Teenindusseminar: Mis tagab konkurentsieelise ja suurepärase teeninduskultuuri?
Seminaril kuuleb, milline on süsteemne teenindusprotsessi juhtimine, kuidas luua eeskujulikku teenindusstandardit ning millist väärtust loovad erinevad teeninduskvaliteedi ning rahulolu mõõtmise meetodid kliendile, teeninduspersonalile ja kogu ettevõtte arengule.
Seminar on suunatud tegevjuhtidele, teenindus-, müügi-, kvaliteedi ja personalijuhtidele, kes vastutavad suurepärase teeninduse tagamise eest ning kes soovivad hea teenindusega luua konkurentsieelist ning kasvatada ettevõtte finantsnäitajaid. Seminar toimub koostöös Dive Eesti OÜ-ga.
Toimumisaeg
15. mai 2012
Koolituse ajakava ja teemad:
I SÜSTEEMNE TEENINDUSPROTSESSI JUHTIMINE Kuidas süsteemselt teenindusprotsesse juhtida? Igapäevaselt organisatsioone nõustav oma ala spetsialist arutleb koos meiega, kas süsteemne teeninduse juhtimine on üldse vajalik ning millised on lihtsustatud sammud, millest üks kvaliteetne teeninduse juhtimine võiks koosneda; milliseid kroonilisi haigusi põeb Eesti teeninduskultuur ning mida peaks iga teenindust väärtustav organisatsioon silmas pidama terviklikku juhtimissüsteemi üles ehitades. Kerli Soosaar on omandanud Tartu Ülikoolis õigusalaseid teadmisi ning omab praktilisi kogemusi era- ja avalikus sektoris. Klienditeeninduse ja töötajate hindamise ning arendamisega on olnud seotud alates 2004. aastast ettevõttes Dive Eesti, mille jooksul on end täiendanud nii Eestis kui välismaal. 10.45-11.30 Teenindusstandard – kas tõhus abimees või unustatud formular? Teenindusstandardi loomine ja kasutamise vajalikkus. 11.30-11.45 Kohvipaus 12.30-13.15 Sisekoolitus teeninduskultuuri toetajana – kust leida koolitaja kes tõstaks teeninduskultuuri, tunneks organisatsiooni kultuuri, valdkonnaspetsiifikat ja jõuaks sihtrühma südamesse? Sisekoolituse ja sisekoolitaja roll teeninduskvaliteedi tõstmisel Annika Allikas on omandanud Tallinna Ülikoolis kasvatusteaduste magistrikraadi andragoogika erialal ning kirjutanud magistritöö sisekoolituse teemal. Koolitusvaldkonnas tegutsenud 9 aastat. Koolitusprotsessi juhtimise ja personali arendamise kogemust on omandanud nii koolitusi, konverentse korraldavates ettevõtetes kui ka IT- ja telekommunikatsiooni ettevõttes. Eesti Sisekoolituse Arendamise Liidu looja ja juhatuse liige. Kommunikatsiooni tähtsus sisekoolitaja motiveerimisel Anneli Aab on lõpetanud Tartu Ülikooli ajakirjanduse ja kommunikatsiooni instituudi. Töötanud üle 10 aasta kommunikatsioonijuhtimise valdkonnas erinevates ettevõtetes, viimasena Eesti suurimas IT- ja telekommunikatsiooniettevõttes. Täiendavalt olnud mitmeid aastaid Äripäeva kommunikatsioonijuhtimise käsiraamatu peatoimetaja. Hetkel on lõpetamas magistriõpinguid Tartu Ülikoolis. 13.15-14.00 Lõuna III OSKUSLIK TAGASISIDESTAMINE 14.00-15.30 Tagasiside – kuidas anda arendavat ja konstruktiivset tagasisidet kolleegile? Tagasiside kui teadliku organisatsioonikultuuri üks komponent Kristel Rannamees on omandanud Mainori Ülikoolis finantsjuhtimise eriala. Õppinud Kanada Ericsoni Instituudi juures NLP-d (neuro-lingvistiline programmeerimine) ning 2010. kevadel lõpetas transpersonaalse psühholoogia õpingud Sach International University juures hüpnoteraapia erialal. 2011 aasta kevadel lõpetas IMAGO paariteraapia väljaõppe. Koolitajana tegev aastast 2004. Seminari eesmärk: Anda ülevaade teenindusprotsessi süsteemsest juhtimisest, teeninduskvaliteedi ning rahulolu mõõtmise meetoditest, sisekoolitusest kui teeninduspersonali arengu toetamisest ja teadvustada konstruktiivse tagasiside edastamise võimalusi ja mõju. Seminari meetodid: Arutelu, aktiivne loeng, grupitööd Sihtrühm: Teeninduspersonali juhid, personalijuhid, tegevjuhid, kvaliteedijuhid, müügijuhid Toimumisaeg: 15. mai 2012 Toimumiskoht: Radisson Blu Hotel Olümpia (Liivalaia 33, Tallinn) Osalemistasu: 169 € + 20% km osaleja kohta. Maksumus sisaldab: Seminaripäeva, kohvipause, lõunat, koolitusmaterjale Tasumine: Registreerumise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja koolitusarve, mille palume tasuda Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus OÜ Loobumine: Koolitusest loobumise korral palume teatada sellest kirjalikult vähemalt 2 tööpäeva enne koolituse toimumist, hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest. Lisainformatsioon: NB! Korraldaja jätab endale õiguse teha muudatusi koolituse programmis ja ajakavas! |