Müük ja teenindus

Teenindus- ja müügioskuste tipptase: jaatav keelekasutus

Klient on kuningas. Kliendi rahulolu on teenindus- ja müügitegevuse eesmärk. Iga teenindaja teab, et mõnikord tuleb kliendile vastata eitavalt. Mõnikord tuleb kliendi soov täitmata jätta. Teeninduses ja elus on olukordi, kus tuleb öelda “ei”. Kuidas öelda kuningale “ei” niimoodi, et ta lahkub teenindussituatsioonist rahulolevana?

Jaatav keelekasutus on vahend pingeliste teenindus- ja müügiolukordade soodsaks lahendamiseks. Jaatav keelekasutus loob olukorra, kus teenindaja ja klient teevad koostööd kliendi rahulolu hoidmiseks. Kui oleme olukorras, kus on palju mängus ja kliendisuhe vajab säilitamist, kuid kõhkleme olukorra lahendamise vahendi valimisel, siis tuleb proovida läbi jaatava keelekasutuse.

Koolitusel õpime tähele panema, millisel viisil ennast seni väljendame ning kuidas kohandada jaatav keelekasutus üheks mõnusaks ja käepäraseks tööriistaks. Vaatleme erinevate keelekasutuste kaugeleulatuvat mõju sõnumi tõhususele nii töökeskkonnas kui teenindus- ja müügisituatsioonis. Uurime, kuidas jaatava keelekasutusega muuta mõjusamaks pingeliste olukordade lahendamise oskusi ja õpime rakendama jaatavat sõnakasutust erinevate olukordade kontekstis. Harjutame jaatava keelekasutuse kasutamist läbi praktiliste harjutuste ning proovime läbi olukordi, kus edasiside võib olla sobiv töövahend klienditeeninduse situatsioonis.

Koolitaja

Kreet Aun

Kreet Aun

Kreet Aun on koolitaja, coach...

Toimumisaeg

7. november 2018 10:00-15:30

Toimumiskoht

Park Inn By Radisson Central Tallinn Narva maantee 7c, Tallinn Vaata kaardilt

Koolituse maksumus

209 € + km

Maksumus sisaldab: koolituspäeva, kohvipause, buffet-lõunat, koolitusmaterjale, tunnistust

AJAKAVA

6 akadeemilist tundi auditoorset õpet

09.45–10.00 Kogunemine ja hommikukohv

10.0011.30 Jaatav keelekasutus ja edasiside – mis, kus, millal ja miks?
Kas keelekasutusel on mõju teeninduse situatsioonidele ja töökeskkonnale?
Milline keelekasutus teeb sõnumi mõjusaks?
Millised on teeninduse olukorrad, kus jaatav keelekasutus töötab?

11.3011.45 Kohvipaus

11.4513.15 Jaatav keelekasutus teeninduse töövahendina
Kuidas kasutada jaatavat väljendusviisi praktikas?
Kuidas arendada endas võimet märgata, mida mu sõnad ja keelekasutus edasi annavad?
Kuidas jaatava keelekasutusega anda edasi eitavat vastust?

13.1514.00 Lõuna

14.0015.30 Jaatava keelekasutuse jõud ja edasiside teeninduse pingeolukordade lahendamisel
Mis on edasiside olemus, kasud ja piirangud teeninduses?
Kuidas jaatava keelekasutuse abil kliendisuhet hoida?
Kuidas jaatava sõnakasutuse ja oskusliku edasiside abil teeninduses tekkivaid pingeolukordi lahendada saab?

EESMÄRK

Omandada teadmisi jaatava keelekasutuse olemusest, mõjust ja kasutusvõimalustest. Omandada oskusi jaatava keelekasutuse rakendamiseks teenindussituatsioonides ja töökeskkonna suhtlusolukordades ning rakendada jaatavat sõnakasutust erinevate olukordade kontekstis.

ÕPIVÄLJUNDID

Koolituse tulemusena osaleja:
•  teab mis on jaatav keelekasutus ning mis on selle kasutamise põhimõtteid, mõju ja sobivad kasutusolukorrad;
•  on teadlik, kuidas jaatav keelekasutus mõjub töökeskkonnas ning kuidas see muudab sõnumi mõjusaks;
•  oskab ennast jaatava keelekasutuse rakendajana arendada;
•  tunneb ära jaatava keelekasutuse ja edasiside kasutamiseks sobivad olukorrad ning oskab sõnastada edasiside sõnumit, kasutades muuhulgas jaatavat keeleasutust.

Õppekava rühm: teenindus

SIHTGRUPP

Erinevate tasandite teenindajad, teenindaja-sisekoolitajad, teenindusjuhid jt.

Õppe alustamise tingimused: puuduvad

MEETODID

lühiloengud ja arutelu, grupitööd, harjutused, individuaalne töö ja eneseanalüüs, kogemuste vahetamine

Lõpetamise tingimused ja väljastatavad dokumendid

Koolituse läbimisel täies mahus väljastatakse osalejale tunnistus vastavalt täienduskoolituse standardis sätestatud nõuetele.

Tasumine / loobumine

Registreerumise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja koolitusarve, mille palume tasuda Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus OÜ arvelduskontole: Swedbank IBAN EE74 2200 2210 5162 8618.

Koolitusest loobumise korral palume teatada sellest kirjalikult vähemalt kaks täistööpäeva enne koolituse toimumist, st hiljemalt 2. novembriks. Hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest.

Lisainformatsioon

Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner. Koolituskaardi kohta saab lähemalt lugeda SIIT.

Koolitusjuht

Annika Allikas

Annika Allikas

annika.allikas@excellence.ee

+372 648 7000

+372 52 30 718

Registreerimine

Registreerimine

Teenindus- ja müügioskuste tipptase: jaatav keelekasutus

7. november 201810:00-15:30

209 € + km

NB! Registreerides rohkem kui 5 osalejat, küsige personaalset pakkumist

Maksumus
Koolitus Teenindus- ja müügioskuste tipptase: jaatav keelekasutus
Osalejaid
Maksumus 209 € + km
Kokku
360 € + km

Registreerumise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja koolitusarve, mille palume tasuda Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus OÜ arvelduskontole: Swedbank IBAN EE74 2200 2210 5162 8618.

Koolitusest loobumise korral palume teatada sellest kirjalikult vähemalt kaks täistööpäeva enne koolituse toimumist, st hiljemalt 2. novembriks. Hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest.

Liitu meie infokirjaga

Liitu meie pakkumiskirjaga

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.