Praktiline ostujuhtimine: Tulemuslik ostutegevus kaubanduses
Ostutegevusel on kaubandusettevõtte tuludele väga suur tähtsus. Ostud ja ostutegevusega seonduvad maksed moodustavad ettevõtte kuludest valdava osa. Ostutegevusega saab mõjutada märkimisväärselt äritegevuse tulemit, seega peaaegu iga tulu ja kulu euro liigub läbi ostu.
Selleks, et tulu oleks võimalikult suur, on vaja teadmisi, kuidas seda saavutada.
Koolitus annab ülevaate sellest, millised on ostja põhifunktsioonid, kuidas valida tarnijaid ja pidada hinnaläbirääkimisi ning annab ülevaate sellest, kuidas juhtida kaubakategooriaid nii, et sellest ka tegelikult kasu oleks. Koolitus oma sisult sobib hästi jae- ja hulgikaubanduses töötavatele ostujuhtidele, väikeettevõtte juhtidele või neile, kes soovivad omandada uusi ja kasulikke teadmisi ostujuhtimisest ning kategooriajuhtimisest.
Toimumisaeg
10. märts 2015
Koolitaja Katrin Riisalu on lõpetanud EBS-i rahvusvahelise ärijuhtimise magistriõppe spetsialiseerumisega turundusele. Katrin on töötanud kaubanduses ligi 20 aastat ostujuhtimise valdkonnas. On töötanud Statoil Fuel & Retail Eesti AS hankejuhtimise valdkonna juhina ja eelnevalt ka erinevates rahvusvahelistes jaekaubanduskettides nagu Maxima Eesti ja Prisma Peremarket nii ostudirektori kui ostujuhina ning hetkel juhib ta ostuosakonda Selver AS-is. Koolitaja kogemust ostujuhtimise valdkonnas omab aastast 2007.
9.45-10.00 Kogunemine ja hommikukohv
10.00-11.30 Ostujuhtimise olulisus ettevõttes
– Ostutegevuse valdkond
– Ostuosakonna positsioon
– Ostutegevuse tähtsus
– Ostutegevuse tulemi mõjutussfäärid
– Ostutegevuse eesmärgid
– Ostutegevuse mõõdikud
– Sortimendi reguleerimine
11.30-11.45 Kohvipaus
11.45-13.15 Tarnija suhted ja ostuläbirääkimised
– Tarnija ja hinnaläbirääkimised
– Kapitali kasutamise tõhustamine
– Kadumite vältimine
13.15- 14.00 Lõuna
14.00-15.30 Kategooriate juhtimine
– Kategooria juhtimise ülevaade
– Kaubakategooriate juhtimine praktikas
– Lisaks praktilised kaasused lahendamiseks.
Eesmärk: Omandada teadmised ja oskused süsteemseks ostujuhtimiseks, käsitledes põhjalikult ostujuhtimise erinevaid etappe ja tervikprotsessi.
Sihtgrupp: ostujuhid, ostuassistendid, tippjuhid, ostuprotsessi eest vastutajad ning selles osalejad
Meetodid: interaktiivne loeng, arutelud, grupitöö, juhtumi analüüs, praktilised kaasused
Toimumisaeg: 10. märts 2015 kell 10.00-15.30 (6 akadeemilist tundi)
Toimumiskoht: Radisson Blu Hotel Olümpia (Liivalaia 33, Tallinn)
Maksumus sisaldab: koolituspäeva, kohvipause, koolitusmaterjale, tunnistust
Tasumine: Registreerumise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja koolitusarve, mille palume tasuda Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus OÜ arveldusarvele: Swedbank IBAN EE74 2200 2210 5162 8618
Loobumine: Koolitusest loobumise korral palume teatada sellest kirjalikult vähemalt 2 tööpäeva enne koolituse toimumist, hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest
Lisainformatsioon:
Annika Allikas
Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus
koolitus- ja arendusjuht
E-post: annika.allikas@excellence.ee
Tel: + 372 648 7000
Gsm: + 372 52 30 718
www.excellence.ee
NB! Korraldaja jätab endale õiguse teha muudatusi koolituse programmis ja ajakavas!