Praktiline personalitöö
Koolitusel saab ülevaate olulisematest personalitöö valdkondadest, käsitletakse erinevaid personalitöö toiminguid, personaliarvestuse korraldamist ja töösuhtega kaasnevaid dokumente.
Omandatud teadmiste tulemusel on võimalik organisatsiooni personalitööd planeerida süsteemsemalt ja sujuvamalt.
Kõik juhid, raamatupidajad, büroojuhid, sekretärid, juhiabid, assistendid, kes oma igapäevaste tööülesannete kõrvalt peavad tegelema inimeste töölevõtmisega, personalitoimingute korraldamisega ning töösuhetega kaasneva asjaajamisega on oodatud koolitusele
Toimumisaeg
27. veebruar 2014
Koolitaja Karin Kuimet on personalijuhtimise õppe läbiviija Eesti Ettevõtluskõrgkoolis Mainor ja TÜ Viljandi Kultuuriakadeemias. Eelnevalt on Karin 11. aastat tegelenud praktilise personalitööga ja personalijuhtimisega Securitas Eesti AS–is, AS-is Esmofon ja EMT Esindused AS-is. Karini arvates on oluline luua kooskõla teooria ja praktika vahel, mistõttu on ta õppejõu tööga paralleelselt läbi viinud mitmeid personalitööalaseid projekte Eesti organisatsioonides ja olnud konsultandiks personalijuhtimise küsimustes
9.45-10.00 Kogunemine ja hommikukohv
10.00-11.30 Personalitööd ja töösuhteid reguleerivad õigusaktid
Töösuhete administreerimine
Töösuhtega seotud dokumentide vormistamine ja personaliandmete haldamine
Personalialane aruandlus ja personalistatistika koostamine
11.30-11.45 Kohvipaus
11.45-13.15 Personali värbamine, hoidmine ja arendamine
Töötajate värbamine ja värbamisprojektide läbiviimine
Töötajate koolitus- ja arendustegevused organisatsioonis
Koolitusplaani väljatöötamine ja koolitusprotsessi koordineerimine
13.15-14.00 Lõuna
14.00-15.30 Personalitöö korraldamine organisatsioonis
Motiveerimine ja palgakorraldus
Tööohutuse ja töötervishoiualaste tegevuste korraldamine
Personaliuuringute läbiviimine ja korraldamine
15.30-15.45 Kohvipaus
15.45-17.00 Personalitöö töösuhte lõppemisel
Töölepingu lõpetamisega seonduvad tegevused ja vormistused
Koolituse eesmärk: Omandada praktilisi teadmisi olulisemate personalitöö valdkondade ja toimingute, personaliarvestuse korraldamise ja töösuhetega kaasnevate dokumentide kohta. Saada praktilisi oskusi personalitöö sujuvaks korraldamiseks oma organisatsioonis.
Sihtrühm: büroojuhid, assistendid, sekretärid, juhiabid, raamatupidajad, väikeettevõtte juhid, kellel lisaks igapäevastele tööülesannetele tuleb tegeleda inimeste töölevõtmisega, personalitoimingute korraldamisega ning töösuhetega kaasneva asjaajamisega.
Meetodid: Aktiivne loeng, arutelud, juhtumianalüüsid, praktilised harjutused
Toimumisaeg: 27. veebruaril 2014 kell 10.00-17.00 (8 akadeemilist tundi)
Toimumiskoht: Radisson Blu Hotel Olümpia (Liivalaia 33, Tallinn)
Lisainformatsioon:
Annika Allikas
Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus
koolitus- ja arendusjuht
E-post: annika.allikas@excellence.ee
Tel: + 372 648 7000
Gsm: + 372 52 30 718
www.excellence.ee
NB! Korraldaja jätab endale õiguse teha muudatusi koolituse programmis ja ajakavas!