Kuidas kirjutada mõjusaid ja tulemuslikke e-kirju?
Koolitusel saab teada, kuidas kirjutada arusaadavaid ja mõjuvaid e-kirju. Millele pöörata tähelepanu kirja sisu ja vormi loomisel, et see ärataks tähelepanu ja täidaks eesmärki.
Koolituse teises pooles saab ülevaate sellest, kuidas loevad inimesed turundusliku sisuga e-kirju ning praktilisi nõuandeid, mida pidada silmas selliste e-kirjade saatmisel.
Toimumisaeg
10. mai 2012
Ajakava:
9.45-10.00 Registreerimine ja tervituskohv
10.00-11.30 Kuidas kirjutada e-kirju?
Anneli Aab, Excellence Koolitus- ja Arenduskeskuse kaaskoolitaja
Me kõik kirjutame ja saame kirju. Väga paljud kirjad jäävad tähelepanuta. Vaid väike osa saadud sõnumitest äratab huvi, tähelepanu ja soovi sõnum lõpuni lugeda ning sellele vastata.
- Kuidas kirjutada arusaadavaid ja mõjuvaid äri- ning müügikirju?
- Mida vastata kliendi pretensioonile ja kuidas teha seda nii, et klient oleks rahul?
- Mida ja kuidas kirjutada võlgnikele?
- E-kirja ja paberkirja erinevused
- E-kirja etikett
- E-kirja ülesehitus, stiil ja vorm
Koolitaja: Anneli Aab on lõpetanud Tartu Ülikooli ajakirjanduse ja kommunikatsiooni instituudi. Töötanud üle 10 aasta kommunikatsioonijuhtimise valdkonnas erinevates ettevõtetes, viimasena Eesti suurimas IT ja telekommunikatsiooniettevõttes sisekommunikatsioonijuhina. Täiendavalt olnud mitmeid aastaid Äripäeva kommunikatsioonijuhtimise käsiraamatu peatoimetaja. Hetkel on lõpetamas magistriõpinguid Tartu Ülikoolis.
11.30-11.45 Kohvipaus
11.45-13.30 Turundus ja reklaam e-posti kaudu
Raimo Matvere, ADM Interactive strateeg ja digitaalmeedia osakonna juht
- E-postireklaam on üks enimkasutatud turunduskanaleid, mis oskuslikul kasutamisel on ka väga efektiivne. Koolitusel saab ülevaate sellest, kuidas loevad inimesed turundusliku sisuga e-kirju.
- Lähtuvalt sellest praktilisi nõuandeid, mida pidada silmas turunduslike e-kirjade saatmisel: kas, mida ja kellele saata?
- Kuidas kliendile e-kirjaga paremini silma jääda?
- Mida võtta arvesse kujunduse ja tekstide loomisel?
- Milliseid vigu vältida?
Koolitaja: Raimo Matvere on omandanud Tartu Ülikoolis avalikkussuhete ja teabekorralduse bakalaureuse- ning kommunikatsioonijuhtimise magistrikraadi ja kommunikatsiooni ning turunduse valdkonnas töötanud üle 7 aasta: suhtekorraldus- ja meediasuhetejuhina ning digitaalturunduse projektijuhina Elionis, turundusjuhina CV-Online`s ja praegu on Raimo strateeg ning digitaalmeedia osakonna juht e-turundusagentuuris ADM Interactive. Lisaks on Raimo tegutsenud ka Eesti Politseilehe ning blogi Digitark toimetajana.
Eesmärk: Jagada teoreetilisi teadmisi ja praktilisi oskusi kirjade mõjusaks ja tulemuslikuks kirjutamiseks ning anda ülevaade tänapäeval kehtivatest nõuetest erinevate tüüpkirjade vormidele. Anda ülevaade turundusliku sisuga e-kirjade lugemisest ja nõuandeid nende koostamisel.
Sihtgrupp: Kõik, kes soovivad kirjutada erinevaid kirju hästi ja mõjuvalt ning oma tooteid või teenuseid e-kirja kaudu turundada.
Meetodid: Loeng, arutelu, praktilised harjutused
Toimumisaeg: 10.mai 2012, kell 10:00–13:30 (4 akadeemilist tundi)
Toimumiskoht: Radisson Blu Hotel Olümpia (Liivalaia 33, Tallinn)
Maksumus sisaldab: Koolituspäeva, kohvipause, koolitusmaterjale
Tasumine: Registreerumise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja koolitusarve, mille palume tasuda Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus OÜ arveldusarvele Swedbank a/a 221051628618.
Loobumine: Koolitusest loobumise korral palume teatada sellest kirjalikult vähemalt 2 tööpäeva enne koolituse toimumist, hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest.
Lisainformatsioon:
Jaanika Naruskberg
Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus
koolitusspetsialist
E-post: jaanika.naruskberg@excellence.ee
Tel + 372 648 7000
GSM: +372 5629 3933
www.excellence.ee
NB! Korraldaja jätab endale õigusi teha muudatusi koolituse programmis ja ajakavas