Müük ja teenindus
Teenindus- ja müügioskuste tipptase: jaatav sõnum
Kliendi rahulolu on teenindus- ja müügitegevuse eesmärk. Parim vahend eesmärgi täitmiseks ja pingeliste teenindus- ja müügiolukordade soodsaks lahendamiseks on jaatav sõnum. Jaatava sõnumi abil saab luua olukorra, kus teenindaja ja klient teevad koostööd kliendi rahulolu hoidmiseks. Kui oleme olukorras, kus on palju mängus ja kliendisuhe vajab säilitamist, kuid kõhkleme olukorra lahendamise vahendi valimisel, siis tuleks kasutada jaatavat sõnumit.
Koolitusel õpime tähele panema, millisel viisil ennast seni väljendame ning kuidas kohandada jaatav sõnum üheks mõnusaks ja käepäraseks tööriistaks. Vaatleme erinevate keelekasutuste kaugeleulatuvat mõju sõnumi tõhususele nii töökeskkonnas kui teenindus- ja müügisituatsioonis. Uurime, kuidas jaatava sõnumi abil muuta mõjusamaks pingeliste olukordade lahendamise oskusi ja õpime rakendama jaatavat sõnakasutust erinevate olukordade kontekstis. Harjutame jaatava sõnumi kasutamist läbi praktiliste harjutuste.
Koolitaja
Kreet Aun
Kreet Aun on koolitaja, coach...
Toimumisaeg
2. oktoober 2019 10:00-15:30
Toimumiskoht
Koolituse maksumus
219 € + km
Maksumus sisaldab: koolituspäeva, kohvipause, buffet-lõunat, koolitusmaterjale, tunnistust
AJAKAVA
6 akadeemilist tundi auditoorset õpet
09.45–10.00 Kogunemine ja hommikukohv
10.00–11.30 Jaatav sõnum ja edasiside – mis, kus, millal ja miks?
Kas keelekasutusel on mõju teeninduse situatsioonidele ja töökeskkonnale?
Milline keelekasutus teeb sõnumi mõjusaks?
Millised on teeninduse olukorrad, kus jaatav sõnum töötab?
11.30–11.45 Kohvipaus
11.45–13.15 Jaatav sõnum teeninduse töövahendina
Kuidas kasutada jaatavat väljendusviisi praktikas?
Kuidas arendada endas võimet märgata, mida mu sõnad ja keelekasutus edasi annavad?
Kuidas jaatava sõnumiga anda edasi eitavat vastust?
13.15–14.00 Lõuna
14.00–15.30 Jaatava sõnumi jõud ja edasiside teeninduse pingeolukordade lahendamisel
Mis on edasiside olemus, kasud ja piirangud teeninduses?
Kuidas jaatava sõnumi abil kliendisuhet hoida?
Kuidas jaatava sõnumi ja oskusliku edasiside abil teeninduses tekkivaid pingeolukordi lahendada saab?
EESMÄRK
Omandada teadmisi jaatava sõnumi olemusest, mõjust ja kasutusvõimalustest. Omandada oskusi jaatava sõnumi rakendamiseks teenindussituatsioonides ja töökeskkonna suhtlusolukordades ning rakendada jaatavat sõnakasutust erinevate olukordade kontekstis.
ÕPIVÄLJUNDID
Koolituse tulemusena osaleja:
• teab mis on jaatav sõnum ning selle kasutamise põhimõtted, mõju ja millised on sobivad kasutusolukorrad;
• on teadlik, kuidas jaatav sõnum mõjub töökeskkonnas ning kuidas see muudab lõppsõnumi mõjusaks;
• oskab ennast jaatava keelekasutuse rakendajana arendada;
• tunneb ära jaatava sõnumi ja edasiside kasutamiseks sobivad olukorrad ning oskab sõnastada edasiside sõnumit, kasutades muuhulgas jaatavat sõnumit.
Õppekava rühm: teenindus
SIHTGRUPP
Erinevate tasandite teenindajad, teenindaja-sisekoolitajad, teenindusjuhid jt.
Õppe alustamise tingimused: puuduvad
MEETODID
lühiloengud ja arutelu, grupitööd, harjutused, individuaalne töö ja eneseanalüüs, kogemuste vahetamine
Lõpetamise tingimused ja väljastatavad dokumendid
Koolituse läbimisel täies mahus väljastatakse osalejale tunnistus vastavalt täienduskoolituse standardis sätestatud nõuetele.
Tasumine / loobumine
Registreerumise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja koolitusarve, mille palume tasuda Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus OÜ arvelduskontole: Swedbank IBAN EE74 2200 2210 5162 8618.
Koolitusest loobumise korral palume teatada sellest kirjalikult vähemalt kaks täistööpäeva enne koolituse toimumist, st hiljemalt 27. septembriks. Hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest.
Lisainformatsioon
Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner. Koolituskaardi kohta saab lähemalt lugeda SIIT.
Koolitusjuht