonilisi koolitusmaterjale, elektroonilist tõendit
AJAKAVA
8 akadeemilist tundi auditoorset e-õpet
09.45–10.00 Kogunemine
10.00–11.30 Uue aja arenguvestlused – miks, kellele ja kuidas?
Muutunud tähendus tööõnnel – mis on hygge, mis on ikigai?
X, Y ja Z generatsiooni erinevad ootused arenguvestlusele
Miks arenguvestlused enamasti ei toimi?
Arenguvestluse suurim väärtus tervikliku töökultuuri loomisel ja organisatsiooni maine kujundamisel
Kuidas töötajate väärtust läbi vestluste tõsta ning kuidas rääkida keerulistel teemadel?
Ettevalmistusest ja kommunikatsioonist
Kuidas disainida vestlus, mis töötaja väärikust tõstab ja millel ta soovib osaleda?
11.30–11.45 Paus
11.45–13.15 Arenguvestluse läbiviimise raamistik
Väärtuste analüüsist töödisainini
Miks peab palk olema arenguvestluse kohustuslik komponent?
360 live meeskonnas ja kuidas seda läbi viia?
Millist töövahendit kasutada ja millised on eeltegevused – miks word-id ja pdf-id tegelikult ei tööta?
Tagasiside andmine ja küsimine – miks konstruktiivne kriitika ei tööta ja mida selle asemel kasutada?
Interaktiivsete meetodite kasutamine vestluse läbiviimisel
Eesmärkide püsitamine ja jälgimine, vestlusest kokkuvõtte tegemine
Vestlusele järgnevates tegevustes kokkuleppimine
Kuidas küsida miljoni dollari küsimusi, mis inimesi ka tegelikult avavad?
Kuidas edukalt videosilla vahendusel arenguvestlusi läbi viia?
Ülevaade erinevatest tarkvaradest, mida saab kasutada arenguvestluste läbiviimisel ja dokumenteerimisel
13.15–14.00 Lõunapaus
14.00–15.30 Vestluse läbiviija karjäärinõustaja kingades ehk kuidas motiveerida töötajaid?
Elukestev karjääri planeerimine ja rätsepatööna õmmeldud töösuhted
Kuidas pakkuda karjäärivõimalusi ilma karjääriredelil tõusmiseta?
15.30–15.45 Paus
15.45–17.15 Arenguvestlus kui töötaja lojaalsuse ja pühendumise töövahend
Tööõnnevalem ja kuidas seda töökohal luua?
Tervislik töökoht kui 21. sajandi olulisim juhtimisatribuut
Kuidas töötajad tööandjat armastama panna?
EESMÄRK
Omandada teadmisi ja praktilisi näpunäiteid, kuidas arenguvestlusi ette valmistada ja läbi viia, milline on arenguvestlusteks vajalik dokumentatsioon; kuidas kasutada arenguvestluste läbiviimiseks karjäärinõustamise meetodit, mis aitab luua meeldivat vestlusõhkkonda ja samas toetab ettevõtte eesmärkide saavutamist.
ÕPIVÄLJUNDID
Koolituse tulemusena osaleja:
• mõistab, kuidas juht saab kasutada arenguvestlusi töötajate arengu toetamisel;
• oskab arenguvestlust eesmärgistada, ette valmistada ja läbi viia;
• oskab anda tagasisidet ja teha arenguvestluse kokkuvõtet;
• omab ülevaadet erinevatest tarkvaradest, mida saab kasutada arenguvestluste läbiviimisel ja dokumenteerimisel;
• oskab kasutada arenguvestlusi töötaja motiveerimiseks, karjääri kujundamiseks ja lojaalsuse kasvatamiseks.
Õppekava rühm: juhtimine ja haldus
SIHTGRUPP
esmatasandijuhid, keskastmejuhid, tippjuhid, personalijuhid
Õppe alustamise tingimused: puuduvad
MEETODID
loeng, arutelu, praktilised ülesanded
Lõpetamise tingimused ja väljastatavad dokumendid
Koolituse läbimisel täies mahus väljastatakse osalejale tõend vastavalt täienduskoolituse standardis sätestatud nõuetele.
Tasumine / loobumine
Registreerumise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja koolitusarve, mille palume tasuda Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus OÜ arvelduskontole: Swedbank IBAN EE74 2200 2210 5162 8618.
Koolitusest loobumise korral palume teatada sellest kirjalikult vähemalt kaks täistööpäeva enne koolituse toimumist, st hiljemalt 1. aprillil. Hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest.
Koolitusjuht