Juhtimine ja personalitöö
Spetsialistist juhiks: suhtlemiskompetentsid
Spetsialistist meeskonna juhiks saamisel tekib vajadus omandada uus tööroll ja sellest tulenevalt uued suhtlemisoskused. Koolitusel käsitleme peamiseid suhtlemiskompetentse, mida juhil vaja läheb ning kuidas ennast kehtestada ja toetada rahulolu teket meeskonnas, kus just oldi ise spetsialist. Lisaks arutleme, kuidas muuta fookust kogenud spetsialisti ülesannetelt juhtimisvaldkonnale ning kuidas toetada enda kui juhi identiteedi arengut.
Koolitaja
Merit Lage
Kasvatusteaduste MA Merit Lage omab...
Toimumisaeg
30. oktoober 2018 10:00-16:15
Toimumiskoht
Koolituse maksumus
209 € + km
Maksumus sisaldab: koolituspäeva, kohvipause, buffet-lõunat, koolitusmaterjale, tõendit
AJAKAVA
7 akadeemilist tundi auditoorset õpet
09.45–10.00 Kogunemine ja hommikukohv
10.00-11.30 Millised on juhi ja spetsialisti põhilised rollierinevused ja –ootused?
Juhi roll, rolliidentiteet ja rolliootused
Rollide teisenemise kui muutuse käsitlemine
Võimalikud psühholoogilised väljakutsed spetsialisti rollist juhi rolli minekul
11.30-11.45 Kohvipaus
11.45-13.15 Millised on juhile vajalikud suhtlemiskompetentsid?
Vastutustundlik keelekasutus juhina
Teadlik delegeerimine
Konstruktiivse tagasiside andmine
CORBS tagasiside mudel
13.15-14.00 Lõuna
14.00-16.15 Kehtestav käitumine ja rahulolu tekkimise toetamine meeskonnas
Juhtimine rahulolu luues või rahulolematusega võideldes
Emotsioonide juhtimine
Kehtestava käitumise alused
Juhi 4 häält (M. Atkinson)
4 kõrva mudel (F. Schulz von Thun)
EESMÄRK
Mõista ja teadvustada spetsialistist juhiks saamisega kaasnevaid rollimuutuseid, omandada juhile vajalike suhtlemiskompetentse ja teadmisi ning praktilisi tööriistu heaks juhiks olemiseks.
ÕPIVÄLJUNDID
Koolituse tulemusena osaleja:
• on teadlik, missugused on juhi ja spetsialisti rolli erinevused ning võimalikud väljakutsed ühest rollist teise minekul;
• teab ja mõistab, missugused suhtlemiskompetentsid on juhina olulised;
• on harjutanud juhile vajalikke suhtluskompetentside kasutamist;
• on tutvunud CORBS tagasiside mudeliga, kehtestava käitumise ja vastutustundliku keelekasutuse alustega;
• oskab ennast kehtestada ja tagasisidet anda.
Õppekava rühm: juhtimine ja haldus
SIHTGRUPP
Spetsialistid, kes on lähiajal saanud või saamas juhiks; alg- ja keskastme juhid.
Õppe alustamise tingimused: puuduvad
MEETODID
interaktiivne loeng, arutelu, rühmatöö, harjutused
Lõpetamise tingimused ja väljastatavad dokumendid
Koolituse läbimisel täies mahus väljastatakse osalejale tunnistus vastavalt täienduskoolituse standardis sätestatud nõuetele.
Tasumine / loobumine
Registreerumise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja koolitusarve, mille palume tasuda Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus OÜ arvelduskontole: Swedbank IBAN EE74 2200 2210 5162 8618.
Koolitusest loobumise korral palume teatada sellest kirjalikult vähemalt kaks täistööpäeva enne koolituse toimumist, st hiljemalt 25. oktoobriks. Hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest.
Lisainformatsioon
Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner. Koolituskaardi kohta saab lähemalt lugeda SIIT.
Koolitusjuht