Spetsialistist juhiks: suhtlemiskompetentsid
Juhiks saamine meeskonnas, kus alles eile oldi spetsialisti rollis, toob endaga kaasa mitmeid suhtlemisoskusega seotud küsimusi. Kuidas ennast kehtestada juhina meeskonnas? Kuidas saaks paremini pühenduda juhtimistegevusele ja delegeerida spetsialisti tööülesandeid? Kuidas täita juhi rollile seatud ootusi?
Toimumisaeg
19. september 2017
Koolitaja Kristel Rannamees lõpetas 2000. aastal Mainori Ülikooli finantsjuhtimise eriala. Kuna juba varasest noorusest on teda huvitanud inimpsüühika keerdkäigud, siis on ta end täiendanud psühholoogias. Ta on kolm aastat õppinud Kanada Ericsoni Instituudi juures NLP-d (neuro-lingvistiline programmeerimine) ning 2010. aasta kevadel lõpetas transpersonaalse psühholoogia kolmeaastased õpingud Sach International University juures. Alates 2015. aastast on ta sertifitseeritud süsteemsete lahenduste konstellöör. Koolitajana tegutseb aastast 2004.
9.45–10.00 Kogunemine ja hommikukohv
10.00–11.45 Spetsialistist juhiks: Kuidas täita juhi rollile seatud ootusi?
Spetsialist ja juht – erinevused rolliootustes
Rollimuudatuse „valukohad“
Kuidas saada hakkama survega „alt ja ülevalt“ (alluvad vs juhtkond)
11.45–12.00 Kohvipaus
12.00–13.45 Millised on juhile vajalikud suhtlemiskompetentsid?
Kuidas loobuda sõltuvustest tegeleda spetsialisti tööülesannetega
Mida ja kuidas delegeerida?
Kuulamis- ja väljendusoskus
13.45–14.30 Lõuna
14.30–16.15 Kuidas ennast juhina kehtestada?
Kuidas ennast juhina kehtestada meeskonnas, mille liige hiljuti olin?
Kuidas toime tulla enda ja teiste emotsioonidega?
Erinevad isiksusetüübid meeskonnas
Suhtlemistasandid ja „mina sõnumi“ andmise oskus
Tagasiside andmise oskus
Eesmärk: Mõista ja teadvustada spetsialistist juhiks saamisega kaasnevaid psühholoogilisi aspekte ja „valukohti“; omandada teadmisi ja praktilisi oskusi, kuidas ennast juhina meeskonnas kehtestada; kuidas öelda „ei“ ja delegeerida spetsialisti tööülesandeid.
Õpiväljundid: Koolituse tulemusena osaleja:
• on teadlik, millised on spetsialisti ja juhi rolli erinevused ning ühest rollist teise ülemineku valukohad;
• teab ja mõistab, millised suhtlemiskompetentsid on olulised juhi rollis;
• oskab kasutada erinevaid juhi rollis vajalikke suhtlemiskompetentse;
• oskab juhina ennast kehtestada ning anda tagasisidet.
Sihtgrupp: Spetsialistid, kes on lähiajal saanud või saamas juhiks; alg- ja keskastme juhid.
Meetodid: interaktiivne loeng, arutelud, grupitööd
Toimumisaeg: 19. september 2017 kell 10.00–16.15
Koolituse kogumaht: 7 akadeemilist tundi auditoorset õpet
Lõpetamise tingimused ja väljastatavad dokumendid: Koolituse läbimisel täies mahus väljastatakse osalejale tõend vastavalt täienduskoolituse standardis sätestatud nõuetele.
Toimumiskoht: Park Inn by Radisson Central Tallinn seminariruum (Narva mnt 7c, Tallinn)
Maksumus sisaldab: koolituspäeva, kohvipause, buffet-lõunat, koolitusmaterjale, tõendit
Tasumine: Registreerumise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja koolitusarve, mille palume tasuda Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus OÜ arvelduskontole: Swedbank IBAN EE74 2200 2210 5162 8618.
Loobumine: Koolitusest loobumise korral palume teatada sellest kirjalikult hiljemalt 14. septembriks, hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest.
Lisainformatsioon:
Liisi Männistu
Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus
koolitusjuht
E-post liisi.mannistu@excellence.ee
Telefon +372 648 7000
GSM +372 58 417 448
www.excellence.ee
NB! Koolitaja jätab endale õiguse teha muudatusi koolituse programmis ja ajakavas!