Juhtimine ja personalitöö

Teenusedisain – kuidas disainida organisatsioonisisest teenust?

Teenusedisain on järjest populaarsust koguv metoodika. Olemuslikult on teenusedisain disainmõtlemise põhimõtete ja meetodite kasutamine teenuste kontekstis. Kuigi tüüpiliselt rakendatakse teenusedisaini organisatsioonivälise kliendi jaoks teenuste arendamisel, siis antud koolitusel keskendume organisatsioonisisese kliendi ehk oma töötajate vajadustele ja soovidele ning arendame väärtust loovaid siseteenuseid just neile mõeldes.

Kahepäevasele koolitusele ootame eelkõige meeskondi/gruppe samast organisatsioonist (nii avalikust-, era- kui mittetulundussektorist). Iga meeskond/grupp töötab läbi 2 koolituspäeva sama teenuse/väljakutsega, sest nii on kõige lihtsam ja kiirem saada väga praktilise elulise näite varal sissevaade teenusedisaini olemusse ja rakendamisse siseteenuste arendamisel. Seega on väga soovitatav, et koolitusele registreeruksid mitte üksikud osalejad vaid kooslused 2-5 osalejast ja paneksid kirja ka 1-3 ideed/väljakutset (piisab mõnelauselisest kirjeldusest), millega soovite töötada läbi koolituspäevade. Kahe koolituspäeva vahelisel ajal tuleb leida ka mõned tunnid aega grupipõhise kodutöö jaoks: koguda infot intervjueerimise ja/või vaatlusega (kodutöö sisu täpsustub esimesel koolituspäeval).

Koolitaja

Gerda Mihhailova

Gerda Mihhailova

Gerda Mihhailova töötab Tartu Ülikooli...

Toimumisaeg

11. veebruar 2025 10:00-16:15

19. veebruar 2025 10:00-16:15

Toimumiskoht

Tallinn

Koolituse maksumus

kuni 27. jaanuar 459 € + km (kehtib infokirja regulaarsetele saajatele),

alates 28. jaanuar 489 € + km. Maksumus sisaldab koolituspäeva, koolitusmaterjale, kohvipause, lõunaid ja tunnistust. Lõunapausi sujuvamaks korraldamiseks palume registreerimisel teada anda toiduallergiatest või -talumatusest. Kui organisatsioonist on 2 või rohkem osalejat, kehtib 10% hinnasoodustus.

AJAKAVA

I koolituspäev 11. veebruar 2025

09.30–10.00 Kogunemine

10.00–11.30 Teenusedisaini protsess ja disainmõtlemise põhimõtted

  • Teenusedisaini protsessi mudel
  • Lähteülesanne: väljakutse sõnastamine
  • Mõttekaart: mida me teame ja mida on vaja lisaks uurida

11.30-11.45 Kohvipaus

11.45-13.15 Kasutaja analüüs ja väärtuspakkumine

  • Persoona: kelle probleemi me lahendame?
  • Empaatia kaart
  • Väärtuspakkumine

13.15-14.00 Lõunapaus

14.00-16.15 Protsesside ja tänaste lahenduste analüüs

  • Kasutajate uuringud: intervjueerimine ja vaatlus
  • Kasutajateekond ja ökosüsteemi kaart
  • Kodutööks valmistumine

II  koolituspäev 19. veebruar 2025

09.30–10.00 Kogunemine ja hommikukohvi

10.00–11.30 Kasutajauuringute tulemuste sünteesimine

  • Kodutööde tulemuste ülevaatus ja järeldused
  • Lahendusideede genereerimine loovmeetoditega

11.30-11.45 Kohvipaus

11.45-13.15 Loovus ja lahendusideede testimine

  • Lahendusideede analüüs ja potentsiaalikamate valik
  • Prototüüp ehk lahendusidee esmane versioon
  • Lahendusideede testimise meetodid

13.15-14.00 Lõunapaus

14.00-16.15 Organisatsiooni arendamine

  • Teenuseplaan: uue/parendatud teenuse põhi- ja tugiprotsessid
  • Uue/parendatud teenuse ressursivajaduse analüüs
  • Uue/parendatud teenuse tagasiside kogumine

EESMÄRK

Omandada teadmised teenusedisaini metoodikast organisatsiooni siseteenuste arendamise näite varal ning arendada seonduvate meetodite kasutamise oskust.

ÕPIVÄLJUNDID

Koolituse tulemusena osaleja:

  • mõistab teenusedisaini metoodika olemust ja rakendamise potentsiaali organisatsiooni siseteenuste arendamise kontekstis;
  • teab teenusedisaini kui protsessi loogikat, põhimõtteid ja tüüpilisemaid meetodeid;
  • oskab sõnastada teenusedisaini projektile lähteülesande ning valida sellest lähtuvalt sobivad meetodid seonduvaks disainiuuringuks.

SIHTGRUPP

Tippjuhid- ja keskastmejuhid, juhtivad spetsialistid (tegevjuhid, müügi-, turundus-, toote-, teenindus-, teenuse-, personali-, koolitus-, arendusjuhid ja spetsialistid).

MEETODID

Interaktiivne loeng, arutelu, rühmatöö.

LÕPETAMISE TINGIMUSED JA VÄLJASTATAVAD DOKUMENDID

Koolituse läbimisel täies mahus väljastatakse osalejale tunnistus.

TASUMINE JA LOOBUMINE

Registreerumise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja koolitusarve, mille palume tasuda Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus OÜ arveldusarvele: Swedbank IBAN EE74 2200 2210 5162 8618.

Koolitusest loobumise korral palume teatada sellest kirjalikult kuni viis täistööpäeva enne koolituse toimumist, see tähendab hiljemalt 4. veebruariks. Hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest. Alternatiivina võib osaleja leida samale koolitusele asendaja kolleegi näol.

LISAINFORMATSIOON

Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner. Koolituskaardi kohta saab lähemalt lugeda SIIT.

Õppekorra alustega on võimalik tutvuda SIIN ning kvaliteedi tagamise alustega SIIN.

Koolitusjuht

Annika Allikas

Annika Allikas

annika.allikas@excellence.ee

+372 648 7000

+372 52 30 718

Teenusedisain – kuidas disainida organisatsioonisisest teenust?

11. veebruar 202510:00-16:15Tallinn
459 € + km

Registreerimine

Registreerimine

Teenusedisain – kuidas disainida organisatsioonisisest teenust?

11. veebruar 202510:00-16:15

19. veebruar 202510:00-16:15

459 € + km

NB! Registreerides rohkem kui 5 osalejat, küsige personaalset pakkumist

Maksumus
Koolitus Teenusedisain – kuidas disainida organisatsioonisisest teenust?
Osalejaid
Maksumus 459 € + km
Kokku
360 € + km

Liitu meie infokirjaga

Liitu meie pakkumiskirjaga

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.