Kuidas valida vastavalt ametikohale õige värbamismeetod?
Värbamisprotsess on aeganõudev ja olulise tähtsusega otsus organisatsiooni jaoks. Paremate tulemuste saavutamiseks on vajalik kasutada erinevaid värbamismeetodeid, mis tagaks õige sihtgrupini jõudmise vastavalt ametikohale, töövaldkonnale ja sellest tulenevale spetsiifikale. Kuidas jõuda vajalike sihtgruppideni ja millist värbamismeetodit kasutada erinevate ametikohtade puhul?
Koolitusel omandatakse teadmised erinevatest värbamismeetoditest ja nende kasutamisest vastavalt töövaldkonnale, ametikohale ja sellest tulenevale spetsiifikale.
Toimumisaeg
18. mai 2017
Koolitaja Indrek Sarjas on spetsialiseerunud erinevate sihtgruppide ja ametikohtade värbamisele. Ta on lõpetanud Tartu Ülikooli psühholoogia eriala ja hetkel on ta omandamas magistrikraadi ärijuhtimise erialal. Oma karjääri jooksul on Indrek kokku puutunud erinevate valdkondade ja sihtgruppide värbamisega. Ta on töötanud CV- Keskuse värbamiskonsultandina, Swedbanga värbamisspetsialistina ja Swedbank Liisingus tootehaldurina. Alates 2013. aastast töötab Indrek G4S Eesti värbamisosakonna juhatajana. Indrek omab laialdast ülevaadet erinevate ametikohtade sihtgrupini jõudmisel ja selle värbamisel.
09.45–10.00 Kogunemine ja hommikukohv
10.00–11.30 Kuidas jõuda õige sihtrühmani?
Millised on erinevad värbamiskanalid?
Millal millist värbamiskanalit kasutada?
Generatsioonidevahelised erinevused
11.30–11.45 Kohvipaus
11.45–13.15 Milliseid valikumeetodeid kasutada erinevate sihtrühmade puhul?
Millised on Sinu võimalused?
Millist meetodit millal kasutada?
Erinevate meetodite eelised ja tulemuste mõõtmine
13.15–14.00 Lõuna
14.00–15.30 Millised tegurid mõjutavad sihtgrupi jõudmist tööandjani?
Tööandja bränd – ettevõtte lubadus inimesele
Mis kujundab ettevõtte mainet?
Värbamise olulisus mainekujundajana
Sihtrühm: värbamisjuhid,- spetsialistid, personalijuhid,- spetsialistid
Meetodid: loeng, arutelud ja rühmatöö
Eesmärk: Omandada teoreetilised teadmised ja praktilised oskused erinevatest värbamismeetoditest ja nende kasutamisest vastavalt töövaldkonnale, ametikohale ja sihtgrupile ning sellest tulenevale spetsiifikale. Mõista nende olulisust, vajalikkust ja kasu organisatsioonile.
Õpiväljundid: Koolituse tulemusena osaleja:
• teab, kuidas määratleda sihtrühma ja läbi milliste kanalite erinevate sihtrühmadeni jõuda;
• oskab valikumeetodeid erinevate sihtrühmade puhul kasutada;
• teab erinevate valikumeetodite eeliseid ja nende usaldusväärsust;
• teab, mis kujundab ettevõtte mainet ja kuidas see mõjutab värbamistegevust.
Toimumisaeg: 10. mai 2017 kell 10.00–15.30
Koolituse kogumaht: 6 akadeemilist tundi auditoorset õpet
Lõpetamise tingimused ja väljastatavad dokumendid: Koolituse läbimisel täies mahus väljastatakse osalejale tõend vastavalt täienduskoolituse standardis sätestatud nõuetele.
Toimumiskoht: Park Inn by Radisson Central Tallinn seminariruum (Narva mnt 7c, Tallinn)
Maksumus sisaldab: koolituspäeva, kohvipause, buffet-lõunat, koolitusmaterjale, tõendit
Tasumine: Registreerumise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja koolitusarve, mille palume tasuda Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus OÜ arvelduskontole: Swedbank IBAN EE74 2200 2210 5162 8618.
Loobumine: Koolitusest loobumise korral palume teatada sellest kirjalikult hiljemalt 5. maiks, hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest.
Lisainformatsioon:
Madli Tõitoja NB! Korraldaja jätab endale õiguse teha muudatusi koolituse programmis ja ajakavas! |