Koolitaja: Jaanus Kangur on omandanud rahvusvahelise diplomi taastava õiguse alal (Queens College, Kanada 2006). Lisaks on õppinud suhtlemistreeneriks ning nõustajaks. On juhtinud nii avaliku-, era-, kui kolmanda sektori organisatsioone. Kirjutab magistritööd lepitusest. Koostanud 3 raamatut ning teinud kaastööd kahele raamatule. Viimased 9 aastat on tegutsenud koolitajana ning pidanud loenguid Tallinna Ülikoolis
ja Sisekaitseakadeemias.Treeningu teemad
Läbirääkimine
• Läbirääkimine- see on imelihtne! Kas ikka on?
(Kommunikatsiooni olemus, kommunikatsiooni mudel ja edutegurid)
• Miks on vahel teist inimest raske mõista? (VAK süsteem, kogemussõnad,
eelistatud keelesüsteemi arvestamine ja kasutamine mõistmiseks ja
mõjutamiseks, VAK test)
• Kuidas luua ja säilitada kontakt? (Intensiivse kontakti (Rapporti)
loomiseks vajalikud eeltingimused, rapporti loomine,
rapport vihase inimese puhul, up- time seisundi kujundamise harjutus)
• Kuidas valida läbirääkimisteks parim taktika?
(Eesmärgi ja suhete maatriksanalüüs)
• Millised on parimad läbirääkimiste taktikad? (PALK mudel)
• Kuidas hukkamõistmise asemel keskenduda mõistmisele?
(kommunikatsioonibarjäärid, nende ületamine, mina- ja sinakeel)
• Kuidas tõeliselt kuulata? (Aktiivne kuulamine ja selle tehnikad.
Aktiivse kuulamise skeem. Pseudokuulamine)
• Millised on teise osapoole avamise imenipid?
(Suhtlemise märkide lugemine k.a. kehakeel ning nende kasutamine
enda eesmärkide realiseerimiseks)
• Kuidas panna jalg uksevahele? (läbirääkimiste taktikad)
• Kuidas seitsme sammuga sihile jõuda? (läbirääkimiste kuldsed tõed)
Vastupanu
• Mis põhjustab konflikte? (Konflikti olemus, tasandid ja markerid.
Konflikti kasulikkus)
• Kuidas valmistada ennast ette konfrontatsiooniks ja
suhtlemiseks konfliktse partneriga?
• Mida teha, kui konflikti pole võimalik lahendada?
• Kuidas läbi näha manipulatsiooni? (manipulatsiooni viisid ja nende vältimine)
• Mis loom on demagoogia? (demagoogia olemus ja sellega toimetulek)
• Kuidas valmistada ennast ette konfrontatsiooniks ja suhtlemiseks
konfliktse partneriga? (rollimäng)
• Millised on verbaalsed indikaatorid valetamise avastamiseks?
(Sõnakasutus, mis viitab valetamisele)
• Kas valetamise ajal liigutab inimene jalgu, käsi ja sõrmi rohkem või vähem?
(Valetamisele viitav kehakeel)
• Kuidas miimika mikromuutusi tähele panna ning millele need viitavad?
(Miimika lugemise treening)
• Kuidas on võimalik silmaliigutuste järgi aru saada,
kas inimene meenutab või loob kujutlust (valetab)?
(Silmaliigutuste jälgimise treening)
• Kuidas anda kriitikat nii, et see motiveeriks muutustele?
(Tagasiside hamburger. Harjutus)
Koolitus on ennekõike praktikal põhinev ja sisaldab mitmeid juhtumianalüüse ning palju tegelikke näiteid.
Eesmärk: õppida ja arendada läbirääkimisoskusi
Sihtgrupp: spetsialistid ja juhid, kes tegelevad kokkulepete sõlmimisega
Meetodid: lühiseminar, grupiharjutused, juhtumianalüüsid
Toimumisaeg: 15. märts 2012, kell 10.00-16.30 (7 akadeemilist tundi)
Toimumiskoht: Pikk tn 6, Tallinn
Maksumus sisaldab: koolitust, materjale, koolituse fotosid, kohvipause ja lõunat ning tunnistust
Tasumine: Registreerumise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja koolitusarve, mille palume tasuda Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus OÜ arveldusarvele Swedbank a/a 221051628618.
Loobumine: Koolitusest loobumise korral palume teatada sellest kirjalikult vähemalt 2 tööpäeva enne koolituse toimumist, hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest.
Lisainformatsioon:
Jaanika Naruskberg
Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus
koolitusspetsialist
E-post: jaanika.naruskberg@excellence.ee
Tel: +372 648 7000
Mob: +372 5629 3933
www.excellence.ee
NB! Korraldaja jätab endale õiguse teha muudatusi koolituse programmis ja ajakavas! |