Teenindus- ja müügijuhtimise koolitus
Müügi- ja teenindusjuhi töö nõuab erinevaid kompetentse – oskusi juhtida meeskonda ja teenindusprotsesse, toime tulla keeruliste klientidega ning lahendada ootamatuid olukordi, mis igapäevatöös võivad ette tulla. Kliendid nõuavad sageli võimatut, tingivad igal võimalusel ja nõuavad tasuta teenuseid. Meeskond on vaatamata ärgitusele endiselt mugavustsoonis ja jätkatakse sisseharjunud rajal. Töötempo on kiire ja kõigele tuleb tähelepanu pöörata. Kuidas nende situatsioonidega edukalt hakkama saada?
Koolituspäev annab teadmisi selle kohta, miks kliendid käituvad keeruliselt ja kuidas on mõistlik sellele reageerida, et saavutada positiivne lahendus. Kuna juht on meeskonnale elavaks eeskujuks, vaadeldakse, kuidas mõjuvad tema isiksuseomadused, hoiakud ja teenindusstiil tiimi toimimisele. Tihti hakatakse teeninduskvaliteedile mõtlema liiga hilja, alles probleemide ilmnedes, seepärast käsitletakse koolitusel teeninduse strateegilist planeerimist ja kvaliteedi hindamist. Saab ka häid nippe, kuidas probleemolukordi lahendada ning ennast laadida.
Toimumisaeg
19. november 2014
9.45-10.00 Kogunemine ja hommikukohv
10.00-11.30 KLIENDID. Kuidas raskete klientidega tulemuslik olla? Indrek Saul on lõpetanud TTÜ elektroonikainsenerina ja TÜ ärijuhtimise magistriõppe. On olnud labori juhataja, IT ettevõtja,
11.30-11.45 Kohvipaus 11.45-13.15 MEESKOND. Kuidas juhtida meeskonda ja teenindusprotsesse? Margit Härma näol on tegemist väga multifunktsionaalse naisega: aastatel 1997-2005 tegutses ta Olde Hansa eesotsas ning on nüüdseks Eesti esimese tervisliku kiirtoidu kohvikuketi Mamo omanik ja looja. Koolist on ta saanud turundusalase kõrghariduse, kirjutab raamatuid, on seene- ja toiduarmastaja ning eelkõige ema.
13.15-14.00 Lõuna 14.00-15.30 MINA ISE. Kuidas toime tulla keeruliste situatsioonidega ning motiveerida ennast ja teisi? Jaanus Kangur on omandanud rahvusvahelise diplomi taastava õiguse alal (Queens College, Kanada 2006). Lisaks on õppinud suhtlemistreeneriks ning nõustajaks. On juhtinud nii avaliku-, era-, kui kolmanda sektori organisatsioone. Kirjutab magistritööd lepitusest. Koostanud 3 raamatut ning teinud kaastööd kahele raamatule. Viimased 9 aastat on tegutsenud koolitajana ning pidanud loenguid Tallinna Ülikoolis ja Sisekaitseakadeemias.
Meetodid: loengud ja arutelud Sihtgrupp: müügi- ja teenindusjuhid, kvaliteedi- ja personalijuhid, müügi- ja teenindusspetsialistid, teenindajad, konsultandid Koolituse eesmärk: toetada müügi- ja teenindusjuhtide juhtimiskompetentside arengut Toimumisaeg: 19. november 2014, kell 10.00-15.30 (6 akadeemilist tundi) Toimumiskoht: Radisson Blu Hotel Olümpia (Liivalaia 33, Tallinn) Maksumus sisaldab: Koolituspäeva, kohvipause, buffet-lõunat, koolitusmaterjale, tunnistusi Tasumine: Registreerumise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja koolitusarve, mille palume tasuda Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus OÜ arveldusarvele: Swedbank IBAN EE74 2200 2210 5162 8618 Loobumine: Koolitusest loobumise korral palume teatada sellest kirjalikult vähemalt 2 tööpäeva enne koolituse toimumist, hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest. Lisainformatsioon: Triin Ülesoo NB! Koolitaja jätab endale õiguse teha muudatusi koolituse programmis ja ajakavas! |