Meediasuhted – luhtunud katsed ja õnnestunud rünnakud
Organisatsioonid puutuvad sageli kokku erinevate olukordade ja väljakutsetega, kus on vajalik ja oluline oma tegevust meediaga jagada. Selleks et esindada organisatsiooni eetiliselt ning argumenteeritult, on oluline teada meediaga suhtlemise põhitõdesid ning selle ohte ja võimalusi.
Koolitus annab ülevaate, kuidas suhelda meediaga nii kriisiolukorras kui ka tavaintervjuud andes, kuidas koostada mõjusat pressiteadet ning kuidas avalikult esineda oma organisatsiooni huve ja ootusi silmas pidades.
Toimumisaeg
7. september 2016
Koolitaja Mart Soonik on kommunikatsiooniettevõtte MSMMedia juhataja ja lektor Tallinna Ülikooli kommunikatsiooni erialal. Töötanud ajakirjanikuna, kommunikatsioonijuhina ja avalike suhete osakonna juhina Sotsiaalministeeriumis. Ta on lõpetanud Tartu Ülikooli magistrantuuri ajakirjanduse ja kommunikatsiooni erialal.
Koolitaja Sulev Oll on Tallinna Ülikooli kommunikatsioonijuht, kes on töötanud ka pikki aastaid ajakirjanikuna Maalehes ning Äripäevas. Ta on lõpetanud Tartu Ülikooli nii ajaloo kui ka ajakirjanduse erialal ning on Eesti Kirjanike Liidu liige.
9.45- 10.00 Kogunemine ja hommikukohv
10.00-11.30 Millega pääsen meediasse?
Miks meedia meid ei märka?
Kõneisikud organisatsioonis
Pressiteade kui tööriist -kas ikka veel?
Uudisväärtus muutunud ajas
11.30-11.45 Kohvipaus
11.45-13.15 Mida vastata, kui küsitakse?
Juhtumianalüüs- näited praktikast
Uudis või siiski pigem kommentaar?
Meediakriis- kuidas tule all käituda?
Meedia roll avaliku arvamuse kujundamisel
13.15-14.00 Lõuna
14.00-15.30 Pressiteate ja artikli kirjutamine ning intervjuu andmine
Kuidas koostada mõjusat pressiteadet, kommentaari ja artiklit?
Erinevad suhtlemisvormid meediaga, mida eelistada (pressiteade, intervjuu, artikkel)?
Meediasuhtluse reeglid ja eetilisus
Kuidas juhtida vestlust?
Sihtrühm: tipp-, keskastme- ja esmastasandijuhid, kommunikatsioonijuhid- spetsialistid, turundusjuhid, – spetsialistid
Meetodid: loeng, arutelud ja rühmatöö
Eesmärk: Omandada teadmised ja oskused meediaga suhtlemiseks nii kriisiolukorras kui ka tavaintervjuud andes, samal ajal täites ka organisatsiooni huve ja ootusi.
Õpiväljundid: Koolituse tulemusena osaleja:
• teab, milline on meedia roll avaliku arvamuse kujundamisel
• oskab koostada mõjusat pressiteadet, kommentaari ja artiklit
• teab, kuidas juhtida avalike suhete olukorras vestlust
• oskab kriisiolukorras ja meediatähelepanu all juhtida protsesse, mis ei kahjustaks organisatsioone huve ja eesmärke.
Toimumisaeg: 7. september 2016 kell 10.00 – 15.30
Koolituse kogumaht: 6 akadeemilist tundi auditoorset õpet
Lõpetamise tingimused ja väljastatavad dokumendid: Koolituse läbimisel täies mahus väljastatakse osalejale tõend.
Toimumiskoht: Radisson Blu Hotel Olümpia seminariruum (Liivalaia 33, Tallinn)
Maksumus sisaldab: koolituspäeva, kohvipause, buffet-lõunat, koolitusmaterjale, tõendit
Tasumine: Registreerumise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja koolitusarve, mille palume tasuda Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus OÜ arveldusarvele: Swedbank IBAN EE74 2200 2210 5162 8618
Loobumine: Koolitusest loobumise korral palume teatada sellest kirjalikult hiljemlt 2. septembriks, hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest.
Lisainformatsioon:
Madli Tõitoja
Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus
koolitusjuht
E-post: madli.toitoja@excellence.ee
Tel: + 372 648 7000
GSM: + 372 58 160 219
www.excellence.ee
NB! Korraldaja jätab endale õiguse teha muudatusi koolituse programmis ja ajakavas!