Psühholoogiasari: Konflikti juhtimine – kuidas juhtida konflikti?
Konflikti haaratud inimesed kalduvad kasutama psühholoogilisi kaitsemehhanisme. Kasutatakse agressiooni, enesehaletsust, projekteeritakse vastasele negatiivseid omadusi ja püütakse olukorda selliselt ratsionaliseerida, et see muutuks endale vastuvõetavamaks. Need võtted suurendavad küll eneseaustust ja kahandavad psüühilist häiritustunnet, kuid see on saavutatud tegelikkuse moonutamise hinnaga.
Konflikti lahendamine on kõige vaevanõudvam strateegia, mis kätkeb endas kõigi erinevuste ulatuslikku selgitamist ning kõiki osapooli veenva lahenduse ühist väljatöötamist. Konflikt on lahendatud, kui osapooled on saavutanud olukorrale vastastikku sobiva lahenduse. Selle eelduseks on info vahetamise või arvamuste muutmise teel saavutatud üksmeel olemasolevas informatsioonis, eesmärkides, meetodites ja väärtushinnangutes.
Toimumisaeg
6. märts 2012
Koolituse ajakava:
9.45-10.00 Registreerimine ja hommikukohv
10.00-11.30 Kuidas toimivad konfliktid inimsuhetele?
Milleks on konflikt kasulik?
Mida konflikt meile õpetab?
Kuidas konflikte juhtida ja lahendada?
Kuidas käitud Sina konfliktsituatsioonis?
11.30-11.45 Kohvipaus
11.45-13.30 Kuidas konflikte juhtida ja lahendada?
Kuidas käitud Sina konfliktsituatsioonis?
Koolituse tulemusel:
Oskad paremini mõista konfliktide vajalikkust
Mõista rohkem erinevaid käitumisstiile konfliktis
Tunned konflikti erinevaid psühholoogilisi põhjuseid
Oled analüüsinud iseenda käitumist konfliktsituatsioonis
Oled teadlikum konfliktilahendaja
Eesmärk: Teadvustada konflikti olemust, selle tekkimise põhjuseid ja mõju ning arendada endas konfliktiga toimetuleku oskusi.
Meetodid: Lühiloengud, paaris– ja grupitööd, arutelud, iseseisvad harjutused, erinevad psühholoogilised testid
Koolitajad:
Maret Kasepalu sai psühholoogidiplomi pärast õpinguid Tartu Riiklikus Ülikoolis 1988 aastal. Ta töötas mitmeid aastaid meditsiinisfääris, hiljem korrektsioonisüsteemis. Viimased aastad on ta töötanud õpi- ja käitumisraskustega lastega koolikeskkonnas. Üks tähtsamaid enesetäiendusi oli NLP Practitioner ja NLP Master Practitioneri õppe läbimine.
Keili Kollamaa huvi psühholoogia vastu sai alguse 1995 aastal. Vahepeal on ta lõpetanud psühholoogia diplomiõppe 2004 aastal Audentese Ülikoolis ja magistriõpingud 2009 aastal Akadeemias Nord. Tõelise väljakutsena on võtnud enda tööd psühholoogina nii haiglas, koolis kui ka vanglas.
Toimumisaeg: 6. märts 2012 (4 akadeemilist tundi)
Toimumiskoht: Radisson Blu Hotel Olümpia (Liivalaia 33, Tallinn)
Osaledes psühholoogiasarjast ka teistel koolitustel on hind -10% soodsam!
Maksumus sisaldab: Koolituspäeva, kohvipause, koolitusmaterjale
Tasumine: Registreerumise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja koolitusarve, mille palume tasuda Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus OÜ arveldusarvele Swedbank a/a 221051628618.
Loobumine: Koolitusest loobumise korral palume teatada sellest kirjalikult vähemalt 2 tööpäeva enne koolituse toimumist, hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest.
Lisainformatsioon:
Jaanika Naruskberg
Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus
koolitusspetsialist
E-post: jaanika.naruskberg@excellence.ee
Telefon: +372 648 7000
GSM: +372 5629 3933
www.excellence.ee
NB! Korraldaja jätab endale õiguse teha muudatusi koolituse programmis ja ajakavas!