Koolitusprotsessi süsteemne juhtimine
Inimesed organisatsioonis on kõige olulisemad ning vajavad suurepäraste tulemuste saavutamiseks pidevat arengu toetamist. Vaid tänu motiveeritud ja koolitatud töötajatele on võimalik saavutada ettevõtte strateegilised eesmärgid ning seeläbi edu. Selleks et personali arengut kõige tulemuslikumal viisil toetada, peavad koolitus- ja arendustegevused olema süsteemsed.
Käesoleva koolitusprogrammi eesmärk on jagada organisatsioonis koolitus- ja arendustegevuste planeerijatele ning elluviijatele teoreetilisi teadmisi ja praktilisi oskusi süsteemse koolitustegevuse kavandamiseks. |
Toimumisaeg
21. aprill 2015
Koolitaja Helina Kibar on lõpetanud Tallinna Ülikooli andragoogika erialal ning omandanud ka magistrikraadi (cum laude) samal erialal. Oma erialast karjääri Välisministeeriumi koolitusnõunikuna jätkas ministeeriumi koolitusbüroo direktorina ning hiljem juhtis personaliarenduse ja rahvusvahelise personalipoliitika bürood. On töötanud Päästeameti personali- ja asjaajamise osakonna juhina.
Koolitaja Kadri Kütimaa on töötanud If P&C Insurance AS-is koolituskonsultandina aastast 2007 ning koolitusvaldkonnas tegev olnud aastast 2003. Kadri on lõpetanud Tallinna Ülikooli andragoogika erialal. Tööalased põhitegevused on seotud kompetentside arendamise valdkonnaga, sh koolituste tellimise ja koordineerimisega.
I koolituspäev 21. aprill 2015 (6 ak/h)
9.45-10.00 Kogunemine ja hommikukohv
10.00-11.30 Koolitusprotsessi juhtimine
Helina Kibar, koolitaja
• Mõisted: organisatsiooni õppimine, personaliarendus, koolitus
• Personaliarenduse lähtekohad
• Koolituse liigid ja vormid
• Koolitusturu trendid
• Koolitusprotsessi mõjutavad tegurid
• Koolitusprotsessi juhtimine
11.30-11.45 Kohvipaus
11.45-13.15 Koolitusvaldkonna strateegilised dokumendid
Helina Kibar, koolitaja
• Koolituspõhimõtted ja korrad
• Koolitusstrateegia koostamine
13.15-14.00 Lõuna
14.00-15.30 Koolitusvaldkonna praktilised dokumendid
Helina Kibar, koolitaja
• Koolitusplaan ja eelarve
• Koolituslepingud
II koolituspäev 22. aprill 2015 (6 ak/h)
9.45-10.00 Kogunemine ja hommikukohv
10.00-11.30 Koolitusvajaduse väljaselgitamine
Kadri Kütimaa, koolitaja
• Millistest osadest koosneb koolitusvajaduse väljaselgitamise protsess?
• Meetodid koolitusvajaduse väljaselgitamiseks
• Koolitusvajaduse hindamine ja analüüsimine
• Põhilised ohud koolitusvajaduse väljaselgitamisel
11.30-11.45 Kohvipaus
11.45-13.15 Koolituse läbiviimine, hindamine ja aruandlus
Kadri Kütimaa, koolitaja
• Mida pidada meeles koolituse ettevalmistamisel ja läbiviimisel?
• Koolitusaruande koostamine
• Koolituse tulemuslikkuse hindamine
13.15-14.00 Lõuna
14.00-15.30 Järeltegevused
Kadri Kütimaa, koolitaja
• Koolitustegevuse korrigeerimine ja parandamine
• Meetodid õpitu juurutamiseks – kuidas saavutada koolituste püsivat mõju?
• Järeltegevuste juurutamine
Koolituse eesmärk: Jagada teoreetilisi teadmisi ja praktilisi oskusi süsteemse koolitustegevuse kavandamiseks.
Sihtgrupp: Personali- ja koolitusjuhid, personali- ja koolitusspetsialistid, -koordinaatorid, keskastme ja esmatasandi juhid, tegevjuhid, kes tegelevad koolitus- ja arendustegevuste planeerimise ja elluviimisega.
Meetodid: interaktiivne loeng, arutelud
Toimumisaeg: 21.-22. aprill 2015 kell 10.00-15.30 (12 akadeemilist tundi)
Toimumiskoht: Radisson Blu Hotel Olümpia (Liivalaia 33, Tallinn)
Maksumus sisaldab: 2 koolituspäeva, kohvipause, buffet-lõunat, koolitusmaterjale, tunnistust
Tasumine: Registreerumise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja koolitusarve, mille palume tasuda Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus OÜ arveldusarvele: Swedbank IBAN EE74 2200 2210 5162 8618
Loobumine: Koolitusest loobumise korral palume teatada sellest kirjalikult vähemalt 2 tööpäeva enne koolituse toimumist, hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest
Lisainformatsioon:
Annika Allikas
Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus
koolitus- ja arendusjuht
E-post: annika.allikas@excellence.ee
Tel: +372 648 7000
GSM: +372 523 0718
www.excellence.ee
NB! Korraldaja jätab endale õiguse teha muudatusi koolituse programmis ja ajakavas!