Kuidas valmib hea kliendileht?
Koolitusel käsitletakse kliendilehtede teoreetilisemat poolt, ehk millised on võimalused seda luua, keda partneritena kaasata ning millised on kuldreeglid, millest kinni pidades on tulemus nii ettevõttele kui kliendile optimaalseim. Kas eelistada elektroonilisi kanaleid või paberväljaannet ning kuidas jõuda kõige paremini oma sõnumiga kliendini. Samuti räägime, milliseid lahendusi on võimalik kasutada e-postiturunduses ning mida peaks elektroonilise uudiskirja saatja arvesse võtma.
Toimumisaeg
15. mai 2014
9.15-9.30 Kogunemine ja hommikukohv
9.30-10.30 Kliendileht kui osa kommunikatsioonist • Mis on brand journalism? Marek Until on pikaajaline IT-tööstuse kogemus, ta on kaasa löönud Eesti rahvusvaheliste IT-ettevõtete Skype’i ja Playtechi teenuste juhtimises. Seetõttu täiendab tema kommunikatsioonialaseid teadmisi IT-teenuste sisulise ülesehitamise, juhtimise ja kliendikommunikatsiooni kogemus. Mareki tänaste klientide hulka kuuluvad Elion, Microsoft, EAS, Tehnopol ja valitsuse kommunikatsioonibüroo. Lisaks strateegilisele kommunikatsiooninõustamisele juhib ta JLP sotsiaalmeedia- ja online-projekte. 10.30-11.30 Kliendileht kirjastaja vaatenurgast • Kuidas luua toimivat kliendilehe kontseptsiooni? Taivo Paju on ajakirjanikuna töötanud 25 aastat, alustades tudengiajal Postimehe reporterina. Tema tööd on tunnustatud Bonnieri preemiaga. Ta on aidanud välja töötada mitmete ajakirjade – Director, Inseneeria, Psühholoogia Sinule, samuti mitmete klienditrükiste kontseptsioone ning neid trükiseid ka alates 2001. aastast kirjastanud. Ütleb, et põhimõtteliselt pole vahet, kas tekstid on paberil või internetis – nad töötavad vaid siis, kui lugejale midagi tähendavad. 11.30-11.45 Kohvipaus 11.45-12.45 E-uudiskirjad ja e-postiturundus • Kellel ja millistel juhtudel tasub panustada e-uudiskirjade saatmisse? Raimo Matverel on ligi 10-aastane kogemus turunduse ja kommunikatsiooni valdkonnas. Viimased 4 aastat on Raimo olnud tihedamalt seotud e-turunduse ja eriti e-postiturundusega. 2011. aastal kaitses ta magistritöö turunduslike e-kirjade mõju ja loetavuse teemadel. Raimo on tegelenud igapäevaselt Elioni e-postiturunduse ülesehitamisega ning saatnud ja analüüsinud kümneid e-postireklaame tööportaalis CV-Online. Aastatel 2010–2013 oli Raimo ADM Interactive’i strateeg, kus ta töötas välja kampaaniaid ning e-postiturunduse strateegiaid muuhulgas Statoilile, Estravelile, Tallinna Tehnikaülikoolile ja Äripäevale. 12.45-13.30 Lõuna 13.30-14.30 E-uudiskirjad ja e-postiturundus (jätkub) 14.30-15.30 Elioni praktiline kogemus: Lugu sellest, kuidas ma mõistsin, et ajakirja tegemine on täppisteadus Kai-Riin Saluste toimetab alates 2011. aastast Elioni kommunikatsioonitiimis. Seisab hea nii era- kui ka äriklientidega suhtluse eest, et tunne Elionist ja meie pakutavatest teenusteks jääks lihtne ja inimlik. Peamisteks kanaliteks klientidega suhtlemisel on sotsiaalmeedia, kliendiajakirjad ning automaatteavitused. • Kas kliendiajakiri paberil või online’s? Liis Narusk töötab SEB Pangas innovatsioonijuhina, tema töö põhieesmärk on organisatsiooni arendamine läbi uute arendusmetoodikate tutvustamise ja innovaatiliste pangandustoodete ning -teenuste turule toomise soodustamine ja toetamine. Meetodid: loeng ja arutelud Sihtrühm: turundusjuhid, turundusspetsialistid, teenindusjuhid, müügijuhid, kommunikatsioonijuhid, juhid. Eesmärk: Selgitada kliendilehe olulisust kommunikatsiooni osana. Tutvustada kliendilehtede tegemise võimalusi, kontseptsiooni loomist nii, et tulemus oleks ettevõttele ja kliendile optimaalseim, anda ülevaade e-postiturundusest ja selle võimalustest. Toimumisaeg: 15. mail 2014 kell 9.30-16.30 (8 akadeemilist tundi) Toimumiskoht: Sokos Hotel Viru (Viru väljak 4, Tallinn) Lisainformatsioon: Kadri Liimal NB! Korraldaja jätab endale õiguse teha muudatusi koolituse programmis ja ajakavas! |