Müük ja teenindus
Strateegiline juhtimine teenindusorganisatsioonis
Igal organisatsioonil on eesmärgid, strateegiad ja tulemused, mis on vaja saavutada.
Milline on juhi roll ettevõtte tulemuste saavutamisel? Kuidas saab juhi, kes igapäevaselt klientidega kokku ei puutu, tegevus mõjutada kliente? Kuidas oskuslikult juhtida oma meeskonda, et kliendi rahulolu tõuseks ja ettevõtte kasum kasvaks? Kõigile neile küsimustele saab vastuse koolitusel.
Koolitaja
Margus Alviste
Margus Alviste on omandanud pedagoogi...
Toimumisaeg
24. jaanuar 2025 10:00-17:00
Toimumiskoht
Koolituse maksumus
kuni 9. jaanuar 259 € + km (kehtib infokirja regulaarsetele saajatele),
alates 10. jaanuar 289 € + km. Maksumus sisaldab koolituspäeva, koolitusmaterjale, kohvipause, lõunat ja tõendit. Lõunapausi sujuvamaks korraldamiseks palume registreerimisel teada anda toiduallergiatest või -talumatusest.
AJAKAVA
09.45-10.00 Kogunemine
10.00-11.30 Teenindusorganisatsiooni strateegiline positsioneerimine konkurentsitihedal langeval turul
- Peamised osalejate väljakutsed
- Peamised strateegilised suundumused maailmas
- Tänane seis teenindusega seotud valdkondades
- Ettevõtte strateegiline positsioneerimine
- Strateegilised valikud edu saavutamiseks konkurentsitihedal langeval turul
11.30-11.45 Kohvipaus
11.45-13.15 Teenindusettevõtte kujundamine turusituatsioonile vastavaks
- Ettevõtte võimekuse hindamine ja strateegiliste otsuste vastuvõtmine
- Teenusportfelli hindamine ja prioritiseerimine
- Kulude kokkuhoid ja tulude võimendamine
- Inimeste koondamine ja allesjäänud töötajate motivatsiooni kasvatamine
- Turunduskommunikatsioonisõnumite häälestamine ja kommunikeerimine (turule)
- Positiivsete arengute turundamine töötajate ja partnerite suunas (sisekommunikatsioon)
13.15-14.00 Lõuna
14.00-15.30 Igapäevase töö korraldamine
- Muutuste põhjuste kommunikeerimine töötajatele
- Uute positiivsete väljakutsete brändistamine
- Ühisele “vaenlasele” (konkurendile) kontsentreerumine
- Meeskonna kaasamine tegevusplaani/meetmestiku väljatöötamisse
- Teenindus- ja müügieesmärkide sõnastamine
- Teeninduse hindamine ja teenindajate tagasisidestamine
- Ühise vaenlase rakendamine
- Juhina kaasalöömine (konstruktiivne mikromanagement)
15.30-15.45 Kohvipaus
15.45-17.00 Teeninduse kvaliteedi kasvatamine
- Olemasoleva teeninduskvaliteedi hindamine võrreldes konkurendiga (koos meeskonnaga)
- Teenindajate pühendumise saavutamine
- Kliendi vaate kaasamine teenindajate arenguprotsessi
- Teenindajate tagasisidestamise ja tunnustussüsteemi kujundamine
- Igapäevase teeninduse kvaliteedi kasvatamine juhina ise kaasa lüües (konstruktiivne mikromanagement)
- Tippteenindaja viie reegli rakendamine
EESMÄRK
Omandada oskus mõelda ja juhtida strateegiliselt teenindusorganisatsiooni ning kuidas leida võimalusi konkurentsitihedal kahaneval turul edu saavutamiseks läbi ettevõtte toodete ja teenuste ümberpositsioneerimise ning klienditeeninduse kvaliteedi kasvatamise.
ÕPIVÄLJUNDID
Koolituse tulemusena osaleja:
• mõistab paremini hetkeolukorda ja käimasolevaid suundumusi;
• oskab enda organisatsiooni ja selle teenuseid positsioneerida;
• oskab teha valikuid missugustele toodetele-teenustele keskenduda ja millest loobuda;
• on teadlik kulude kokkuhoiust (sh tõhusast koondamisest) ja tulude kasvatamisest;
• teab kuidas kavandada muutuste plaani ja seda efektiivselt ellu viia;
• oskab teadlikumalt juhtida töötajate motivatsiooni ja pühendumist.
Õppekava rühm on juhtimine ja haldus.
SIHTGRUPP
Erinevate teenindusettevõtete ja müügiorganisatsioonide (restoranid, kauplused, teenuste pakkujad) kesktasandi juhid, teenindusjuhid, müügijuhid, vastutavad töötajad, kes igapäevatöös juhivad klienditeenindajaid ja veavad eest müügimeeskondi.
MEETODID
Interaktiivne loeng, arutelud ja rühmatöö, kaasused, näited, visuaalsed mudelid, praktilised harjutused.
LÕPETAMISE TINGIMUSED JA VÄLJASTATAVAD DOKUMENDID
Koolituse läbimisel täies mahus väljastatakse osalejale tõend.
TASUMINE / LOOBUMINE
Registreerumise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja koolitusarve, mille palume tasuda Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus OÜ arvelduskontole: Swedbank IBAN EE74 2200 2210 5162 8618.
Koolitusest loobumise korral palume teatada sellest kirjalikult kuni viis täistööpäeva enne koolituse toimumist, see tähendab hiljemalt 17. jaanuariks. Hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest. Alternatiivina võib osaleja leida samale koolitusele asendaja kolleegi näol.
Koolitusjuht