Juhtimine ja personalitöö
VÄRBAMISKONVERENTS 2020: Milline on värbamismaastiku reaalsus?
Värbamismaastiku reaalsus, lähiaastate trendid ning väljakutsed – need on teemad, mis võtame fookusesse uue kümnendi esimesel värbamiskonverentsil. Arutleme, kuhu liiguvad tööjõupuudus, majanduse kiire kasv ja palgad. Analüüsime, milliseid muutuseid värbamisstrateegias toovad kaasa ettevõtte strateegia, missiooni ja visiooni muutumine. Kuuleme parimaid värbamise praktikaid valdkonnas, millega lapsevanemad lapsi hirmutavad, suuremahulise värbamise planeerimisest ning kiiresti areneva startup’i värbamisalastest väljakutsetest. Saame ülevaate globaalselt töötavate värbamistiimide väljakutsetest ja koostööst.
Konverentsi peaesinejaks on värbamisturunduse ja tehnoloogia ekspert Hollandist, René Bolier, kes jagab nõuandeid, kuidas tehnoloogia ja turundusvaldkonna arengud värbamisprotsessi kasuks tööle panna.
Koolitajad
Renita Käsper
René Bolier
Tõnu Mertsina
Kerstin Jaani
Ülle Pind
Britta Võsu
Jaana Rästas
Joole Kuljus-Triik
Ruta Jancyte
Maris Martin
Karla Oder
Grete Adler
Toimumisaeg
20. veebruar 2020 10:00-16:45
Toimumiskoht
Koolituse maksumus
249 € + km
Maksumus sisaldab: konverentsipäeva, kohvipause, buffet-lõunat, koolitusmaterjale
AJAKAVA
7 akadeemilist tundi auditoorset õpet
9.30–10.00 Registreerimine ja hommikukohv
10.00–10.15 Päevajuhi avasõnad
Renita Käsper
10.15–10.45 Milline on tööturu ja palgakasvu reaalsus?
Tõnu Mertsina, Swedbank AS, Eesti peaökonomist
Tõnu annab ülevaate, milline on tööturu ja palgakasvu reaalsus:
– Tööjõupuudus, majanduse kiire kasv ja palgad – kuhu need liiguvad?
– Kuidas mõjub kiire tööjõukulude kasv ettevõtetele?
– Palga ja tööjõu tootlikkuse seos: mida on ettevõtted teinud või plaanivad teha, et tootlikkust parandada?
10.45–11.15 Millised on värbamistrendid 2020?
Maris Martin, CV.ee värbamisosakonna juht
Karla Oder, CV.ee äriturunduse suunajuht
Võtame kokku 2019. aasta silmapaistvaimad värbamisturundusteod ja jagame, milliseid uuendusi planeerivad Eesti ettevõtted värbamises aastal 2020 ja mida tasub ka ise kõrva taha panna oma ettevõtte värbamistegevusi planeerides:
-Kes olid 2019. aastal suurimad üllatajad värbamismaastikul ning mida on neilt õppida?
– Mida on kasulik teada 2020 värbamistegevusi planeerides?
– Millised tegevused värbamises on kõige tulemuslikumad?
– Kuidas õigele sihtrühmale silma jääda?
11.15–11.45 Millised arengusuunad seavad ettevõtte strateegia muutused inimeste juhtimise strateegiale ja selle rakendamisega kaasnevad väljakutsed ja võidud?
Ülle Matt, Swedbank AS, personalijuht
Ülle räägib Swedbanki näitel, kuidas ettevõtte strateegiline visioon on aidanud nelja aasta jooksul tuua Eestisse sadu kõrge kompetentsiga ametikohti ja millised tulevikku vaatavad tegevused sellele veel järgnenud on:
– Laienemine regioonidesse – mis oli selle muutuse peamine eesmärk ja millist mõju see on omanud organisatsioonile ja värbamistele?
– Sisemise rotatsiooni roll värbamistes
– Koostöö ülikoolidega, selle mõju oma töötajate täiendõppes
– Välise järelkasvu võimaluste loomine Kick Start parktikaprogrammi näol
11.45–12.00 Kohvipaus
12.00–12.30 Kuidas edukalt värvata inimesi valdkondadesse, mida sageli varjutavad müüdid?
Kerstin Jaani, Coop Eesti Keskühistu, personalidirektor
Kerstin on personalijuhina olnud tegev nii avalikus kui erasektoris ning jagab oma kogemusi, kuidas edukalt värvata inimesi valdkondadesse, mida sageli varjutavad müüdid:
– Kuidas edukalt värvata inimesi kaubanduses ehk valdkonnas, millega lapsevanemad oma lapsi hirmutavad?
– Kuidas värvata avalikku sektorisse, mille kohta käivad müüdid laiskadest ja sellest, et tööle saavad vaid tuttavad?
– Mis on nendes kahes sektoris värbamises ühist, mis erinevat?
– Milliseid metoodikate valikuid dikteerib sektor, asutuse suurus, tööde iseloom?
12.30–13.00 Millised on värbamisväljakutsed ühes maailma kiiremini arenevas startup’is Bolt?
Britta Võsu, Bolt, Talent Recruiter
Jaana Rästas, Bolt, Technical Recruiter
Britta ja Jaana jagavad kiiresti areneva startup’i väljakutseid ja võimalusi värbamismaastikul:
– Kuidas värvata Eestis baseeruva värbamistiimiga spetsialiste 30+ riiki?
– Millised on Aafrika värbamise eripärad?
– Kuidas värvata arendaja ühe päevaga?
– Aastaga laieneda 800 töötaja võrra – kuidas on see on võimalik?
13.00–13.30 Paneeldiskussioon: Kas ja kuidas kasutada teste värbamises?
Grete Adler (HR factory), Joole Kuljus-Triik (Nordea Eesti), Merili Aaloe (Telia Company)
13.30–14.15 Lõuna
14.15–14.45 Millised on väljakutsed suuremahulisel värbamisel kiirelt kasvavas Nordea Eesti üksuses?
Joole Kuljus-Triik, Nordea Eesti, personalipartner
Nordea on Eestis viimase kolme aasta jooksul kasvanud rohkem kui 350 inimese võrra. Eesti üksuses on tööl üle 25 erirahvuse ning töökeeleks on inglise keel. Pidevalt on avatud 60 töökohta, kus töötajate valiku juures on tähtis kas skandinaavia keele oskus või teadmised finantskuritegevuse ennetamisest. Joole räägibki suuremahulise värbamise ja kiire organisatsiooni kasvamise planeerimisest ning läbiviimisest Nordea Eesti üksuses:
– Kuidas leida töötajaid, kui Su ettevõtte bränd tekitab Eesti turul segadust?
– Kuidas kasvada omamata suurt värbamiseelarvet ja otsest värbajat?
14.45–15.15 Kuidas töötavad globaalsed värbamistiimid? (ingliskeelne ettekanne)
Ruta Jancyte, Telia Company, Talent Acquisition Team Lead
Ruta jagab Telia teekonda globaalse värbamistiimi loomisest:
– Miks üldse kaaluda globaalse värbamismeeskonna loomist?
– Mida tuleks muutuste teekonnal arvestada?
– Millised on Telia edusammud ja õppetunnid teekonnal kohalikust globaalse värbamissüsteemini?
15.15–15.30 Paus
15.30–16.30 Kuidas tehnoloogia ja turundusvaldkonna arengud värbamisprotsessi kasuks tööle panna? (ingliskeelne ettekanne)
René Bolier, OnRecruit, kaasasutaja ja tegevjuht
René jagab nõuandeid, kuidas tehnoloogia ja turundusvaldkonna arengud värbamisprotsessi kasuks tööle panna:
– Kuidas tehnoloogia ja turundusvaldkonna arengud mõjutavad värbamist?
– Kuidas uusimaid trende kasutades tõhustada oma värbamisprotsesse ja kandidaadi kogemuse teekonda ning luua seeläbi nii inimestele kui organisatsioonidele suuremat positiivset mõju?
16.30–16.45 Konverentsi lõpetamine
NB! Korraldaja jätab endale õiguse teha muudatusi konverentsi programmis ja ajakavas!
EESMÄRK
Omandada teadmised värbamistrendidest ning oskused värbamisväljakutsetega toimetulekuks.
ÕPIVÄLJUNDID
Konverentsi tulemusena osaleja:
• on saanud ülevaate, milline on tööturu ja palgakasvu reaalsus;
• teab, millised on 2020. aasta värbamistrendid ning mida tuleb värbamistegevusi planeerides silmas pidada;
• teab, kuidas võivad ettevõtte strateegia, missiooni ja visiooni muutumine mõjutada värbamisstrateegiat;
• on kuulnud praktikaid, kuidas edukalt värvata inimesi valdkondadesse, mida sageli seostatakse negatiivsete müütidega;
• on saanud ülevaate kiiresti areneva startup’i värbamisalastest väljakutsetest ja võimalustest;
• teab testide kasutamise eeliseid ja puuduseid värbamisel;
• teab suuremahulise värbamise väljakutseid ja võimalusi;
• teab, miks kaaluda globaalse värbamismeeskonna loomist ning mida tuleks selle rakendamisel arvestada;
• on saanud nõuandeid, kuidas tehnoloogia ja turundusvaldkonna arengud värbamisprotsessi kasuks tööle panna.
Õppekavarühm: juhtimine ja haldus
SIHTGRUPP
Personali- ja värbamisspetsialistid ning -juhid, keskastme- ja tippjuhid, juhiabid ning kõik teised, kes puutuvad oma töös kokku värbamisega.
Õppe alustamise tingimused: puuduvad
Lõpetamise tingimused ja väljastatavad dokumendid
Konverentsi läbimisel täies mahus väljastatakse osalejale soovi korral tõend vastavalt täienduskoolituse standardis sätestatud nõuetele.
Tasumine / loobumine
Registreerumise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja koolitusarve, mille palume tasuda Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus OÜ arvelduskontole: Swedbank IBAN EE74 2200 2210 5162 8618.
Konverentsist loobumise korral palume teatada sellest kirjalikult vähemalt kaks täistööpäeva enne koolituse toimumist, st hiljemalt 17. veebruariks. Hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest.
Koostööpartnerid
Värbamiskonverents toimub koostöös HR factory ja CV-Online’iga.
Täname koostööpartnereid:
Koolitusjuht