Juhtimine ja personalitöö
VEEBIKOOLITUS: Tööaja arvestuse haldamine praktikas
Tööandja peab pidama tööaja arvestust, kuid organisatsiooni ja töötajate vajadused ning töötingimused võivad selles osas olla erinevad. Kuidas korraldada tööaja arvestust nii väikestes kui suurtes ettevõtetes, arvestades nii kontoritöötajate kui ka vahetustega töötajate vajadusi? Kuidas hallata IT-lahenduse abil ampsutööde, hübriid- ja kaugtöötajate tööaega? Mis aitab ohjata ületundide tegemist? ning kuidas tõhusalt juhtida ületundide tegemist? Kas ja kuidas kasutada mitmekuulist summeeritud tööaja arvestust? Kuidas targemini planeerida tööaega ja seeläbi hoida kokku kulusid? Kõike seda õpime koolitusel ja vaatame ka, mis on seadustes ja praktikas selles osas muutunud. Osalejad saavad kaasa põhjaliku koolitusmaterjali, mis sisaldab näiteid ja näidisdokumente, et õpitut oleks lihtne rakendada.
Tegemist on reaalajas toimuva veebikoolitusega, mis tähendab, et kõik osalejad on koos koolitajaga ühises veebiruumis, toimub interaktiivne arutelu ja küsimuste-vastuste voor.
Koolitaja
Egle Saska
Egle on õppinud õigusteadust Tallinna...
Toimumisaeg
6. märts 2025 10:00-15:15
Toimumiskoht
Koolituse maksumus
189 € + km
Maksumus sisaldab veebikoolitust, elektroonilisi koolitusmaterjale ja tõendit.
AJAKAVA
09.55–10.00 Kogunemine
10.00–11.30 Tööaja arvestuse haldamine
Tööaja arvestuse haldamine väikeses, keskmise suurusega ja suures ettevõttes
Ampsutööde, hübriid- ja kaugtöötajate tööaja haldamine
IT lahenduste kasutamine
11.30–11.45 Paus
11.45–13.15 Tööaeg ja puhkeaeg
Tööaeg ja selle piirangud
Kalender ja „normtunnid“
Ületunnitöö: võimalused, piirangud ja hüvitamine
Töötamine ööajal
Töötamine riigipühadel, tööaja lühendamine enne riigipühi
Puhkeaeg: tööpäevasisene, vahetuste vaheline ja iganädalane
Valveaeg, selle kohaldamine, värsked muudatused IKT töötajate valveaja osas
Puhkused, puhkuste ajakava
13.15–13.45 Paus
13.45–15.15 Töögraafikute haldamine, tark planeerimine ja kokkuhoiu saavutamine
Töögraafikute koostamine: lihtsatest keerulisemate näideteni
Mitmekuuline summeeritud tööajaarvestus
Ületunnid ja alatunnid ning kuidas neid ohjata
Kuidas saavutada kokkuhoidu tööaja targema planeerimise abil
EESMÄRK
Omandada teadmisi ja oskusi tööaja arvestamise korraldamiseks erinevate tööde ja organisatsioonide puhul.
ÕPIVÄLJUNDID
Koolituse tulemusena osaleja oskab:
• pidada tööaja arvestust, kasutades sobivamaid lahendusi (sh IT lahendusi);
• saavutada tööaja targema planeerimise ja korrektse arvestuse abil mõistlikku kokkuhoidu;
• nõustada juhte ja töötajaid tööaja arvestuse alal.
Õppekava rühm on juhtimine ja haldus.
SIHTGRUPP
Personalispetsialistid, -partnerid ja -juhid, juhid, raamatupidajad, palgaarvestajad, büroojuhid, sekretär-personalitöötajad jt, kes soovivad omandada või värskendada teadmisi tööaja arvestusest.
Õppe alustamise tingimused puuduvad.
MEETODID
Interaktiivne loeng, diskussioon, grupitöö, situatsiooni analüüs, praktilised ülesanded.
Lõpetamise tingimused ja väljastatavad dokumendid
Koolituse läbimisel täies mahus väljastatakse osalejale tõend vastavalt täienduskoolituse standardis sätestatud nõuetele.
Tasumine / loobumine
Registreerumise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja koolitusarve, mille palume tasuda Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus OÜ arvelduskontole: Swedbank IBAN EE74 2200 2210 5162 8618.
Koolitusest loobumise korral palume teatada sellest kirjalikult kuni kolm täistööpäeva enne koolituse toimumist, see tähendab hiljemalt 3. märtsiks 2025.
Hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest.
Alternatiivina võib osaleja leida asendaja kolleegi näol.
Koolitusjuht