Suhtlemisoskuste arendamise treening – heast suurepäraseks!
Enamasti arvame, et me oleme head suhtlejad, kuid sageli tuleb ette olukordi, kus me takerdume enesetutvustuses detailidesse, ideede presenteerimisel jääb puudu olulise eristamisel ebaolulisest, suheldes hüppame teemalt teemale ja konfliktisituatsioonides kaotame enesevalitsuse.
Käesolev koolitus aitab suhtlemiseks vajaminevaid oskusi teadvustada, läbi interaktiivse koolituse omandada ja tõhusate meetodite treenida.
Treening on enesetäiendamise võimalus kõikide astmete juhtidele ja spetsialistidele, kes peavad oma igapäevases töös omama suurepärast suhtlemisoskust sh eneseväljendusoskust.
Toimumisaeg
14. november 2013
Koolitaja Kristel Rannamees lõpetas 2000. aastal Mainori Ülikooli finantsjuhtimise eriala. Kuna juba varasest noorusest on teda huvitanud psühholoogia, siis on ta 3 aastat õppinud Kanada Ericsoni Instituudi juures NLP-d (neuro-lingvistiline programmeerimine) ning 2010. aasta kevadel lõpetas transpersonaalse psühholoogia 3-aastased õpingud Sach International University juures hüpnoteraapia erialal. 2011. aasta kevadel lõpetas paariteraapia väljaõppe. Koolitajana tegev aastast 2004.
Koolituse ajakava ja teemad:
9.45-10.00 Kogunemine ja hommikukohv
10.00-10.30 Kontakti loomise peamised tegurid
Esmamulje suhtlemisel ja selle arendamine endale positiivses suunas
Mitteverbaalne suhtlemine ja selle alateadlik mõju
Kuulamisoskus ja tähelepanu fookuse teadlik suunamine
10.30-10.45 Kohvipaus
10.45-13.15 Eneseväljenduse arendamine
Mõtete konkretiseerimine – enne mõelda ja siis öelda
Analüüsi oskus
Teema fokuseerimine
Enesetutvustuse treenimine – liftikõne
13.15-14.00 Lõuna
14.00-15.30 Erinevad isiksusetüübid suhtlemissituatsioonides
Suhtlemisstiilide erinevused
Suhtlemine konfliktisituatsioonides
Mis tekitab kõige rohkem suhtlemisel probleeme?
Toimetulek ootamatute suhtlemissituatsioonidega.
Suhtlemistasandid ja enesejuhtimine
Suhtlemistasandid ja „mina sõnumi“ andmise oskus
Enesejuhtimine pingelises suhtlemissituatsioonis
Julgus öelda EI
Koolituse eesmärk:
Anda praktilisi näpunäiteid suurepäraseks suhtlemiseks
Arendada analüüsi-, konkretiseerimise ja fokuseerimise oskust
Valmistada end ette konfliktisituatsioonidega toimetulekuks
Teadvustada suhtlemiseks vajalikke teoreetilisi nüansse
Koolituse meetodid:
Interaktiivsed grupitööd
Eneseanalüüsi harjutused
Loovharjutused
Praktilised harjutused osalejale suhtlemisoskuste arendamiseks
Sihtrühm: Kõikide astmete juhid ja spetsialistid
Toimumisaeg: 14. november 2013 kell 10:00 – 15:30 (6 akadeemilist tundi)
Toimumiskoht: Sokos Hotel Viru (Viru väljak 4, Tallinn)
Maksumus sisaldab: Koolituspäeva, kohvipause, lõunat, koolitusmaterjale, tunnistust.
Tasumine: Registreerumise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja koolitusarve, mille palume tasuda Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus OÜ arveldusarvele Swedbank a/a 221051628618.
Loobumine: Koolitusest loobumise korral palume teatada sellest kirjalikult vähemalt 2 tööpäeva enne koolituse toimumist, hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest.
Lisainformatsioon:
Annika Allikas
Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus
koolitus- ja arendusjuht
E-post: annika.allikas@excellence.ee
Tel: + 372 648 7000
Gsm: + 372 52 30 718
www.excellence.ee
NB! Korraldaja jätab endale õiguse teha muudatusi koolituse programmis ja ajakavas!