Müük ja teenindus
Teenindus- ja müügijuhtimise väljakutsed ja lahendused
Me kõik oleme kohanud ettevõtteid, kes müüvad head toodet või teenust, kuid kelle teenindus on üsnagi halb. Samuti oleme näinud ettevõtteid, kus teenindus on suurepärane, kuid müüginumbrid jäävad oodatust kaugemale. Teenindus- ja müügijuhtidena mõistame hästi, et iga kliendikontakt ja müügiprotsess sisaldab endas ka märkimisväärset osa teenindust.
Koolitusel otsime vastuseid küsimustele, kuidas pakkuda klientidele just seda “õiget” lahendust ja samal ajal tagada kliendi lojaalsus. Uurime, kuidas leida tasakaal teeninduse, müügi ja kasumi vahel ning kuidas toetada teenindus- ja müügipersonali oskuste arengut, et tagada ettevõtte edu.
Koolitaja
Margus Alviste
Margus Alviste on omandanud pedagoogi...
Toimumisaeg
20. september 2024 10:00-17:00
Toimumiskoht
Koolituse maksumus
289 € + km
Maksumus sisaldab koolituspäeva, kohvipause, lõunat, koolitusmaterjale ja tõendit.
AJAKAVA
09.45-10.00 Kogunemine
10.00-11.30 Teenindus- ja müügiorganisatsioonide peamised väljakutsed
- Peamised osalejate väljakutsed ja ootused koolitusele
- Viimaste aastate peamised muutused teeninduse ja müügi valdkonnas ning klientide ootuste kujunemine
- Minu kogemused kliendina ja mida sellest õppida?
- Klienditeekonna kaardistamine
- Klientide vajaduste ja ootuste kaardistamine
- Kriitilised lahendamist vajavad küsimused meie organisatsioonis
- Mis on teenindus ja mis on müük ehk kuidas raha jõuab “koju”?
- Kas “kurat” peitub teenuses või teeninduses? Või hoopis juhtimises?
11.30-11.45 Kohvipaus
11.45-13.15 Teenindus- ja müügipersonali juhtimine
- Juhtimise mõiste ja tähendus teeninduses
- Iseenda juhina positsioneerimine (spetsialistist juhiks)
- Teenindus- ja müügijuhi rollid ja ülesanded
- Peamised juhtimistegevused
- Peamised juhtimisvead teeninduses ja müügis
- Grupiprotsessid ja nendega arvestamine meeskonna juhtimisel
- Liidri positsiooni võtmine ja teenindajate autonoomsuse saavutamine
13.15-14.00 Lõuna
14.00-15.30 Teeninduse kvaliteedi tagamine
- Miks peaks teenindaja hästi teenindama, kui võiks ka halvasti?
- Teenindajate pühendumise saavutamine
- Teenindajate jätkuva motivatsiooni tagamine
- Teenindajate positsioneerimine
- Teenindajate edasisidestamine – mis see on ja kuidas seda teha?
- Teenindus- ja müügieesmärkide sõnastamine
- Teeninduse hindamine ja teenindajate tagasisidestamine
- Ühise vaenlase rakendamine
- Juhina kaasalöömine (konstruktiivne mikromanagement)
15.30-15.45 Kohvipaus
15.45-17.00 Teenindaja tõhusad töömeetodid
- Kliendi positsioneerimine
- Enesepositsioneerimine (alasi ja haamri vahelt giidi rolli)
- Kontaktiloomine
- Kliendi vajaduse kiirtuvastamine
- Toote või teenuse pakkumine
- Juurdemüük ja ülesmüük
- Initsiatiivi hoidmine
- Keeruliste klientidega toimetulek
- Teadlik seisundijuhtimine
- Tippteenindaja viie reegli rakendamine
EESMÄRK
Omandada teadmised ja oskused, et mõtestada enda juhirolli olulisust ja tõsta teenindus- ja müügimeeskonna juhtimise kompetentsi.
ÕPIVÄLJUNDID
Koolituse tulemusena osaleja:
• mõistab paremini enda rolli teenindus- ja/või müügimeeskonna juhina;
• oskab motiveerida ja inspireerida teenindus- ja müügipersonali;
• on saanud ideid kuidas tõsta teeninduse kvaliteeti;
• on õppinud tundma tõhusaid klienditeeninduse meetodeid.
Õppekava rühm on juhtimine ja haldus.
SIHTGRUPP
Erinevate teenindusettevõtete ja müügiorganisatsioonide (restoranid, kauplused, teenuste pakkujad) kesktasandi juhid, teenindusjuhid, müügijuhid, vastutavad töötajad, kes igapäevatöös juhivad klienditeenindajaid ja veavad eest müügimeeskondi.
MEETODID
interaktiivne loeng, arutelud ja rühmatöö, kaasused, näited, visuaalsed mudelid, praktilised harjutused.
LÕPETAMISE TINGIMUSED JA VÄLJASTATAVAD DOKUMENDID
Koolituse läbimisel täies mahus väljastatakse osalejale tõend.
TASUMINE / LOOBUMINE
Registreerumise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja koolitusarve, mille palume tasuda Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus OÜ arvelduskontole: Swedbank IBAN EE74 2200 2210 5162 8618.
Koolitusest loobumise korral palume teatada sellest kirjalikult kuni viis täistööpäeva enne koolituse toimumist, see tähendab hiljemalt 18. septembriks.
Hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest. Alternatiivina võib osaleja leida asendaja kolleegi näol.
Koolitusjuht