Kuidas valmib müüv e-uudiskiri ja e-kliendileht?
Koolitusel käsitletakse e-uudiskirjade teoreetilisemat poolt, ehk millised on võimalused seda luua, keda partneritena kaasata ning millised on kuldreeglid, millest kinni pidades on tulemus nii ettevõttele kui kliendile optimaalseim. Kuidas äratada klientide tähelepanu veebis ja jõuda kõige paremini oma sõnumiga nendeni. Samuti räägime, milliseid lahendusi on võimalik kasutada e-postiturunduses ning mida peaks elektroonilise uudiskirja saatja arvesse võtma, et teha asju paremini ning tõsta läbi selle ettevõtte turundusvõimekust.
Toimumisaeg
30. aprill 2015
9.45-10.00 Kogunemine ja hommikukohv
10.00-11.30 E-uudiskirjad ja e-postiturundus -Kellel ja millistel juhtudel tasub panustada e-uudiskirjade saatmisse? Raimo Matverel on ligi 10-aastane kogemuse turunduse ja kommunikatsiooni valdkonnas. Viimased 4 aastat on Raimo olnud tihedamalt seotud e-turunduse ja eriti e-postiturundusega. 2011. aastal kaitses ta magistritöö turunduslike e-kirjade mõju ja loetavuse teemadel. Raimo on tegelenud igapäevaselt Elioni e-postiturunduse ülesehitamisega ning saatnud ja analüüsinud kümneid e-postireklaame tööportaalis CV-Online. Aastatel 2010–2013 oli Raimo ADM Interactive’i strateeg, kus ta töötas välja kampaaniaid ning e-postiturunduse strateegiaid muuhulgas Statoilile, Estravelile, Tallinna Tehnikaülikoolile ja Äripäevale. 11.30-11.45 Kohvipaus 11.45-13.15 E-uudiskirjad ja e-postiturundus (jätkub) 13.15-14.00 Lõuna 14.00-15.30 Kuidas saada edukaks e-mailiturundajaks? -E-mailiturundus suhtluskanalina ettevõtja ja kliendi vahel Mikk Orglaan on olnud seotud e-postiturundusega alates 2001. aastast. Tema kireks on teha asju üha paremini ning talle meeldib arendada erinevaid turundamise töövahendeid. Aastate jooksul on ta läbi viinud sadu, kui mitte tuhandeid huvitavaid projekte. Ta on aidanud erinevatel ettevõtetel arendada andmete ja protsessikäitlemist nii ettevõttesiseselt kui -väliselt. Miku töö on alati olnud seotud klientide parema teenindamisega läbi tehnoloogia, mida intenet meile pakub. 15.30-16.15 SEB praktiline kogemus: Elektrooniline infoportaal versus paberväljaanne -Kas kliendiajakiri paberil või online’s? Martin töötab SEB pangas kliendikommunikatsioonijuhina, enne seda töötas ta samas kvaliteedijuhina. Martin on välja töötanud SEB Panga suulise, kirjaliku ja kontorikontakti kvaliteedimudelid, mis on võetud kasutusele üle terve Baltikumi. Sisekoolitajana teeb Martin klienditeeninduse, telemarketingi, kirjutamise, tagasisidestamise jt koolitusi ning aitab välja töötada ka teisi sisekoolitusi. Meetodid: loeng ja arutelud Sihtrühm: turundusjuhid, turundusspetsialistid, teenindusjuhid, müügijuhid, kommunikatsioonijuhid, kommunikatsioonispetsialistid, juhid Eesmärk: Selgitada e-kliendilehe, infoportaali ja e-uudiskirja olulisust kommunikatsiooni osana. Tutvustada e-uudiskirjade ja -kliendilehtede tegemise võimalusi, kontseptsiooni loomist nii, et tulemus oleks ettevõttele ja kliendile optimaalseim, anda ülevaade e-postiturundusest ja selle võimalustest. Toimumisaeg: 30. aprill 2015 kell 10.00-16.15 (7 akadeemilist tundi) Toimumiskoht: Radisson Blu Hotel Olümpia (Liivalaia 33) Maksumus sisaldab: koolituspäeva, kohvipause, koolitusmaterjale Tasumine: Registreerumise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja koolitusarve, mille palume tasuda Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus OÜ arveldusarvele Swedbank a/a EE742200221051628618. Loobumine: Koolitusest loobumise korral palume teatada sellest kirjalikult vähemalt 2 tööpäeva enne koolituse toimumist, hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest. Lisainformatsioon: Kadri Liimal NB! Korraldaja jätab endale õiguse teha muudatusi koolituse programmis ja ajakavas! |