Kuidas turundada üritust internetis?
Selleks et hoolikalt planeeritud üritus võimalikult paljude potentsiaalsete huvilisteni jõuaks, on mitmeid nutikaid võimalusi, mis ei eelda alati ka suuri väljaminekuid.
Praktilisel koolitusel räägime, kuidas internetis ja sotsiaalmeedias tulemuslikult üritusi turundada – millistes kanalites, millal ja kuidas toimuvat üritust kajastada? Lisaks tutvume tasuta ja tasulise reklaami võimalustega ning internetis leiduvate tasuta tööriistadega reklaammaterjalide kujundamiseks.
Toimumisaeg
17. oktoober 2017
Koolitaja Brit Mesipuu on olnud turunduse eest vastutav nii raadios, välimeedias kui ka hotellis ja restoranis ning nüüd on pereettevõtte Milos turundushing.
Igapäevaselt tegeleb ta sotsiaalmeedia turunduse teemaliste artiklite kirjutamisega, ettevõtete kodulehtede ja sotsiaalmeedia kanalite sisu haldamisega ning koolitustel esinemisega.
9.45- 10.00 Kogunemine ja hommikukohv
10.00-11.30 Kuidas turundada üritust enne toimumist?
Millistes kanalites toimuvat üritust kajastada – sotsiaalmeedia, koduleht?
Kuidas teavitada võimalikult suurt potentsiaalsete külastajate hulka minimaalse kuluga?
Kas ja kuidas korraldada auhinnamänge?
Tasuta või tasuline reklaam – kumba kasutada?
11.30-11.45 Kohvipaus
11.45-13.15 Kas ja mida kajastada ürituse ajal?
Kuidas saada ja kasutada külastajate poolt tehtavaid pildi- ja tekstimaterjali (UGC)?
Kas kasutada #hashtage?
Kas teha live-ülekanded nii pildis kui kirjas?
13.15-14.00 Lõuna
14.00-15.30 Millele pöörata tähelepanu peale üritust?
Milliseid postitusi teha peale ürituse lõppemist?
Korduv sündmus? Kuidas toimunud üritusega tekitada rohkem huvi uue vastu?
Kuidas oleks võimalik kasutada külastajate tagasisidet?
Koolituse eesmärk: Omandada praktilisi teadmisi, kuidas soodsalt ja nutikalt interneti ning sotsiaalmeedia abil turundada üritust.
Õpiväljundid: Koolituse tulemusena osaleja:
• oskab valida ürituse turundamiseks õigeid kanaleid;
• teab erinevaid tasuta ja tasulisi reklaami võimalusi internetis;
• mõistab kasutajate poolt loodud sisu tähtsust ürituse turunduses:
• teab internetis leiduvaid tasuta tööriistu, et kujundada reklaammaterjale väiksema vaevaga.
Õppekavarühm: Turundus ja reklaam
Sihtgrupp: Koolitusele on oodatud eelkõige üritusi korraldavad väike- ja keskmise suurusega ettevõtted, kes soovivad ilma suuremate kulutusteta iseseisvalt edendada oma turundustegevusi interneti abil.
Õppe alustamise tingimused: puuduvad
Meetodid: loeng, arutelu, praktilised harjutused
Toimumisaeg: 17. november 2017 kell 10.00-15.30
Koolituse kogumaht: 6 akadeemilist tundi auditoorset õpet
Lõpetamise tingimused ja väljastatavad dokumendid: Koolituse läbimisel täies mahus väljastatakse osalejale tõend vastavalt Täienduskoolituse standardis sätestatud nõuetele.
Toimumiskoht: Tallinn
Koolituse maksumus: 199 eurot + 20% km osaleja kohta.
Maksumus sisaldab: koolituspäeva, kohvipause, buffet-lõunat, koolitusmaterjale, tõendit
Täiendav info: Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner. Koolituskaardi kohta saab lähemalt lugeda SIIT.
Tasumine: Registreerumise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja koolitusarve, mille palume tasuda Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus OÜ arvelduskontole: Swedbank IBAN EE74 2200 2210 5162 8618 .
Loobumine: Koolitusest loobumise korral palume teatada sellest kirjalikult hiljemalt 14. novembriks, hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest.
Lisainformatsioon:
Liisi Männistu
Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus
koolitusjuht
E-post liisi.mannistu@excellence.ee
Telefon +372 648 7000
GSM +372 58 417 448
www.excellence.ee
NB! Korraldaja jätab endale õiguse teha muudatusi koolituse programmis ja ajakavas!