Sisekommunikatsioon kui efektiivne muudatuste juhtimise vahend
Kas Sina tead, et ettevõtte sisekommunikatsioon on suurepärane vahend kriitiliste olukordade ennetamiseks, juhtimiseks ja lahendamiseks?
Kas oled pead murdnud, kuidas viia vajalik, kuid problemaatiline info töötajateni?
Struktuurimuutused, palgasüsteemi uuendused, koondamised, ühinemised, laienemised jms – kuidas teha kommunikatsioon nii, et ettevõttes säiliks töötahe ja konstruktiivne häälestus?
Toimumisaeg
23. september 2013
Koolitaja Anneli Aab on omandanud Tartu Ülikoolis magistrikraadi kommunikatsioonijuhtimises. Töötanud üle 10 aasta kommunikatsioonijuhtimise valdkonnas erinevates ettevõtetes, viimasena Eesti suurimas IT- ja telekommunikatsiooniettevõttes. Täiendavalt olnud mitmeid aastaid Äripäeva kommunikatsioonijuhtimise käsiraamatu peatoimetaja. Koolitusvaldkondadeks kommunikatsioon ja organisatsioonikultuur.
9.45-10.00 Kogunemine ja hommikukohv
10.00-11.30 Sisekommunikatsiooni roll ettevõttes
– Mis see on ja miks see on vajalik?
– Millised on sisekommunikatsiooni mõjutavad tegurid?
– Millised on efektiivse organisatsiooni teabeprotsessid?
11.30-11.45 Kohvipaus
11.45-13.15 Sisekommunikatsioon kui muudatuste juhtimise vahend
– Muudatused struktuuris/protsessides – kuidas keerulisi muudatusi ettevõttes
õigesti kommunikeerida?
– Meedia ründab – kuidas sisekommunikatsioon saab toetada?
– Kriisisituatsioon on käes – kuidas peaks korraldama sisemise kriisikommunikatsiooni?
13.15.-14.00 Lõuna
14.00.-15.30 Organisatsioonikultuur – kuidas liita sisekommunikatsioon
põhitegevusega?
– Millised on tänapäeval edukalt toimivad kanalid ja võrgustikud sisesuhtluses?
– Kuidas jõuda tasemel organisatsioonikultuurini läbi oskusliku sisesuhtluse?
– Milline on sisekommunikatsiooni roll organisatsiooni väärtuste kuvamisel?
Meetodid:
– interaktiivne seminar
– juhtumite ja praktikate analüüs
– arutelud
– grupitööd
Eesmärk: Anda juhtidele, personalijuhtidele ja kommunikatsioonijuhtidele nõuandeid ning praktilisi oskusi selle kohta, kuidas sisekommunikatsiooni oskuslik kasutamine organisatsioonis aitab keerulisi muudatusi paremini juhtida ja läbi viia
Sihtrühm: Juhid, kommunikatsioonijuhid, personalijuhid
Toimumisaeg: 25. september 2013 kell 10.00-15.30 (6 ak/h)
Toimumiskoht: Radisson Blu Hotel Olümpia (Liivalaia 33, Tallinn)
Maksumus sisaldab: Koolitust, materjale, koolituse fotosid, kohvipause ja lõunat ning tunnistust
Tasumine: Registreerumise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja koolitusarve, mille palume tasuda Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus OÜ arveldusarvele Swedbank a/a 221051628618.
Loobumine: Koolitusest loobumise korral palume teatada sellest kirjalikult vähemalt 2 tööpäeva enne koolituse toimumist, hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest.
Lisainformatsioon:
Annika Allikas
Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus
koolitus- ja arendusjuht
E-post: annika.allikas@excellence.ee
Tel: +372 648 7000
Mob: +372 5230 718
www.excellence.ee
NB! Korraldaja jätab endale õiguse teha muudatusi koolituse programmis ja ajakavas!