Praktiline ostujuhtimine: Tulemuslik ostutegevus kaubanduses
Ostutegevusel on kaubandusettevõtte tuludele väga suur tähtsus. Ostud ja ostutegevusega seonduvad maksed moodustavad ettevõtte kuludest valdava osa. Ostutegevusega saab mõjutada märkimisväärselt äritegevuse tulemit, seega peaaegu iga tulu ja kulu euro liigub läbi ostu.
Selleks et tulu oleks võimalikult suur, on vaja teadmisi, kuidas seda saavutada.
Koolitus annab ülevaate sellest, millised on ostja põhifunktsioonid, kuidas valida tarnijaid ja pidada hinnaläbirääkimisi ning annab ülevaate sellest, kuidas juhtida kaubakategooriaid nii, et sellest ka tegelikult kasu oleks. Koolitus sobib oma sisult hästi jae- ja hulgikaubanduses töötavatele ostujuhtidele, väikeettevõtte juhtidele või neile, kes soovivad omandada uusi ja kasulikke teadmisi ostujuhtimisest ning kategooriajuhtimisest.
Toimumisaeg
1. november 2017
Koolitaja Katrin Riisalu on lõpetanud EBS-i rahvusvahelise ärijuhtimise magistriõppe spetsialiseerumisega turundusele. Katrin on töötanud kaubanduses ligi 20 aastat ostujuhtimise valdkonnas. On töötanud Statoil Fuel & Retail Eesti AS hankejuhtimise valdkonna juhina ja eelnevalt ka erinevates rahvusvahelistes jaekaubanduskettides nagu Maxima Eesti ja Prisma Peremarket nii ostudirektori kui ostujuhina ning hetkel juhib ta ostuosakonda Selver AS-is. Koolitaja kogemust ostujuhtimise valdkonnas omab aastast 2007.
09.45–10.00 Kogunemine ja hommikukohv
10.00–11.30 Ostujuhtimise olulisus ettevõttes
Ostutegevuse valdkond
Ostuosakonna positsioon
Ostutegevuse tähtsus
Ostutegevuse tulemi mõjutussfäärid
Ostutegevuse eesmärgid
Ostutegevuse mõõdikud
Sortimendi reguleerimine
11.30–11.45 Kohvipaus
11.45–13.15 Tarnija suhted ja ostuläbirääkimised
Tarnija ja hinnaläbirääkimised
Kapitali kasutamise tõhustamine
Kadumite vältimine
13.15–14.00 Lõuna
14.00–15.30 Kategooriate juhtimine
Kategooria juhtimise ülevaade
Kaubakategooriate juhtimine praktikas
Lisaks praktilised kaasused lahendamiseks
Eesmärk: Omandada teadmised ja oskused süsteemseks ostujuhtimiseks, käsitledes põhjalikult ostujuhtimise erinevaid etappe ja tervikprotsessi.
Õpiväljundid: Koolituse tulemusena osaleja:
– mõistab, milline on ostutegevuse olulisus ettevõttes;
– oskab hinnata erinevaid ostutegevuse tulemusmõõdikuid ja nende mõju ettevõtte tulemile;
– mõistab kategooriajuhtimise olulisust ja mõju ettevõtte tulemile;
– mõistab kuidas viia läbi edukaid läbirääkimisi ning kuidas hoida tarnija suhteid
edukal tasemel.
Sihtgrupp: Ostujuhid, ostuassistendid, tippjuhid, ostuprotsessi eest vastutajad ning selles osalejad.
Õppe alustamise tingimused: puuduvad
Meetodid: Interaktiivne loeng, arutelud, grupitöö, juhtumi analüüs, praktilised kaasused, koolituse lõpus toimub lühitest omandatud materjali kontrollimiseks.
Toimumisaeg: 1. november 2017 kell 10.00–15.30
Koolituse kogumaht: 6 akadeemilist tundi auditoorset õpet
Lõpetamise tingimused ja väljastatavad dokumendid: Koolituse läbimisel täies mahus väljastatakse osalejale tunnistus vastavalt täienduskoolituse standardis sätestatud nõuetele.
Toimumiskoht: Kreutzwald Hotel Tallinn seminariruum (Endla 23, Tallinn)
Maksumus sisaldab: koolituspäeva, kohvipause, lõunasööki, koolitusmaterjale,tunnistust
Täiendav info: Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner. Koolituskaardi kohta saab lähemalt lugeda SIIT.
Tasumine: Registreerumise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja koolitusarve, mille palume tasuda Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus OÜ arvelduskontole: Swedbank IBAN EE74 2200 2210 5162 8618.
Loobumine: Koolitusest loobumise korral palume teatada sellest kirjalikult hiljemalt 27. oktoobriks, hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest.
Lisainformatsioon:
Annika Allikas
Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus
koolitus- ja arendusjuht
E-post annika.allikas@excellence.ee
Telefon +372 648 7000
GSM +372 52 30 718
www.excellence.ee
NB! Korraldaja jätab endale õiguse teha muudatusi koolituse programmis ja ajakavas!