Praktiline müügikoolitus: süsteemne müük
Enamasti on organisatsiooni eesmärgid seotud müügitulemustega.
Võib juhtuda, et müügiedu takerdub selle taha, et teatakse, mida müüa, kuid puudu on teadmistest, kuidas seda süsteemselt teha.
Koolitusel jagab pikaajalise müügitöö ja –juhtimiskogemusega koolitaja Kaire Takjas praktilisi teadmisi ja kogemusi, kuidas müügis süsteemselt tegutsedes saavutada stabiilselt suurepäraseid tulemusi.
Toimumisaeg
19. veebruar 2013
Koolitaja Kaire Takjas on omandanud Tallinna Ülikoolis pedagoogika ja algõpetuse metoodika eriala. Lisaerialana õppinud andragoogikat.
Töötanud õpetajana, kliendihaldurina, müügimeeskonna juhina ja põhikohaga sisekoolitajana olles teenindus- ja müügitreener Eesti suurimas IT- ja telekommunikatsiooniettevõttes. Kaire on Eesti Sisekoolituse Arendamise Liidu juhatuse liige.
Koolituse ajakava:
9.45-10.00 Kogunemine ja hommikukohv
10.00-11.30 Hoiakud ja uskumused, mis aitavad müügis edu saavutada
• Erinevad käsitlused müügist
• Müügiinimesele kasulikud hoiakud ja uskumused
„Müügiratas“: müügiprotsess kui süsteemne abimees müügis
• „Müügiratas“: müügiprotsessi mõiste ja etapid
• Müügispetsialist kui müügiprotsessi juht
• Vajalikud põhioskused erinevates müügiprotsessi etappides
11.30-11.45 Kohvipaus
11.45-13.15 Põhioskused müügis: esmamulje loomine, aktiivne kuulamine ja küsimuste küsimine
Esmamulje loomine:
• Esmamulje olulisus
• Kuidas tekib ja millest sõltub esmamulje
• Kuidas luua positiivne esmamulje
Aktiivne kuulamine:
• Aktiivse kuulamise tehnikad
• Kuidas olla fokusseeritud kliendi kuulamisele
• Kuidas „salvestada“ ja kasutada kliendilt kuuldud infot
Küsimuste küsimine:
• Küsimuste liigid ja kasutamine: avatud ja suletud küsimused
• Küsimuste esitamise kuldreeglid
• Kuidas saab õigesti küsides juhtida müüki vajalikus suunas
13.15-14.00 Lõuna
14.00-15.30 Põhioskused müügis: toote esitlemine, vastuväidetega toimetulek, müügi sulgemine
Toote esitlemine:
• Toote omadused vs kasu kliendile
• Kuidas rääkida „kliendi keeles“
• Sõnad, mis müüvad ja sõnad, mis ei müü
Vastuväidetega toimetulek:
• Vastuväidete põhjused
• Levinumad vastuväited
• Kuidas vastata ja tulla toime vastuväidetega
Müügi sulgemine ehk closing
• Kuidas tunda ära õige aeg müügitehingu sulgemiseks
• Parimad viisid closinguks
• Enamlevinud eksimused müügi sulgemisel
Eesmärk: Arendada praktilisi oskusi, kuidas müügitöös süsteemselt tegutseda ning seeläbi saavutada stabiilselt suurepäraseid tulemusi
Sihtgrupp: Müügiesindajad, -juhid, kõik müügiga tegelevad spetsialistid
Meetodid: Loeng, arutelud, meeskonnatöö, praktilised harjutused
Toimumisaeg: 19. veebruar 2013 kell 10.00-15.30 (6 akadeemilist tundi)
Toimumiskoht: Reval Park Hotel (Kreutzwaldi 23, Tallinn)
Maksumus sisaldab: Koolituspäeva, kohvipause, lõunat, koolitusmaterjale, tunnistust
Tasumine: Registreerumise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja koolitusarve, mille palume tasuda Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus OÜ arveldusarvele Swedbank a/a 221051628618.
Loobumine: Koolitusest loobumise korral palume teatada sellest kirjalikult vähemalt 2 tööpäeva enne koolituse toimumist, hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest.
Lisainformatsioon:
Annika Allikas
Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus
koolitus- ja arendusjuht
E-post: annika.allikas@excellence.ee
Tel: +372 648 7000
Gsm: +372 523 0718
www.excellence.ee
NB! Korraldaja jätab endale õiguse teha muudatusi koolituse programmis ja ajakavas!