Müük ja teenindus
Müügitegevuse tulemuslik juhtimine: mõõtmine, monitoorimine, hindamine ja tagasisidestamine
Müügitegevuse juhtimine on oma olemuselt süsteemne protsess. Selleks et saavutada müügitegevuses tulemusi on oluline omandada vajalikud kompetentsid ning teadvustada erinevaid müügitegevuse juhtimise etappe – mõõtmine, monitoorimine, hindamine ja tagasisidestamine.
Koolitusel omandatakse teadmised ja oskused müügitegevuse tulemuslikumaks juhtimiseks, mille tulemusel saavutatakse paremad tulemused nii müügi- kui ka kvaliteedijuhtimises.
Koolitaja
Privaatpostitus: Kaire Takjas
Kaire Takjas on omandanud Tallinna Ülikoolis...
Toimumisaeg
9. oktoober 2018 10:00-15:30
Toimumiskoht
Koolituse maksumus
209 € + km
Maksumus sisaldab: koolituspäeva, kohvipause, buffet-lõunat, koolitusmaterjale, tunnistust
AJAKAVA
6 akadeemilist tundi auditoorset õpet
09.45–10.00 Kogunemine ja hommikukohv
10.00–11.30 Millised on müügijuhi „hoovad“ meeskonna tulemuslikkuse tõstmisel?
John Adairi juhtimismudel
Mõõtmine – mida ja kuidas mõõta?
Millised on efektiivse töötamise prognoosivad mõõdikud?
Produktiivne tööaeg ja ajakasutus
Prognoosivad mõõdikud müügitulemuste saavutamiseks
Müügijuhi võimalused töötaja efektiivsuse jälgimisel ja parendamisel
11.30–11.45 Kohvipaus
11.45–13.15 Kuidas müügitulemusi eesmärgistada ja jälgida?
Eesmärkide seadmine müügitöös
Tegevuste ja klientide prioritiseerimine
Müügitulemuste jälgimine ja tagasisidestamine
Kuidas müügioskusi ja teeninduskvaliteeti monitoorida ning hinnata organisatsiooni väliselt?
Kliendirahulolu uuringud
Mystery shopping
Fookusgurpi intervjuu
13.15–14.00 Lõuna
14.00–15.30 Kuidas müügioskusi ja teeninduskvaliteeti monitoorida ning hinnata organisatsiooni siseselt?
Teenindusstandard kui hindamise alusdokument
Kvaliteedimudel (kõnede, e-mailide hindamiseks)
Töövarjutamine
Kõneskriptide kasutamine
Töötoad ja koolitused
Kõnede/kliendikohtumiste analüüs ja tagasisidestmine
EESMÄRK
Omandada teadmisi ja arendada praktilisi oskusi müügimeeskonna müügitegevuse tulemuste mõõtmiseks, monitoorimiseks, hindamiseks ja tagasisidestamiseks.
ÕPIVÄLJUNDID
Koolituse tulemusena osaleja:
• omab müügitegevuse tulemuslikuks juhtimiseks vajalikke komepentse nii müügitulemuste- kui ka kvaliteedi juhtimise osas;
• mõistab prognoosivate mõõdikute vajalikkust ning oskab leida oma organisatsioonile sobivad mõõdikud;
• mõistab, milline on efektiivne tegutsemisviis müügivaldkonnas ja oskab seda juhina monitoorida;
• oskab seada eesmärke ning jälgida nende saavutamist;
• oskab leida ja luua organisatsiooni sisesed ja välised meetodid teenindus- ja müügikvaliteedi hindamiseks;
• oskab anda tagasisidet töötajatele müügitulemuste ja –kvaliteedi kohta.
Õppekava rühm: teenindus
SIHTGRUPP
müügi-ja teenindusvaldkonna juhid: grupijuhid, osakonna juhid, arendusjuhid, kvaliteedijuhid
Õppe alustamise tingimused: puuduvad
MEETODID
interaktiivne loeng, arutelud, paaris- ja grupitööd, praktilised harjutused
Lõpetamise tingimused ja väljastatavad dokumendid
Koolituse läbimisel täies mahus väljastatakse osalejale tunnistus vastavalt täienduskoolituse standardis sätestatud nõuetele.
Tasumine / loobumine
Registreerumise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja koolitusarve, mille palume tasuda Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus OÜ arvelduskontole: Swedbank IBAN EE74 2200 2210 5162 8618.
Koolitusest loobumise korral palume teatada sellest kirjalikult vähemalt kaks täistööpäeva enne koolituse toimumist, st hiljemalt 4. oktoobriks. Hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest.
Lisainformatsioon
Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner. Koolituskaardi kohta saab lähemalt lugeda SIIT.
Koolitusjuht