Sisekommunikatsiooni arenguprogramm: kuidas sisesuhtlus toimima saada?
Arenguprogramm annab ülevaate organisatsiooni kommunikatsioonist keskendudes sisekommunikatsiooni juhtimisele ja teostamisele. Osaleja saab baasteadmised ja –oskused alates sisekommunikatsiooni planeerimisest ning kommunikatsioonireeglite kokkuleppimisest kuni inimest kaasamise ja tulemuste saavutamiseni.
Toimumisaeg
3. oktoober 2014
Koolitaja Anneli Aab on omandanud Tartu Ülikoolis magistrikraadi kommunikatsioonijuhtimises. Töötanud üle 12 aasta kommunikatsioonijuhtimise valdkonnas erinevates organisatsioonides ning olnud kommunikatsiooni koolitaja ja konsultant äri-, kolmanda- ja avaliku sektori organisatsioonidele. Täiendavalt olnud mitmeid aastaid Äripäeva kommunikatsioonijuhtimise käsiraamatu peatoimetaja. Koolitusvaldkondadeks kommunikatsioon ja organisatsioonikultuur.
I moodul: Hästi toimiv sisekommunikatsioon organisatsioonis (03.10.2014) 9.45-10.00 Registreerimine ja tervituskohv 10.00-11.30 Organisatsiooni kommunikatsiooni põhialused Millised on erinevad kommunikatsioonimudelid? 11.30-11.45 Kohvipaus 11.45-13.15 Sõnumite sisu ja sihtgruppide kaardistamine Kuidas luua sisu ja mida kajastada? 13.15-14.00 Lõuna 14.00-15.30 Sisekommunikatsiooni kanalite valik Kuidas valida iga sõnumi joaks sobivaim kanal? Praktikult praktikule: Sisekommunikatsiooni korraldus EMT näitel Kaja Sepp töötab EMT avalike suhete juhina ning koostöös personalijuhiga kuulub tema vastutusvaldkonda ka sisekommunikatsioon. Organisatsiooni sisekommunikatsiooni kujundamisel peabki Kaja võtmeteguriks koostööd organisatsiooni tippjuhtkonna ja personaliosakonnaga. Kaja on lõpetanud Tartu Ülikooli sotsiaalteaduskonnas ajakirjanduse eriala ning omandanud EBS-is ärijuhtimise magistrikraadi. II moodul: Infoliikumise reeglid ja dokumentatsioon (10.10.2014) 9.45-10.00 Registreerimine ja tervituskohv 10.00-11.30 Kokkulepped on toimiva kommunikatsiooni alus Kuidas kokkulepitud kommunikatsioonireeglid aitavad eesmärke saavutada? 11.30-11.45 Kohvipaus 11.45-13.15 Igale vajadusele vastav lahendus – milliseid reegleid ja kuidas luua? Mis on kommunikatsioonistrateegia ja kuidas seda luua? 13.15-14.00 Lõuna 14.00-15.30 Kokkulepped paberilt reaalsesse ellu Kuidas kokkulepped ja reeglid praktikas toimima saada? Praktikult praktikule: Reeglid, kokkulepped, rutiin infoliikumises Kai-Riin Meri on töötanud kommunikatsioonivaldkonnas peaaegu 20 aastat. Praegu töötab Kai-Riin rahandusministeeriumi sisekommunikatsiooni nõunikuna. Varasemad töökogemused pärinevad SEB Pangast, kus ehitas üles sealse sisekommunikatsiooni strateegia ja -süsteemi ning sai tugeva rahvusvahelises organisatsioonis töötamise kogemuse. On olnud ISU Iluuisutamise Euroopa Meistrivõistluste pressipealik ning lõi kaasa Kultuuripealinn 2011 ettevõtmistes; töötas ajakirjaniku ja toimetajana. Raamatutoimetajana tegutseb Kai-Riin ka praegu. III moodul: Inimeste juhtimine ja kaasamine (17.10.2014) 9.45-10.00 Registreerimine ja tervituskohv 10.00-11.30 Organisatsioonikultuur ja väärtused Mis on organisatsioonikultuuri ja väärtuste roll eesmärkide saavutamisel? 11.30-11.45 Kohvipaus 11.45-13.15 Väärtuste sõnastamine ja elluviimine Kuidas leida, sõnastada ja kokku leppida organisatsiooni väärtused? 13.15-14.00 Lõuna 14.00-15.30 Töötajate pühendumine Kuidas mõjutab töötajate pühendumine organisatsiooni tulemusi? Praktikult praktikule: Väärtuste kommunikatsioon Eesti Energia näitel Margita Tuulik on töötanud kommunikatsioonivaldkonnas alates 1999. aastast, sisekommunikatsiooni alal 2001. aastast, mil asus tööle Justiitsministeeriumi kommunikatsiooniosakonda, kus ehitas üles sisekommunikatsioonisüsteemi ja siseveebi, mis oli ministeeriumide seas toona üks esimesi. Huvitav väljakutse oli ka kohtute, prokuratuuri ja vanglate ühtse sisekommunikatsiooni loomine. Rahandusministeeriumi sisekommunikatsioonijuhi tööaastate hulka jäid ka Eesti majanduskriisi aastad, mil oli vaja leida ka uusi lähenemisi töötajate meie-tunde hoidmiseks. 2010 aastast töötab Eesti Energias. Margita on lõpetanud Tartu Ülikooli ajakirjanduse ja kommunikatsiooni erialal. Sihtgrupp: Kõik töötajad, kes on seotud organisatsiooni sisekommunikatsiooni korraldamisega ja soovivad omandada sisekommunikatsioonis põhjalikke baasteadmisi, et oma organisatsioonis sisekommunikatsioon hästi toimima saada. Meetodid: Interaktiivne loeng, arutelud, analüüsid ja praktikad. Eesmärk: Omandada baasteadmised sisekommunikatsiooni planeerimiseks ja korraldamiseks ning töötajate kaasamiseks oma organisatsioonis. Toimumisaeg: Toimumiskoht: Radisson Blu Hotel Olümpia (Liivalaia 33, Tallinn) Maksumus sisaldab: Kolme koolituspäeva, kohvipause, buffet-lõunaid ja koolitusmaterjale, tunnistust. Tasumine: Registreerumise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja koolitusarve, mille palume tasuda Excellence Koolitus- ja Arenduskeskus OÜ arveldusarvele Swedbank a/a 221051628618. Loobumine: Koolitusest loobumise korral palume teatada sellest kirjalikult vähemalt 2 tööpäeva enne koolituse toimumist, hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest. Lisainformatsioon: Anneli Aab NB! Korraldaja jätab endale õiguse teha muudatusi koolituse programmis ja ajakavas! |