Lisamüük teeninduses
Kliendil on teeninduse osas teatud ootused. Pakkudes kliendile meeldivat ja kasulikku lisaväärtust, saame me ootusi ületada kasvatades seeläbi nii kliendi rahulolu kui ka organisatsiooni müügitulemusi.
Koolitusel jagab pikaajalise müügitöö ja –juhtimiskogemusega koolitaja Kaire Takjas praktilisi teadmisi ja kogemusi, kuidas märgata lisamüügi võimalusi ja neid tulemuslikult realiseerida.
Toimumisaeg
14. veebruar 2013
Koolitaja: Kaire Takjas on omandanud Tallinna Ülikoolis pedagoogika ja algõpetuse metoodika eriala. Lisaerialana õppinud andragoogikat. Töötanud õpetajana, kliendihaldurina, müügimeeskonna juhina ja põhikohaga sisekoolitajana olles teenindus- ja müügitreener Eesti suurimas IT- ja telekommunikatsiooniettevõttes. Kaire on Eesti Sisekoolituse Arendamise Liidu juhatuse liige.9.45-10.00 Kogunemine ja hommikukohv 10.00-11.30 Lisamüügi olemus ja kasu Mis on lisamüük teeninduses Millal on võimalik teha lisamüüki Lisamüük kui kasu kliendile, teenindajale ja organisatsioonile Valmisolek ja eelduste loomine lisamüügiks Psühholoogiline valmisolek lisamüügiks Lisamüügiks soodsa pinnase loomine Lisamüügi võimaluste märkamine 11.30-11.45 Kohvipaus Erinevad võimalused lisamüügi tulemuslikuks teostamiseks 13.15-14.00 Lõuna 14.00-15.30 Lisamüügi lõpetamine Koolituse eesmärk: omandada teadmisi ja arendada oskust märgata lisamüügi võimalust teeninduses ja seda tulemuslikult realiseerida Sihtgrupp: teenindajad, konsultandid, teenindusspetsialistid, kassapidajad, müüjad Meetodid: loeng, arutelud, meeskonnatöö, praktilised harjutused Toimumisaeg: 14. veebruar 2013 kell 10.00-15.30 (6 akadeemilist tundi) Toimumiskoht: Reval Park Hotell (Kreutzwaldi 23, Tallinn) Maksumus sisaldab: Koolituspäeva, kohvipause, lõunat, koolitusmaterjale, tunnistust Tasumine: Registreerumise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja koolitusarve, mille palume tasuda Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus OÜ arveldusarvele Swedbank a/a 221051628618 Loobumine: Koolitusest loobumise korral palume teatada sellest kirjalikult vähemalt 2 tööpäeva enne koolituse toimumist, hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest NB! Korraldaja jätab endale õiguse teha muudatusi koolituse programmis ja ajakavas! |