Turundus ja kommunikatsioon
Kuidas Facebookis ja Instagramis targalt turundada?
Sotsiaalmeedia mõjutab meie tarbimisharjumusi ja infovahetust, olles seega suurepäraseks võimaluseks nii olemasolevate kui ka potentsiaalsete klientide teadvusesse jõudmiseks. Targalt planeeritud turundamine sotsiaalmeedias aitab toodetel-teenustel õige sihtgrupini jõuda ning tõsta brändi tuntust ja tarbija kaasatust, luues klientidega vahetud ning usaldusväärsed suhted.
Praktilisel koolitusel saab teada, kuidas Facebookis ja Instragramis edukalt turundada, kuidas koostada sisustrateegiat ning kuidas tasuline reklaam kõige tulemuslikumalt enda kasuks tööle panna.
Koolitaja
Brit Mesipuu
Brit Mesipuu on olnud turunduse...
Toimumisaeg
10. aprill 2019 10:00-15:30
Toimumiskoht
Koolituse maksumus
219 € + km
Maksumus sisaldab: koolituspäeva, kohvipause, buffet-lõunat, koolitusmaterjale, tõendit
AJAKAVA
6 akadeemilist tundi auditoorset õpet
09.45–10.00 Kogunemine ja hommikukohv
10.00-11.30 Facebook ja Instagram – kuidas nad täpselt töötavad?
Milline on nende algoritm?
Kuidas kontosid seadistada?
Analytics – mida neist numbritest välja lugeda ja kuidas turunduses kasutusele võtta?
11.30-11.45 Kohvipaus
11.45-13.15 Millest lähtuda sisustrateegia koostamisel?
Kuidas koostada sisuplaane?
Mida pidada silmas piltide ja videote juures?
#hashtag’id – kas kasutada või mitte?
Kuidas mänge läbi viia?
13.15-14.00 Lõuna
14.00-15.30 Kuidas alustada Facebooki ja Instagrami tasulise reklaamiga?
Millised on erinevad reklaamivõimalused?
Mis asi on Facebook Pixel?
Kuidas vältida levinumaid vigu reklaamide tegemisel?
EESMÄRK
Omandada teadmisi Facebooki ja Instagrami kui turunduskanalite olemusest ja võimalustest ning praktilised oskused sisustrateegia koostamiseks ja reklaamivõimaluste tulemuslikumaks rakendamiseks.
ÕPIVÄLJUNDID
Koolituse tulemusena osaleja:
•teab, kuidas Facebook ja Instagram turunduskanalitena töötavad, sh milline on nende algoritm;
•teab, kuidas analytics’i numbreid tulemusliku turunduse jaoks kasutada;
•oskab koostada sisustrateegiat;
•teab erinevaid reklaamivõimalusi ja oskab vältida levinumaid vigu reklaamide tegemisel.
Õppekava rühm: turundus ja reklaam
SIHTGRUPP
turundusjuhid, -spetsialistid ja –assistendid, müügijuhid ja –spetsialistid, juhid ja juhiabid
Õppe alustamise tingimused: puuduvad
MEETODID
loeng, arutelu, praktilised harjutused
Lõpetamise tingimused ja väljastatavad dokumendid
Koolituse läbimisel täies mahus väljastatakse osalejale tõend vastavalt täienduskoolituse standardis sätestatud nõuetele.
Tasumine / loobumine
Registreerumise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja koolitusarve, mille palume tasuda Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus OÜ arvelduskontole: Swedbank IBAN EE74 2200 2210 5162 8618.
Koolitusest loobumise korral palume teatada sellest kirjalikult vähemalt kaks täistööpäeva enne koolituse toimumist, st hiljemalt 5. aprilliks. Hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest.
Lisainformatsioon
Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner. Koolituskaardi kohta saab lähemalt lugeda SIIT.
Koolitusjuht