Turundus ja kommunikatsioon
Kuidas sotsiaalmeedias turundades edu saavutada?
Sotsiaalmeedia turundus ja Facebook on muutumas iga ettevõtte turundusplaani osaks. Sotsiaalmeedia mõjutab meie tarbimisharjumusi ja infovahetust, meie suhtlusviisi ning seda, kuidas ja kui palju me internetis aega veedame. Internetis võivad liikuda Sinu potentsiaalsed kliendid – Facebookis, YouTube´is, Instagramis, Twitteris jne. Kui Sinu ettevõte on neis kanalites n-ö pildil ning tegutseb eesmärgipäraselt ning sihikindlalt, saab see vaid kasuks tulla. Kuidas seda aga teha ning millised võimalusi pakuvad täna selleks erinevad sotsiaalmeedia keskkonnad? Praktiline sotsiaalmeedia turunduse koolitus annab nõu ja vastab küsimusele, kuidas Facebookis edukalt turundada.
Koolitajad
Eva Maria Ots
Erki All
Toimumisaeg
21. märts 2018 10:00-15:30
Toimumiskoht
Koolituse maksumus
219 € + km
Maksumus sisaldab: koolituspäeva, kohvipause, buffet-lõunat, koolitusmaterjale, tõendit
AJAKAVA
6 akadeemilist tundi auditoorset õpet
09.45–10.00 Kogunemine ja hommikukohv
10.00–11.30 Sotsiaalmeedia võimalused Eestis
Ülevaade sotsiaalmeedia maastikust ja platvormidest (Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn, Twitter, Pinterest, Snapchat)
Sotsiaalmeedia platvormide erinevused ja kasutajate eelistused
11.30–11.45 Kohvipaus
11.45–13.15 Facebook/Instagram
Facebooki/Instagrami sisu planeerimine ja haldamine
Tekstilise ja visuaalse sisu loomine
Mõõdikud ja tulemused
Case study/praktiline ülesanne, ühe FB lehe analüüs
13.15–14.00 Lõuna
14.00–15.30 Facebooki reklaamid
Reklaamivõimalused Facebookis ja Instagramis
Reklaamide analüüs ja maandumislehed
Praktiline ülesanne
Kokkuvõte – küsimused-vastused-tagasiside
EESMÄRK
Omandada teadmisi sotsiaalmeedia platvormidest ja nende kasutamise võimalustest Eestis ja saada läbi praktiliste ülesannete käigus vajalikud oskused Facebooki lehe loomisest ja haldamisest. Samuti kampaanialehe planeerimisest ja tegemisest ning reklaamimisest Facebooki keskkonnas.
ÕPIVÄLJUNDID
Koolituse tulemusena osaleja:
• teab, kuidas käib praktiliselt ettevõtte Facebookilehe loomine ja millele tähelepanu pöörata;
• kuidas koostada sisustrateegiat ja kuidas seda praktiliselt ellu viia;
• kuidas planeerida Facebookis reklaamikampaaniat;
• kuidas teha reklaami, mida silmas pidada ja millistest vigadest hoiduda.
Õppekava rühm: turundus ja reklaam
SIHTGRUPP
Alustavate ettevõtete esindajad; ettevõtete, asutuste või organisatsioonide turundusjuhid, turundusspetsialistid, turundusassistendid, müügijuhid ja müügispetsialistid. Oodatud on kõik, kes on oma töökohal vastutavad turunduse eest ning soovivad teenust või toodet turundada sotsiaalmeedias.
Õppe alustamise tingimused: puuduvad
MEETODID
loeng, arutelu, praktilised ülesanded
Lõpetamise tingimused ja väljastatavad dokumendid
Koolituse läbimisel täies mahus väljastatakse osalejale tõend vastavalt täienduskoolituse standardis sätestatud nõuetele.
Tasumine / loobumine
Registreerumise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja koolitusarve, mille palume tasuda Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus OÜ arvelduskontole: Swedbank IBAN EE74 2200 2210 5162 8618.
Koolitusest loobumise korral palume teatada sellest kirjalikult vähemalt kaks täistööpäeva enne koolituse toimumist, st hiljemalt 16. märtsiks. Hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest.
Lisainformatsioon
Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner. Koolituskaardi kohta saab lähemalt lugeda SIIT.
Koolitusjuht