Müük ja teenindus
Tulemuslik lisamüük telefonis, näost näkku ja e-kirja teel
Kliendil on teeninduse osas teatud ootused. Pakkudes kliendile meeldivat ja kasulikku lisandväärtust, saame me ootusi ületades kasvatada nii kliendi rahulolu kui ka organisatsiooni müügitulemusi.
Koolitusel jagab pikaajalise müügitöö ja –juhtimiskogemusega koolitaja Kaire Takjas praktilisi teadmisi ja kogemusi, kuidas märgata lisamüügi võimalusi ja neid tulemuslikult realiseerida.
Koolitaja
Privaatpostitus: Kaire Takjas
Kaire Takjas on omandanud Tallinna Ülikoolis...
Toimumisaeg
3. mai 2018 10:00-15:30
Toimumiskoht
Koolituse maksumus
209 € + km
Maksumus sisaldab: koolituspäeva, kohvipause, buffet-lõunat, koolitusmaterjale, tunnistust
AJAKAVA
6 akadeemilist tundi auditoorset õpet
09.45–10.00 Kogunemine ja hommikukohv
10.00–11.30 Milline on oma olemuselt lisamüük ja mis on selle kasu?
Lisamüük kui suurepärase teeninduse osa
Suhtlemine telefonis, näost näkku ja e-kirjas: erinevused ja ühisosa
Lisamüük: kasu kliendile, teenindajale ja organisatsioonile
Kuidas saavutada valmisolek ja millised on eeldused lisamüügiks?
Psühholoogiline valmisolek lisamüügiks
Lisamüügiks soodsa pinnase loomine ja võimaluste märkamine
Laused ja fraasid üleminekuks lisamüügile
11.30–11.45 Kohvipaus
11.45–13.15 Kuidas selgitada vajadusi?
Aktiivne kuulamine
Küsimuste küsimine: avatud ja suletud küsimused
Peegeldamine
Kuidas esitleda lahendusi?
Soovitamine
Kliendikasu väljatoomine
Ideemüük
13.15–14.00 Lõuna
14.00–15.30 Kuidas tulla toime vastuväidetega?
Märkamine
Põhjuste mõistmine
Vastamine
Kuidas lisamüük lõpule viia?
Müügi lõpule viimise tehnikad
Millal kliendi „ei“-st edasi minna, millal lõpetada
Lisamüük tulevikku
EESMÄRK
Omandada teadmisi ja arendada praktilisi oskusi lisamüügi tegemiseks telefonis, näost näkku ja e-kirja teel.
ÕPIVÄLJUNDID
Koolituse tulemusena osaleja:
• mõistab lisamüügi tegemise olemust ja kasu;
• oskab kasutada lauseid lisamüügile üleminekuks;
• oskab selgitada kliendi vajadusi;
• oskab esitleda lahendust;
• on teadlik kliendi peamistest vastuväidetest ja oskab nendega
edukalt toime tulla;
• tunneb erinevaid müügi lõpule viimise tehnikaid ja oskab neid kasutada.
Õppekava rühm: teenindus
SIHTGRUPP
teenindajad, konsultandid, teenindusspetsialistid, teenindusjuhid, müügijuhid, kassapidajad, müüjad, müügispetsialistid
Õppe alustamise tingimused: puuduvad
MEETODID
interaktiivne loeng, arutelud, paaris- ja grupitööd, praktilised harjutused
Lõpetamise tingimused ja väljastatavad dokumendid
Koolituse läbimisel täies mahus väljastatakse osalejale tunnistus vastavalt täienduskoolituse standardis sätestatud nõuetele.
Tasumine / loobumine
Registreerumise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja koolitusarve, mille palume tasuda Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus OÜ arvelduskontole: Swedbank IBAN EE74 2200 2210 5162 8618.
Koolitusest loobumise korral palume teatada sellest kirjalikult vähemalt kaks täistööpäeva enne koolituse toimumist, st hiljemalt 27. aprilliks. Hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest.
Lisainformatsioon
Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner. Koolituskaardi kohta saab lähemalt lugeda SIIT.
Koolitusjuht