Eneseareng
VEEBISEMINAR: Kuidas toime tulla emotsionaalselt keerulise teenindussituatsiooniga?
Praeguses uudses ja ebakindlas olukorras puutume tavapärasest rohkem kokku emotsionaalselt keeruliste teenindussituatsioonidega. Olgu selle põhjuseks ärevus, segadus või kohanemine uue elukorraldusega – paljud teenindajad puutuvad kokku emotsionaalselt tundlikumate klientidega.
Veebiseminaril omandame teadmisi ja praktilisi võtteid emotsionaalselt keerulistes teenindussituatsioonides teise emotsioonidega toimetulekuks ning enda emotsionaalse tasakaalu säilitamiseks.
Tegemist on reaalajas toimuva veebiseminariga, mis tähendab, et kõik osalejad on koos koolitajaga ühises veebiruumis, toimub interaktiivne arutelu ja küsimuste-vastuste voor.
Koolitaja
Merit Lage
Kasvatusteaduste MA Merit Lage omab...
Toimumisaeg
7. mai 2020 11:00-12:30
Toimumiskoht
Koolituse maksumus
69 € + km
Maksumus sisaldab: veebiseminari, elektroonilisi õppematerjale, elektroonilist tõendit
AJAKAVA
2 akadeemilist tundi e-õpet
10.55–11.00 Kogunemine veebikeskkonnas
11.00–12.30 Kuidas toime tulla emotsionaalselt keerulise teenindussituatsiooniga?
Ühiskonna polaarsused eriolukorras ja selle mõju teenindussituatsioonidele
Isiksuse tasandite mudel ja selle seos emotsioonide juhtimisega
“Kuula, tunnusta, kahetse, lepi kokku” mudeli kasutamine emotsionaalse tasakaalu kaotanud kliendiga
Praktilised võtted enda emotsionaalse tasakaalu tagamiseks
EESMÄRK
Omandada teadmisi ja praktilisi võtteid emotsionaalselt keerulistes teenindussituatsioonides teise emotsioonidega toimetulekuks ning enda emotsionaalse tasakaalu säilitamiseks.
ÕPIVÄLJUNDID
Seminari tulemusena osaleja:
• teab konstruktiivseid võtteid teise emotsioonidele vastamiseks ja enda omade juhtimiseks;
• on tutvunud R. Cacciatore “Kuula, tunnusta, kahetse, lepi kokku” mudeliga;
• on tutvunud praktiliste võtetega emotsionaalse tasakaalu taastamiseks.
Õppekavarühm: personaalsed pädevused
SIHTGRUPP
Erinevate tasandite teenindajad, teenindusjuhid, müügijuhid ja -spetsialistid, konsultandid, sekretärid, juhid ja kõik teised, kes puutuvad igapäevatöös kokku kliendisuhtlusega.
Õppe alustamise tingimused: puuduvad
MEETODID
loeng praktiliste näidetega, arutelu, küsimused ja vastused
Tegemist on reaalajas toimuva veebiseminariga, mis tähendab, et kõik osalejad on koos koolitajaga ühises veebiruumis, toimub interaktiivne arutelu ja küsimuste-vastuste voor.
Lõpetamise tingimused ja väljastatavad dokumendid
Koolituse läbimisel täies mahus väljastatakse osalejale tõend vastavalt täienduskoolituse standardis sätestatud nõuetele.
Tasumine / loobumine
Registreerumise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja koolitusarve, mille palume tasuda Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus OÜ arvelduskontole: Swedbank IBAN EE74 2200 2210 5162 8618.
Koolitusest loobumise korral palume teatada sellest kirjalikult vähemalt kaks täistööpäeva enne seminari toimumist, st hiljemalt 4. mail. Hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% seminari maksumusest.
Lisainformatsioon
Vahetult enne veebiseminari toimumist edastame Teile lingi ja juhised veebiseminariga liitumiseks. Veebiseminari saate jälgida tööl, kodus või mujal Teile sobivas kohas.
Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner. Koolituskaardi kohta saab lähemalt lugeda SIIT.
Õppekorra alustega on võimalik tutvuda SIIN ning kvaliteedi tagamise alustega SIIN.
Koolitusjuht