Kuidas luua organisatsioonile eesmärgipärane kvaliteedijuhtimissüsteem?
Kvaliteedijuhtimissüsteemi olemasolu loob eeldused organisatsiooni eesmärkide edukaks saavutamiseks ning tagab konkurentsieelise, mis omakorda võimaldab muutustele reageerida operatiivselt. Tänu sellele saab toimuda pidev ja igakülgne parenemine organisatsioonis. Kvaliteedijuhtimissüsteemi rakendamine organisatsioonis lihtsustab tööd ja toetab töös tekkivate probleemide lahendamist.
Koolitusel omandame teadmised, kuidas organisatsiooni eesmärkidele vastavat kvaliteedijuhtimissüsteemi luua ning millised nõudeid peab sealjuures järgima.
Toimumisaeg
16. oktoober 2016
9.45- 10.00 Kogunemine ja hommikukohv
10.00-11.30 Mis on kvaliteedijuhtimise roll ja vastutus? Koolitaja Sven Heilil on doktorikraad juhtimisteadustes (EBS). On olnud tegev mitmeid aastaid erasektoris ärikvaliteedi direktorina. Omab pikaaegset kogemust ka finants-, müügi-, äristrateegia- ja kvaliteedijuhina. Töötanud ka avalikus sektoris maa maksustamishinna osakonna juhina ja peaökonomistina Tallinna Linnavalitsus, On akrediteeritud juhtaudiitor ISO 9001 (BVQI). Eesti Kvaliteediauhinna assessor 2000. EBS kvaliteedijuhtimise lektor 2010/2011. Eesti Kvaliteediühingu juhatuse liige 2004-2010. Alates 2010 aastast on juhatuse liige Kalevi Jahtklubis. Kus paikneb kvaliteedijuhtimine ettevõttes? 11.30-11.45 Kohvipaus 11.45-13.15 Kuidas kvaliteedijuhtimine toetab tulemuslikkuse kasvu? Kuidas olemasolevast olukorrast pilt ette saada? 13.15-14.00 Lõuna 14.00-15.30 Kvaliteedijuhtimissüsteemi loomine ja rakendamine tootmisettevõtte näitel Koolitaja Kristjan Rotenberg omab üle kümne aasta kogemust protsesside tõhustamise ja juhtimiskvaliteedi vallas. Rahvusvahelise ärijuhtimise magistri kraadi (cum laude) on omandanud EBS-is. Varasemalt on töötanud ettevõtetes Viisnurk, Elcoteq, Marat ja Stoneridge Electronics. Praktiku ja koolitajana on ta aidanud ettevõtteid tootmise, logistika ja planeerimise korralduses, rahulolu küsitluste läbiviimises, protsesside analüüsis ja parendamises, tulemusjuhtimise ülesehitamises, strateegiliste arengukavade väljatöötamises. Millised on juhtimissüsteemi loomise ja rakendamise lähenemised? Sihtrühm: kvaliteedijuhid- , spetsialistid, töökeskkonnajuhid-, spetsialistid, tipp-, keskastmejuhid ja esmatasandi juhid Meetodid: loeng, rühmatöö ja juhtumipõhised arutelud Eesmärk: Omandada teadmised kvaliteedijuhtimissüsteemidest ning praktilised oskused nende rakendamisest organisatsiooni kvaliteedihindamisel. Õpiväljundid: Koolituse tulemusena osaleja: Koolituse kogumaht: 6 akadeemilist tundi auditoorset õpet Lõpetamise tingimused ja väljastatavad dokumendid: Koolituse läbimisel täies mahus väljastatakse osalejale tõend. Toimumisaeg: 19. oktoober 2016 kell 10.00 – 15.30 (6 akadeemilist tundi) Toimumiskoht: Radisson Blu Hotel Olümpia seminariruum (Liivalaia 33, Tallinn) Koolituse maksumus: Kuni 4. oktoobrini 169 eurot + km 20% osaleja kohta, alates 5. oktoobrist 199 eurot +km 20% osaleja kohta. Maksumus sisaldab: koolituspäeva, kohvipause, buffet-lõunat, koolitusmaterjale, tõendit. Tasumine: Registreerumise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja koolitusarve, mille palume tasuda Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus OÜ arveldusarvele: Swedbank IBAN EE74 2200 2210 5162 8618 Loobumine: Koolitusest loobumise korral palume teatada sellest kirjalikult hiljemalt 14. oktoobriks, hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest. Lisainformatsioon: Madli Tõitoja NB! Korraldaja jätab endale õiguse teha muudatusi koolituse programmis ja ajakavas! |