Kuidas kirjutada huvitavat kirja, teksti, artiklit?
Kas pead oma igapäevatöös kirjutama klientidele kirju ja koostama firmat, tooteid või teenuseid tutvustavaid tekste? Kas soovid teada, kuidas koostada sellist artiklit, mis köidaks inimeste tähelepanu ja kutsuks lugema? Kui jah, siis see koolitus tutvustab tekstide-artiklite-kirjade kirjutamise põhireegleid ning jagab lihtsaid ja kavalaid soovitusi tekstide huvitavamaks muutmiseks ning kliendis/lugejas huvi äratamiseks.
Toimumisaeg
26. aprill 2018
Koolitaja Kaire Uusen (MA) on lõpetanud Tallinna Tehnikaülikoolis majanduse ja haldusjuhtimise eriala, lisaks on õppinud Tartu Ülikooli ja Äripäeva reporterikoolis. On viimased tosin aastat töötanud meediavaldkonnas – kuni 2009. aastani ajakirjaniku ja toimetajana Eesti suurimas ajalehes Postimees ja selle online-portaalides, seejärel Äripäeva kontsernis erialaajakirjade toimetaja ja projektijuhina.
9.45-10.00 Registreerimine ja hommikukohv
10.00-11.30 Sissejuhatus: kuidas kirjutada head müügikirja, tutvustavat teksti või artiklit?
Põhireeglid (müügi)kirja, turundusteksti-tutvustuse ja artikli kirjutamiseks/koostamiseks
Mida peab teadma sihtgrupi kohta?
Kuidas artikli kirjutamist alustada, lugeja huvi üleval hoida, kuidas lõpetada?
Tavalise ja huvitava teksti erinevused
Praktiline ülesanne
11.30-11.45 Kohvipaus
11.45-13.15 Millised sõnavõtud, tekstid või artiklid äratavad/on äratanud huvi?
Huvitavad juhtumid ajakirjandusest ja turundustööst (sh online’i, ajalehe, naisteajakirja ja erialaajakirjanduslike tekstide erinevus), suurimad õnnestumised ja ebaõnnestumised
Arutelu ja näidete analüüs
13.15-14.00 Lõuna
14.30-15.30 Kuidas igavat teemat huvitavamaks muuta?
Kuidas jutustada/kirjutada oma lugu?
Lihtsad võtted ja nõuanded, kuidas erinevat tüüpi tekste (kirjad, tutvustavad tekstid, artiklid) huvitavamaks muuta
Praktiline ülesanne
Sihtrühm: 1) kirjade ja ettevõtte/toodete/veebilehe tutvustavate tekstide koostajad – turundus- ja müügispetsialistid, assistendid, personalitöötajad jt.
2) artiklite või turunduslikul eesmärgil tekstide, infomaterjalide koostajad – kõik, kes peavad või soovivad artikleid kirjutada, samuti turundusspetsialistid, müügispetsialistid, veebi- ja sisutoimetajad jt.
Meetodid: loeng, praktilised harjutused, arutelud
Osalejad saavad koolitusmaterjalid koos näidete ja soovitustega.
Eesmärk: Omandada põhiteadmised artiklite, tekstide ja kirjade koostamise reeglite kohta. Saada kasulikke nõuandeid tekstide atraktiivsemaks ja loetavamaks muutmiseks, samuti vigade vältimiseks ja klientide/lugejate tähelepanu võitmiseks.
Toimumisaeg: 26. aprill 2016 kell 10.00–15.30 (6 akadeemilist tundi)
Toimumiskoht: Radisson Blu Hotel Olümpia (Liivalaia 33, Tallinn)
Maksumus sisaldab: koolituspäeva, kohvipause, buffet-lõunat, koolitusmaterjale, tõendit
Tasumine: Registreerumise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja koolitusarve, mille palume tasuda Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus OÜ arveldusarvele: Swedbank IBAN EE74 2200 2210 5162 8618
Loobumine: Koolitusest loobumise korral palume teatada sellest kirjalikult hiljemalt 21. aprilliks, hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest.
Lisainformatsioon:
Annika Allikas
Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus
koolitus- ja arendusjuht
E-post: annika.allikas@excellence.ee
Tel: + 372 648 7000
GSM: + 372 52 30 718
www.excellence.ee
NB! Korraldaja jätab endale õiguse teha muudatusi koolituse programmis ja ajakavas!