Liftikõne (elevator pitch)
Liftikõne (ing k elevator pitch) väljendab hästi läbimõeldud, sisutihedat ja korduvalt läbi harjutatud lühikest ülevaadet enesetutvustusest, ettevõtte tutvustusest, teenuse või toote tutvustust ja sellest, milline võiks olla vastastikune kasu vestluspartneriga. Väljend on saanud alguse USA-st, kust liftisõit võib kesta kuni 2 minutit, kuid tihti peab teises huvi äratama 30 sekundi jooksul. Liftikõne on tänapäeval liikunud liftidest välja, kuid tihti tuleb ette olukordi, kus väga lühikese aja jooksul on vaja tutvustada inimest, ametit, toodet, teenust, organisatsisooni või üritust ja selle väärtust eesmärgil leida klient, koostööpartner, investor. Kui toimunud vestlus on väärtuslik ja huvitav, peaks tulemuseks olema pikem teemaarutlus, vistiikaartide vahetamine või kohtumise kokkuleppimine.
Treening on ennekõike praktiline ning keskendub peamiselt tööalaste situatsioonide harjutamisele. Harjutatakse, kuidas liftikõnet tähelepanuköitvalt alustada ja elulistes situatsioonides mõjusalt läbi viia. Treenitakse turvalises keskkonnas esinemisjulgust ja pingete juhtimise oskust.
Toimumisaeg
22. jaanuar 2015
Koolitaja Jaanus Kangur on töötanud koolitajana alates 2003. aastast. Tal on täiskasvanute koolitaja 7. tase. Jaanus on lõpetanud Tartu Ülikooli religiooni – antroplooogia magistrantuuri ning tal on rahvusvaheline diplom taastavas õiguses (International Diploma in Restorative Justice) Kanadast Queensi Ülikoolist. Lisaks on ta õppinud suhtlemistreeneriks ning nõustajaks. Ta on pidanud loenguid Tallinna Ülikooli Sotsiaaltöö Instituudis ja Sisekaitseakadeemias. Koostanud kaks raamatut ning olnud kaasautoriks neljale raamatule. Samuti avaldanud hulga artikleid avalikust esinemisest, konfliktilahendusest, koostööst ja suhtlemisest.
9.45-10.00 Registreerimine ja hommikukohv
10.00-11.30 Liftikõne olemus
Sissejuhatus
Liftikõne põhikomponentide kordamine vastavalt varem vaadatud videole
Millised on mõjule pääsemise peamised tegurid?
Mõjustamise analüüs
11.30-11.45 Kohvipaus
11.45-13.15 Liftikõne läbiviimine
Milline võiks olla meie liftikõne mudel?
Varem väljatöötatud mudeli kohandamine iga osaleja tegelike vajadustega
Mudel koosneb põhikomponentidest:
1. Huviäratav avang
2. (Ostu)emotsiooni loomine
3. Enda kuvandi (toote, teenuse, ettevõtte, isiku) ankurdamine loodud emotsiooniga
4. Tegevusele suunamine
Mudeli põhikomponendid täidetakse iga osaleja jaoks sobiva sisuga, vastavalt eelnevalt kogutud informatsioonile (näit ettevõtte tugevused, millist käitumist kliendilt oodatakse jne)
13.15-14.00 Lõuna
14.00-16.15 Emotsioonide juhtimine
Kuidas ennast emotsionaalselt ja psühholoogiliselt ette valmistada? (Enda edukaks liftikõneks häälestumine, partneri(te) energiatasemega sobitumine, oma seisundite juhtimine, partneri(te) seisundite juhtimine, uskumuste ja hoiakute mõjujõud)
Kuidas juhtida iseenda seisundeid ja vabaneda ärevusest?
Emotsionaalse häälestatuse ja mugavustsoonist välja astumise treening, milles kasutatakse eelnevalt koostatud mudelit
Videotreening
Partner ja tema kaasamine
Kokkuvõtted ja harjutused edaspidiseks
Eesmärk: Omandada oskus liftikõne alustada, esitada ja suhtlemisel veenvalt mõjuda.
Meetodid: interaktiivne lühiloeng, grupiarutelu ja ajurünnak, eneseanalüüsi harjutus, praktiline harjutus, aktiivõppe meetodid, videotreening
Sihtrühm: müügispetsialistid, grupijuhid, keskastmejuhid (müügi-, teeninduse- ja tootmisjuhid), tegevjuhid, tippjuhid, juhatuse liikmed, nõukogu liikmed
Toimumisaeg: 22. jaanuaril 2015 kell 10.00-16.15 (7 akadeemilist tundi)
Toimumiskoht: Radisson Blu Hotel Olümpia (Liivalaia 33, Tallinn)
Maksumus sisaldab: koolituspäeva, kohvipause, buffet-lõunat, koolitusmaterjale, tunnistust
Tasumine: Registreerumise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja koolitusarve, mille palume tasuda Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus OÜ arveldusarvele Swedbank a/a 221051628618.
Loobumine: Koolitusest loobumise korral palume teatada sellest kirjalikult vähemalt 2 tööpäeva enne koolituse toimumist, hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest.
Lisainformatsioon:
Annika Allikas
Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus
koolitus- ja arendusjuht
E-post: annika.allikas@excellence.ee
Tel: + 372 648 7000
Gsm: + 372 52 30 718
www.excellence.ee
NB! Korraldaja jätab endale õiguse teha muudatusi koolituse programmis ja ajakavas!