Eneseareng
Kuidas saavutada keerulistes suhtlemissituatsioonides kvaliteet ja tulemus?
Igapäevatöös puutume me kõik kokku keeruliste suhtlemissituatsioonidega, millega toimetulekust võib sõltuda koostöösuhte püsimajäämine ja edukus. Seetõttu on oluline teada, kuidas teha tarkasid valikuid keerulistes suhtlemissituatsioonides.
Koolitusel õpime suhtlemisprotsessi juhtimise võtteid ning räägime eneseväljendusviisi olulisusest suhete kvaliteedi tagamisel. Analüüsime lahenduskeskse lähenemisviisi mõju suhtlemise tulemuslikkuse ja suhete kvaliteedi kontekstis.
Koolitaja
Ave Eero
Ave Eero on koolitajana tegev...
Toimumisaeg
1. oktoober 2021 10:00-17:00
Toimumiskoht
Koolituse maksumus
239 € + km
Maksumus sisaldab: koolituspäeva, kohvipause, buffet-lõunat, koolitusmaterjale, tõendit
AJAKAVA
8 akadeemilist tundi auditoorset õpet
09.45–10.00 Kogunemine ja hommikukohv
10.00–11.30 Kuidas saavutada suhete kvaliteet ja tulemus keerulistes suhtlemissituatsioonides?
Kasulikud fookused suhtlemisel: eesmärk, võimalused-lahendused, areng, heakskiit
Inimlikud vajadused ja nendega arvestamine suhtlemisprotsessis
Erinevate vaatenurkade (tajupositsioonide) kasutamine suhtlemissituatsioonide hindamisel
11.30–11.45 Kohvipaus
11.45–13.15 Milline eneseväljendusviis tagab tulemuslikkuse?
Selged info edastamise viisid
Levinumad sõnastuskarid ja nendest hoidumine
Info moonutuste, kustutamiste ja üldistamiste täpsustamine
13.15–14.00 Lõuna
14.00–15.30 Kuidas teha tarkasid valikuid keerulistes suhtlemissituatsioonides?
Suhtlemisprotsessi juhtimise võtted
Ennastkehtestava ja teist osapoolt arvestava sõnalise eneseväljenduse „kuldreeglid“
Isiklik mõjujõud suhetes
15.30–15.45 Kohvipaus
15.45–17.00 Praktiline emotsionaalne intelligentsus
Superviseeritud harjutused ja (enese)analüüs keerulistes situatsioonides üleskerkivate mõtete ja emotsioonidega toimetulekuks
EESMÄRK
Teadvustada suhtlemise tulemuslikkust mõjutavaid põhitegureid ja leida lahendusi keerukate suhtlemissituatsioonidega toimetulekuks.
ÕPIVÄLJUNDID
Koolituse tulemusena osaleja:
• on analüüsinud lahenduskeskse lähenemisviisi mõju suhtlemise tulemuslikkuse ja suhete kvaliteedi kontekstis;
• mõistab valitud vaatenurga ja hoiaku mõju suhtlemisprotsessi tulemuslikkusele;
• teab eesmärgipärase eneseväljendamise põhimõtteid;
• on planeerinud keerulistes suhtlemisolukordades tegutsemise viise.
Õppekava rühm: personaalsed pädevused
SIHTGRUPP
Spetsialistid ja juhid, kes soovivad omandada teadmisi ja oskusi keerulistes suhtlemissituatsioonides tulemuslikuks toimetulekuks.
Õppe alustamise tingimused: puuduvad
MEETODID
interaktiivne loeng, probleemarutelud, grupitööd, tehnikate demonstratsioonid, superviseeritud harjutused ja (enese)analüüs
Lõpetamise tingimused ja väljastatavad dokumendid
Koolituse läbimisel täies mahus väljastatakse osalejale tõend vastavalt täienduskoolituse standardis sätestatud nõuetele.
Tasumine / loobumine
Registreerumise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja koolitusarve, mille palume tasuda Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus OÜ arvelduskontole: Swedbank IBAN EE74 2200 2210 5162 8618.
Koolitusest loobumise korral palume teatada sellest kirjalikult vähemalt kaks täistööpäeva enne koolituse toimumist, st hiljemalt 17. septembril. Hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest.
Lisainformatsioon
Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner. Koolituskaardi kohta saab lähemalt lugeda SIIT.
Õppekorra alustega on võimalik tutvuda SIIN ning kvaliteedi tagamise alustega SIIN.
Saalikoolitus viiakse läbi vastavalt valituse poolt kehtestatud nõuetele või olenevalt riskitasemest viiakse koolitus üle Zoomi e-keskkonda koroonaviiruse leviku tõkestamiseks.
Saalikoolitusel osalemiseks peab koolituspäeval ette näitama ühe järgmistest tõenditest:
1) EL digitaalne immuniseerimise tõend; 2) Digitaalne COVID-19 läbipõdemise tõend.
Lugege lisaks piirangute kohta www.kriis.ee, Vaktsineerimis-, läbipõdemis- ja testitõend, COVID tõend ja selle kasutamine
Koolitusjuht